Miten saada asiakas hiljaiseksi?

Anonyymi

Aivan normaali päivä. Hyllytin tuotteita ja olin hyvällä tuulella. Sitten tuli asiakas joka raivosi ja mollasi minkä kerkesi. Sanoin radiopuhelimeen, että tänne osastolle tarvisi pari miespuolista kaveria lisää. Heidän tultua sanoin asiakkaalle, että käydään tuolla varastossa juttelemassa vähän lisää tästä ongelmasta. Hiljentyi ja lähti pois. Kannattaa miettiä mitä sanoo ja kenelle..

30

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä ihmeen skitso sä oikeen olet? Tällä avaat noita ihme satujuttujas! Susta mihinkään oo ketään pyytämään mihinkään takatiloihin.
      Anona vaan spämmäät saitilla.

      • Anonyymi

        Asiakashan se raivosi, en minä. Mikäs sinun ongelmasi on?


    • Anonyymi

      Aivan normaali päivä. Menin kauppaan ja olin hyvällä tuulella. Sitten tuli myyjä joka raivosi ja mollasi minkä kerkesi. Sanoin itsekseni, että tuo joutaisi osastolle ja tarviisi sähköschokkihoitoa. Valkotakkisten tultua sanoin myyjälle, että käydään tuolla varastossa juttelemassa vähän lisää tästä ongelmasta. Hiljentyi ja sai lopputilin. Kannattaa miettiä mitä sanoo ja kenelle..

      • Anonyymi

        Oot sä kyllä sekasin.


      • Anonyymi

        Ota nyt ne lääkkeet. Ei kukaan tervejärkinen ajattele noin.


      • Pääsi ansisidonnaiselle.


    • Anonyymi

      Uransa huipulla siellä laittamassa einestä hyllyyn onnellisena. Sittarissa kaikki laittaa einestä hyllyyn. Se on se työ että osuu eineksellä hyllylle. Se on vaativa homma kun on kuitenkin se hylly ja eines. Sitä kun tekee aikansa niin alkaa olla eines itsekin.

      • Anonyymi

        Ja sitten ne einesten hyllyttäjät on sitä mieltä, että palkka pitäs ollas vähintään lähihoitajan kanssa samalla tasolla,,,


      • Anonyymi

        Eikö voi tulla lopulta hyllyksi, jos ei tahdo olla eines? Olen käynyt k-kaupan näin osut eineksellä hyllyyn kurssit 1 ja 2 joko nyt pääsee sikariportaaseen? Entäs Keskon johtokuntaan? Pitää olla jo aika lähellä!!


      • Anonyymi

        Olipa hauska juttu. 😂


    • Anonyymi

      Pulla-ulla möykkää ja soittaa puhelimella työaikaan. Eikä pidä maskia!!!

    • Anonyymi

      Tiäkkö! Mulla oli tänään sellainen tilanne, että mä tulin sittariin töihin, ja sit mä vaan otin sen eineksen, katoin sitä ylähyllyy ja sit mä niinku laitoin sen eineksen sinne ylähyllyyn!
      Tuuletin vähä ja sitte pienet muunwookit heitin siihe!!

      • Anonyymi

        Hanki itsellesi apua ja nopeasti.


      • Anonyymi

        Voiko olla yksinkertaisempaa hommaa kuin Ekiksen pihamiehellä? Kyllä voi!


    • Anonyymi

      Kannattaa miettiä mitä sanoo ja kenelle..

      • Anonyymi

        Asiakas ei ilmeisesti ajattele. Onko raivoaminen ihan normaalia, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakas ei ilmeisesti ajattele. Onko raivoaminen ihan normaalia, vai?

        Näitä mielisairaita mikkelissä riittää, nimenomaan työelämässä. Uskomattoman onneton kaupunki.


    • Anonyymi

      Korruptoitunut Peyton Place. Hyvät veljet vetää kaiken elinvoiman. Laskekaa lampaat.

    • Anonyymi

      Onko ekiksen pihamiehinä hyväveljiä? Onko käkrä hyväveli? Entä pykmi? Pikkutommi ainakin!

      • Anonyymi

        Ekiksellä on oma hyväveli porukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekiksellä on oma hyväveli porukka.

        Että ihan itsellesi sitten vastasit. Ekiksellä on ammattimiehet hommissa verrattuna kaupan alan hommiin!! Ei *ittu oikeasti tartte tietää mitään siellä. Pistät vaan eineksen hyllyyn ja asiakas käy hakemassa sen pois. Sitten laitetaan lisää einestä hyllyyn.


    • Anonyymi

      käy koulut ja hanki pätevyys

      • Anonyymi

        Aivan! Koulut kun käy, niin tuskin tarvitsee olla hyllyjen välissä kuuntelemassa asiakkaitten vittuilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan! Koulut kun käy, niin tuskin tarvitsee olla hyllyjen välissä kuuntelemassa asiakkaitten vittuilua.

        Näin ja pääsee Ekikselle hommiin tärkeisiin töihin. Niin tärkeisiin, että niitä ei nytkään keskeytetä vaikka olisi minkälaiset ohjeet koronan suhteen.
        Ekiksen pitää pyöri, oli mikä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ja pääsee Ekikselle hommiin tärkeisiin töihin. Niin tärkeisiin, että niitä ei nytkään keskeytetä vaikka olisi minkälaiset ohjeet koronan suhteen.
        Ekiksen pitää pyöri, oli mikä oli.

        Niin tai sitten joutuu oikeisiin töihin. Onhan se yhtä perkelettä, että rahukkaa tulee tilille sopivasti joka kuussa, mutta sen kanssa on koulutetun elettävä...valitettavasti...kuten presidentti Ahtisaari sanoisi.


    • Anonyymi

      Kyllä Pulla-Ulla vetää hiljaiseksi. Ihan sanattomaksi.

      • Anonyymi

        Vetikö ihan sanattomaksi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetikö ihan sanattomaksi??

        Enpä usko että kyseistä henkilöä tämä vie sanattomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko että kyseistä henkilöä tämä vie sanattomaksi.

        Jos oletan että kysymys on pullahyllyn vartiasta niin ei mene sanattomaksi tai ainakaan hiljaiseksi. möykkää kuin omistaisi koko lafkan. joko käyttää hengityssuojaa?


    • Anonyymi

      Mie kanssa ekiksellä tein saman tasoisia hommia, ja sit siihen tuli joku rageeee! Ältsiii!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe