Aivan normaali päivä. Hyllytin tuotteita ja olin hyvällä tuulella. Sitten tuli asiakas joka raivosi ja mollasi minkä kerkesi. Sanoin radiopuhelimeen, että tänne osastolle tarvisi pari miespuolista kaveria lisää. Heidän tultua sanoin asiakkaalle, että käydään tuolla varastossa juttelemassa vähän lisää tästä ongelmasta. Hiljentyi ja lähti pois. Kannattaa miettiä mitä sanoo ja kenelle..
Miten saada asiakas hiljaiseksi?
30
223
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihmeen skitso sä oikeen olet? Tällä avaat noita ihme satujuttujas! Susta mihinkään oo ketään pyytämään mihinkään takatiloihin.
Anona vaan spämmäät saitilla.- Anonyymi
Asiakashan se raivosi, en minä. Mikäs sinun ongelmasi on?
- Anonyymi
Aivan normaali päivä. Menin kauppaan ja olin hyvällä tuulella. Sitten tuli myyjä joka raivosi ja mollasi minkä kerkesi. Sanoin itsekseni, että tuo joutaisi osastolle ja tarviisi sähköschokkihoitoa. Valkotakkisten tultua sanoin myyjälle, että käydään tuolla varastossa juttelemassa vähän lisää tästä ongelmasta. Hiljentyi ja sai lopputilin. Kannattaa miettiä mitä sanoo ja kenelle..
- Anonyymi
Oot sä kyllä sekasin.
- Anonyymi
Ota nyt ne lääkkeet. Ei kukaan tervejärkinen ajattele noin.
- Anonyymi
Uransa huipulla siellä laittamassa einestä hyllyyn onnellisena. Sittarissa kaikki laittaa einestä hyllyyn. Se on se työ että osuu eineksellä hyllylle. Se on vaativa homma kun on kuitenkin se hylly ja eines. Sitä kun tekee aikansa niin alkaa olla eines itsekin.
- Anonyymi
Ja sitten ne einesten hyllyttäjät on sitä mieltä, että palkka pitäs ollas vähintään lähihoitajan kanssa samalla tasolla,,,
- Anonyymi
Eikö voi tulla lopulta hyllyksi, jos ei tahdo olla eines? Olen käynyt k-kaupan näin osut eineksellä hyllyyn kurssit 1 ja 2 joko nyt pääsee sikariportaaseen? Entäs Keskon johtokuntaan? Pitää olla jo aika lähellä!!
- Anonyymi
Olipa hauska juttu. 😂
- Anonyymi
Pulla-ulla möykkää ja soittaa puhelimella työaikaan. Eikä pidä maskia!!!
- Anonyymi
Tiäkkö! Mulla oli tänään sellainen tilanne, että mä tulin sittariin töihin, ja sit mä vaan otin sen eineksen, katoin sitä ylähyllyy ja sit mä niinku laitoin sen eineksen sinne ylähyllyyn!
Tuuletin vähä ja sitte pienet muunwookit heitin siihe!!- Anonyymi
Hanki itsellesi apua ja nopeasti.
- Anonyymi
Voiko olla yksinkertaisempaa hommaa kuin Ekiksen pihamiehellä? Kyllä voi!
- Anonyymi
Kannattaa miettiä mitä sanoo ja kenelle..
- Anonyymi
Asiakas ei ilmeisesti ajattele. Onko raivoaminen ihan normaalia, vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakas ei ilmeisesti ajattele. Onko raivoaminen ihan normaalia, vai?
Näitä mielisairaita mikkelissä riittää, nimenomaan työelämässä. Uskomattoman onneton kaupunki.
- Anonyymi
Korruptoitunut Peyton Place. Hyvät veljet vetää kaiken elinvoiman. Laskekaa lampaat.
- Anonyymi
Onko ekiksen pihamiehinä hyväveljiä? Onko käkrä hyväveli? Entä pykmi? Pikkutommi ainakin!
- Anonyymi
Ekiksellä on oma hyväveli porukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekiksellä on oma hyväveli porukka.
Että ihan itsellesi sitten vastasit. Ekiksellä on ammattimiehet hommissa verrattuna kaupan alan hommiin!! Ei *ittu oikeasti tartte tietää mitään siellä. Pistät vaan eineksen hyllyyn ja asiakas käy hakemassa sen pois. Sitten laitetaan lisää einestä hyllyyn.
- Anonyymi
käy koulut ja hanki pätevyys
- Anonyymi
Aivan! Koulut kun käy, niin tuskin tarvitsee olla hyllyjen välissä kuuntelemassa asiakkaitten vittuilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan! Koulut kun käy, niin tuskin tarvitsee olla hyllyjen välissä kuuntelemassa asiakkaitten vittuilua.
Näin ja pääsee Ekikselle hommiin tärkeisiin töihin. Niin tärkeisiin, että niitä ei nytkään keskeytetä vaikka olisi minkälaiset ohjeet koronan suhteen.
Ekiksen pitää pyöri, oli mikä oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ja pääsee Ekikselle hommiin tärkeisiin töihin. Niin tärkeisiin, että niitä ei nytkään keskeytetä vaikka olisi minkälaiset ohjeet koronan suhteen.
Ekiksen pitää pyöri, oli mikä oli.Niin tai sitten joutuu oikeisiin töihin. Onhan se yhtä perkelettä, että rahukkaa tulee tilille sopivasti joka kuussa, mutta sen kanssa on koulutetun elettävä...valitettavasti...kuten presidentti Ahtisaari sanoisi.
- Anonyymi
Kyllä Pulla-Ulla vetää hiljaiseksi. Ihan sanattomaksi.
- Anonyymi
Vetikö ihan sanattomaksi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetikö ihan sanattomaksi??
Enpä usko että kyseistä henkilöä tämä vie sanattomaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko että kyseistä henkilöä tämä vie sanattomaksi.
Jos oletan että kysymys on pullahyllyn vartiasta niin ei mene sanattomaksi tai ainakaan hiljaiseksi. möykkää kuin omistaisi koko lafkan. joko käyttää hengityssuojaa?
- Anonyymi
Mie kanssa ekiksellä tein saman tasoisia hommia, ja sit siihen tuli joku rageeee! Ältsiii!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419