Hei!
Olen nuori opiskelija tyttö Helsingistä.
Mun unelma olis muuttaa Australiaan ja alottaa uusi elämä siellä.
Mutta mä tarttisin vähän apua esim. lentolippujen hankkimiseen.
Tässä on mun gofundme linkki johon voi lahjoittaa.
https://gofund.me/eb6e7147
Pienikin lahjoitus auttaisi ja arvostaisin kovasti!
Kiitos! :)
Tarvitsen apua unelmani saavuttamiseen!
2
861
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän ei kukaan kuukauteen ole vastannut.
Unohda koko juttu, pelkästään televisiota katsomalla selviää, että Australiaan ei pääse uutta elämää aloittamaan ellei ole esittää voimassa olevaa työviisumia jo sinne tullessaan!
Sinulla tulee olla sellainen ammatti tai koulutus, josta siellä on pulaa, lisäksi rikkeetön menneisyys täällä kotopuolessa.- Anonyymi
Vuodeksi voi päästä ns. repputyöläiseksi poimimaan hedelmiä ja maatiloille. Joistakin paikoista on kuulunut ikäviä tietoja.
Palkka ehkä pari dollaria tunti. Patjan paikasta ja ruuasta on kuulemma veloitettu niin paljon, että nuoret joutuvat isännälle velkoihin. Nuoria saatetaan pitää huumeissa ja tehdä huumekoukkuisia huumekauppiaita, ehkä prostitutioon.
Puhelinkontakteja on kuulemma rajoitettu ja vahdittu.
Kun rahat eivät riitä, nuoret yrittävät tietysti ottaa yhteyttä sukulaisiin, mutta toisella tai kolmannella kerralla vanhemmat ehkä jo arvelevat, että vika on omassa lapsessa.
Jos rahan säästäminen paluulentoon on ylivoimaista, siellä sitten ollaan ja pysytään.
TV:stä tuli hiljattain filmi, jossa aurinkoisesta unelmareissusta kerrottiin nurjan puolen faktoja.
Vaihto-oppilastoiminnasta on kuulunut positiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4978671Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1285957Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3365025Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli594667Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s744226Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1663993SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723828- 911778
- 991312
- 47919