Sinä joka kirjoitit että olen

Anonyymi

menetetty tapaus, lihava ja ruma niin itse olette mitä kirjoititte ja menkää peilin eteen!! Minä olen pitänyt ulkonäöstäni ja vartalostani ja hampaistani ym. yms. jne. täällä maailmassa kaikkeista parhaiten hyvää huolta ennen, kuin elämässäni alkoi tapahtumaan muutoksia, mutta vastapainoksi elämänlaatu parani huomattavasti, jota ei aikaisemmin ollut olemassakaan, kun liikunta/urheilu vei minun aikani eli elämänlaatua alkoi tulemaan vasta vuonna 2005, kun olin 36-v., joten turhanpäiväisesti te olette yrittäneet loukata minun sanoinkuvaamattomia tunnetasoja!! 😂😂😂😂😂😉😂😂😉😏😏😏😃😃🤭🤭. 🤔--->. Olen tavannut paljon ihmisiä, jotka kehuvat omaa itseänsä ja hyvä niin, kun sillä tavalla liikkumiseen katsottuna voidaan tehostaa ja ylläpitää endorfiinien vapautumista, mutta toisen ihmisen morkkaaminen vaikka kuntoportaikossa luo liikkujalle päinvastaisen vaikutuksen liittyen ajatukseen, että pitäisi olla nopeampi, että olisi jo omassa tavoitteessa ja siten ulkoistaa huonommuuttaan hitaasti liikkuvalle. On erittäin tärkeätä, että ihminen säilyttää yksilöllisyytensä ja persoonansa ja minäkuvansa ja olla varsinkin tavattomalla tavalla Itsenäinen, kun muussa tapauksessa identiteetti hajoaa ja ihminen alkaa näkemään erilaisia asoita monomaanisesti eli tiivistää väärin yhteen ajatukseen ja ajattelee sitä yhtä ja samaa asiaa päivästä toiseen, kun mielikuvat ja assosiaatiot ja muut ajatukset lisättynä väärä asenne ja väärä suhtautuminen ihmistä oikeasti tuntematta lisäävät vaan epärealismia, joten olen kyllä erittäin tyytyväinen ja iloinen siitä, ettei minun kasvatukseni sisällä kiinnostumista toisen ihmisen elämästä, joten minua ei voida syyttää yhtään mistään ja ei voida myöskään epäillä yhtään mistään j.n.e. Olipa kyse kenestä tahansa niin ihminen on syntymästään oman itsensä näköinen ja muotoinen ja kaikkien ihmisten elämässä tapahtuu omanlaisesti erilaisia muutoksia sekä, että negatiivisia, mutta myös positiivisia ja, kun ihminen on omassa elämässä, kuten minä olen ollut syntymästäni alkaen syntymäpisteideni10/10 kanssa kohtapuolin 52-v. niin ei niitä ongelmiakaan voi olla tai ei pitäisi olla vaan ne tulevat silloin itseasiassa suoraan sanottuna muualta ja siitä vuoden 2009 nettiuhkauksesta selvennys realiteettien nojalla eli se kirjoitettiin siksi, koska minusta ollaan puhuttu aikaisemmin, että olisin tappaja, murhaaja, pedofiili, raiskaaja ja terroristi ja yleensä rikollinen ollut jo ennen syntymääni, kun syntymäni ajankohta ollaan ajateltu olevan jossakin ennen sotia 1917-1918 ja ennen 1939-1945 🤬😡🤬😡😡. Sillä täysin olemattomalla nettiuhkauksella 2009 sain osoitettua suoraan heti välittömästi yleensä kaikille meidän Planeettamme ihmisille, etten ole mikään rikollinen, kun käytännössä EI tapahtunut yhtään mitään ja se siitä!!! Ihmisen ei pidä mielistellä vaan, kun on oma itsensä niin kaikki Ok. Itseasiassa, kun ihminen on oma itsensä niin tosi helppoa käsitellä vaikka sellainenkin asia eli meidän maailmasta löytyy mieshenkilö, joka on vetänyt hiuksillaan Dieselveturia (Miehen hiuksissa oli kahleet ---> Dieselveturin keulaan kiinnitettynä), joka painaa mitä lie 10 000 Kg perustuen meriköyteen, joka on myös kierteinen siis, kun meriköysi tehtaalla valmistetaan niin siinä on siksi ne kierteet, että saadaan tarvittava vetolujuus, jota tehtaalla valmistamisen jälkeen laitteessa mitataan asiassa täyttykö vaatimukset. Maailma on täynnä erilaisia ihmisiä. Minä en niitä Bodomin juttuja ole keksinyt vaan realiteetti on seuraavanlainen ---> vuonna 1984 kävin Kauhajoella erään tummatukkaisen Pasin luona, kun hän puhui jotain Kajaanin Kisällistä 1970-Luvun alkupuolelle ja yllättäen matalaa äänensävyä käyttäen sanoi minulle, että Kyllä se Bodomin pieruhahmottelija pitää selevittää, ku se on järjestellyt niitä murhia!! Reagoin tuohon pieruhahmottelija sanaan Totaalisesti Nauramalla, kuten Terve lapsi tekee 😂😂😂😂😂🤭😂😂😉😉😏. Tämän asian otin siksi esille, kun Poliisi käyttäytyi täysin samalla tavalla vuonna 2018-2019 välisenä aikana käydessään portaikolla sekä, että sanat, nauraminen, äänensävy ja motorinen käyttäytyminen ja portaikolta vasemmalle päin poistuminen, mutta eroaa siitä, että minä ja Pasi oltiin vastakkain heidän omakotitalonsa edustalla, kun esitti myös siinä samalla Honda Monkey mopoansa, kun olimme siinä hiekkatiellä 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😝😝😝😝😝

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        137
        1916
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1908
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1848
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1630
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        62
        1448
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1266
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1163
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1160
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1148
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1137
      Aihe