Lavatanssikulttuuri häviää

Anonyymi

Ei ole lavatanssit enää mistään kotoisin. Joka lavalla on vain näitä käden alta ja jopa käden ylikin hyppijöitä. Hyppivät kuin harakat ihan samalla tyylillä olipa jenkka humppa tai valssi tai mikä tahansa. Lavoilla saisi olla omat puolet harakoille ja perinteisen tyylin hiihtäjille. Kyllä se on toista kun saa tangollakin rutistaa retonkia rintaansa vasten ja supatella tyttösen korvaan. Nykyisin ei viitsi telkkaristakaan katsoa näitä tanssi ohjelmia 15 kanavalta kun samat harakkaparit siellä hyppii kerta toisensa jälkeen. Samoin ne parkettien partaveitset, jotka siellä yrittää näytellä taitojaan ja taivutella korkkiruuville itseään ja pariaan. Ei se lavoille kuuluu taivuttelut, niin että morsmaikun letti viilee lattiaa. Karmeaa katsottavaa.

7

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Sama homma telkkarissakin. ennen oli mukava katsoa tanssiohjelmia tv:stä. Nythän niitä näkyy kanavalla 15 mutta eipä viitsi katsoa. Samaa hyppimistä olipa peli mikä hyvänsä. Jokunen oikea tanssipari silloin tällöin on mukana. Se vielä potuttaa lisää, kun yritetään vielä näytellä parkettien partaveitsiä. Samat naamat näkyy olevan joka tansseissa. Yksi hyvä symppispari, jo iäkkäämpi, näyttäsi aina olevan mukana. Vaalea tukkainen nainen ja viiksekäs mies. Hekin tanssii nykytyylillä väliin, mutta se on hillittyä menoa. Siis nykyisin oikein mister ja misis märkäpaita tanssit.

• Anonyymi

Kyllä nämä on saaneet tanssit näyttämään tyhmältä. Välillä kyykkäävät ,niinkuin olisi paska housussa. Tanssin opettajien syytä !!!!!!

• Anonyymi

Juuri näin. Nämä tanssijat ? luulee että se on hauskan näköistä. Onhan se, sillä se on naurettavaa.

• Anonyymi

Ennen oli ennen , nyt on nyt on tanssikulttuurikin hävinnyt.

• Anonyymi

Onhan siellä kaiken näköisiä sätkyukkoja ja akkoja.

• Anonyymi

Oikea kunnon mies ei tanssi, kaikenlaista hyppääjää sitä maa päällään kantaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5357
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4161
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2128
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1312
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1128
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1020
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1011
    Aihe