Teitä tarvittas ankeleesti, suomessa tehty rituaali tappoja lampaille. Pohjanmaalla useita tapauksia. Se on rääkkäystä ja suomen lain vastaista. Ei suomessa ennenkään tämmöistä tehty ,ei kuulu meidän kulttuuriin.;(
Eläinaktivistit
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tärkeetä kun kukaan ei ota kantaa.
- Anonyymi
Eläimen teurastaminen ylipäätään, tai päähän tuo yleensä osuu, on kauhean brutaalia. Sonnia pulttipyssyllä kalloon ja kurkusta veret pihalle. Karju kaasulla tainnoksiin ja ruho kahtia. Suomessa on harrastettu satoja vuosia myös eräitten uskontokuntiin kuuluvien ns puhtausteurastuksia. Juutalaiset ja tataarit ovat vain tehneet sen aina tuottamatta elukalle ylimääräisiä kärsimyksiä. Taju kankahalle ja vasta sitten kurkku auki. Vasta nämä uuden ajan ns avaruusinsinöörit ja tohtorit ovat tuoneet ns kansakuntaa rikastuttavan monikulttuurisuuden mukanaan ja harrastaneet eläinrääkkäystä. Tulijoiden eläinten ja ihmisten rääkkäämisestä ei ole soveliasta kuitenkaan julkisesti puhua eikä kurjoitella ja niinpä tämäkin kirjoitus aiheesta poistetaan.
- Anonyymi
Joku paikallinen sai ministeriaikanaan eläinten rääkkäämistä vastustavan tuen, hienoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984