Moi, haluun et joku mua vanhempi, tai joku aikuinen vastais tähän mahdollisimman nopeesti!! Mulla on ollu valkovuotoo jo yli 1 vuos, mulle on tullu häpykarvoja, kainalokarvoja, sekä mun rinnat on välillä tosi arat ja nännien 'takana' on sellanen kyhmy. Oon lukenu paljon kaikkii murrosikä keskusteluja, ja mua ärsyttää kun joillain on jo näin nuorena niin ryhdikkäät ja "isot" rinnat ja kuukautiset alkanut, mun kaikilla kavereillakin on jo alkanut! Mua ärsyttää kun kehityn näin hitaasti ja haluisin et munkin kuukautiset alkas koska ajattelen et se on noloo kun mulla ei oo vielä alkanut. en haluu ooottaa enää, osaatteko sanoo millon mun kuukautiset vois alkaa kun mulla on tullut valkovuotoo jo kohta 2v (reilusti yli 1v) ja kaikkialla on jo karvoja! JA VAIKUTTAAKO RINTOJEN KOKO MENKKOJEN ALKAMISERN!!?!?!
Vastaukset 1
- Anonyymi
Rintojen koko ei vaikuta menkkojen alkuun, itellä oli ihan oienet ku alko menkat. Kaikil alkaa eri aikaan, sullakin joskus. Ei kannata stressata sitä, koska ne ei ala jos on stresaantunu. Yleensä, siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11813- 42789
- 62758
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42723- 50626
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 59582
- 67546
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28498SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 95462
- 29444
- 40437
- 17410
- 24409
- 54404
- 43397