Pahin sekoilunne selvin päin tai kännissä

Anonyymi

Mikä on pahin sekoilunne humalassa tai ilman humalaa? Jokainen on varmasti joskus sekoillut jotain ja myöhemmin katunut ja olisi kiva lukea niistä.

12

1510

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai niin. Omaan sekoiluun joka tapahtui kesällä kaks vuotta sitten. Olin 14v ja oltiin viettämässä kesälomaa mökillä. Pakko tunnustaa ettei mökki ollut meidän vaan se oli vuokrattu. Kotiintuloajat olivat ankarat sillä vanhempani vain ovat niin ärsyttäviä niiden kanssa. Olin sopinut treffit yhen mukavan ja hyvännäköisen tytön kanssa jonka aivan sattumalta tapasin tienvarressa olevassa kaupassa. Tunsimme toisemme jo hiekkalaatikolta asti, mutta oltiin tavattu viimeks 1luokka iässä. Huomattiin et tullaan pitkästä erossa olosta huolimatta hyvin juttuun ja sovittiin et nähään semmosella kulahtaneella rantamökillä aivan lähellä meidän Vuokra mökin tonttia. Yöllä lähdin ikkunasta kiitää rannalle ja tyttö tuli 15min myöhässä. Tämä oli ihan hyvä sillä oli aikaa hieman ottaa kaljaakin mukaan rannalle. Tytön tultua ei alettu heti vetää kaljaa vaan juteltiin ja kerrottiin vähän mitä on tapahtunut niiden vuosien aikana, kun ei olla tavattu. Tämän jälkeen juotiin jo kaljaa ja mentiin uimaan järveen. Uikkareita ei ollut, mutta ei siinä kauheesti pelätty alasti oloa. Uinnin jälkeen juotiin lisää ja ainakin minussa alkoi vaikutukset näkyä. Alettiin ottaa toisistamme kuvia oudoissa paikoissa ja asennoissa. Joissakin kuvissa tyttö ja mä oltiin ilman vaatteita ja kiinni toisissamme meidän auton konepellillä ja yhdessä mä seison pelkkä lippalakki päässä meidän Vuokra mökin katolla. Ihme kun vanhempani eivät heränneet vaikka taidettiin nauraa aika äänekkäästi. Tällä välin rantamökin sauna oltiin jo saatu lämpimäksi ja mentiin sinne. Saunassa ei kauaa vaan juteltu vaan tyttö alkoi hieman koskettelemaan ja alettiin suutelemaan. Alkoholi ja saunan kuumuus kuitenkin aiheuttivat sen ettei mulla jalkojen välissä tapahtunut mitään. Jatkettiin iltaa saunatuvan oleskeluhuoneessa ja pikkuhiljaa alkoi mullakin erektio toimia ja käytettiin tilaisuus hyväksi. Harrastettiin yhdyntää kauan ja monta kertaa. Oli mulle eka kerta, mutta tyttö tiesi sen. Minäkin tiesin sen, että hänellä oli ollut jo varmaan yli kymmenen poikaystävää ennen minua. Ilta ja yö oli mahtava ja olin aivan onnessani niin kuin oli tyttökin. Jossakin aamuyöllä sitten tyttö lähti kotiinsa ettei vanhemmat tajuaisi että oli ollut pois. Minäkin tölkit keröttyäni ja saunan sammutettuani lähdin. Aamulla olo oli aika huono ja huononi entisestään kun näin sen tytön lähettämän viestin. Viestissään hän kertoi, että oli laittanut meistä niitä kuvia jakoon. Saman olin tehnyt itsekin. Isä piti kauhean saarnan alkoholista ku luuli et olin itse kaiken juonut mitä jääkaapista oli kadonnut ja mä tulin tunnetuksi varmaan kaikkien sen kylän nuoren keskuudessa, koska niissä kuvissa en kasvojani peittänyt enkä oikeen muutakaan. En oo koskenut alkoholiin sen jälkeen enkä sitä ennen. Tytön kanssa ei olla paljoo tekemisissä oltu, mutta ilman noin pahaa humalaa ois kiva ottaa uusiks ainakin mun mielestä.

      • Anonyymi

        Jos se tyttö on kavereilleen ne sun itsespaljastelukuvat lähetellyt nii oot varmaan tunnettu jo paljon suuremmalla alueella ku jollain pienellä kylällä. Ne tytön kaverit on takuulla lähettänyt sen kuvan eteenpäin ja niin se saattaa olla levinnyt vaikka toiselle puolelle suomea. Ehkä ulkomaillakin joku nähnyt sen. Mut itse oon neitsyyteni kans menettänyt kännissä et ei siinä mitään. Se tyttö vain katui sitä sen jälkeen eikä oo puhunu enää mulle kuukauteen 😢


    • Anonyymi

      Soita sille tytölle ja kysy kuulumisia. Sillähän saattaa olla muksu jos ette mitään kortsuja käyttäny.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Eikö kellään muulla ole halua kertoa känniseikkailuistaan? Tämä nyt kuitenkin on anonyymi palsta eli teidän mutsi tai faija ei kuitenkaan saa tietää :) eli kännitarinoita kirjoittelee!

      • Anonyymi

        Joskus tapoin yhen tyypin kännissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tapoin yhen tyypin kännissä

        Oletko jo kärsinyt rangaistuksen?


    • En ollut humalassa, mutta noin 5-vuotiaana otin tuntemattoman naisen kädestä kiinni, koska luulin häntä omaksi äidikseni. Kyllä nolotti.

    • Anonyymi

      Suostuin imemään yhden ukon munaa että se kävis alkossa... Meni pitkään että uskalsin rennosti liikkua ulkona kun pelkäsin että se mies tulee vastaan

    • Anonyymi

      tapoin ihmisen

      • Anonyymi

        Ootko kärsinyt rangaistuksen?


    • Sovittiin yksissä kotibileissä että ollaan kaikki alasti. Heitin vaatteet pois ja sit huomasin et mä olin ainoa joka oli riisuutunut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe