Hei!
Olen nuori opiskelija tyttö Helsingistä.
Mun unelma olis muuttaa Australiaan ja alottaa uusi elämä siellä.
Mutta mä tarttisin vähän apua esim. lentolippujen hankkimiseen.
Tässä on mun gofundme linkki johon voi lahjoittaa.
https://gofund.me/eb6e7147
Pienikin lahjoitus auttaisi ja arvostaisin kovasti!
Kiitos! :)
Tarvitsen apua unelmani saavuttamiseen!
2
657
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän ei kukaan kuukauteen ole vastannut.
Unohda koko juttu, pelkästään televisiota katsomalla selviää, että Australiaan ei pääse uutta elämää aloittamaan ellei ole esittää voimassa olevaa työviisumia jo sinne tullessaan!
Sinulla tulee olla sellainen ammatti tai koulutus, josta siellä on pulaa, lisäksi rikkeetön menneisyys täällä kotopuolessa.- Anonyymi
Vuodeksi voi päästä ns. repputyöläiseksi poimimaan hedelmiä ja maatiloille. Joistakin paikoista on kuulunut ikäviä tietoja.
Palkka ehkä pari dollaria tunti. Patjan paikasta ja ruuasta on kuulemma veloitettu niin paljon, että nuoret joutuvat isännälle velkoihin. Nuoria saatetaan pitää huumeissa ja tehdä huumekoukkuisia huumekauppiaita, ehkä prostitutioon.
Puhelinkontakteja on kuulemma rajoitettu ja vahdittu.
Kun rahat eivät riitä, nuoret yrittävät tietysti ottaa yhteyttä sukulaisiin, mutta toisella tai kolmannella kerralla vanhemmat ehkä jo arvelevat, että vika on omassa lapsessa.
Jos rahan säästäminen paluulentoon on ylivoimaista, siellä sitten ollaan ja pysytään.
TV:stä tuli hiljattain filmi, jossa aurinkoisesta unelmareissusta kerrottiin nurjan puolen faktoja.
Vaihto-oppilastoiminnasta on kuulunut positiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344550Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2682299Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492162- 1602024
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151259