Miksi ns. yrittäjien puolueeksi itseään mainostava puolue , Kokoomus, ei halua, että Suomi luopuu eurosta, jotta saadaan talous Suomessa taas kuntoon? Voidaan pysyä EU:saa ilman yhteistä valuutta!
Suomi on hoitanut Koronan esimerkillisesti mutta joutuu maksamaan esim. Italian talouden tappiot, kun siellä ei noudateta sääntöjä ja maan talous oli korruption takia kuralla jo ennen koronaa! Minne menevät Suomen keskiluokan verorahat?
Eroon eurosta!
Anonyymi
6
142
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tsekkaa Tuomas Malinen
- Anonyymi
Äijä tietää oikeasti!
- Anonyymi
Asiaa! Tuomas Malinen tietää! Kansanäänestys pystyyn ja sassiin!
- Anonyymi
Niinkauan kuin EU:sa ollaan on siellä tehdyt töppäykset jäsenmaiden maksettava olipa heillä käytössä mikä valuutta tahansa.
- Anonyymi
Suomen yritysmaailma on vakaasti ja tukevasti eurojärjestelmän takana. Persuuntuneet yrittäjähörhöt eivät muuta tilannetta miksikään.
- Anonyymi
Ja miksipä ei olisi. Tavallisen kansan selkänahastahan se on ikiaikaisesti porvarien voitot ja makeaelämä revitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3591153- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459