Käyttävätkö tytöt stringejä, ettei pikkuhousujen rajat näkyis kireiden housujen läpi? Entäpä miks monet käyttää mustia alusvaatteita ja valkoisia vaatteita. Haluavat olla seksikkäitä vai?
Stringit
13
3550
Vastaukset
- noh hoh
Noh muijat yleensä käyttää hameiden ja kireiden housujen kaa stingei just sen takii ettei rajat näy...
Noh mulle ei oo viel kävelly muijaa vastaan jolta näkyis mustat alusvaatteet.. mun mielestä se ei ainakaan mitenkään olis seksikästä.. kaikilla tietty oman mielipiteet..- plää
Mä en niiku kätsää, et miks pitäs käyttää stringei kireiden housujen kaa.. en mä ite ainakaa käytä, ku ne on nii hiton epämukavii!!!!
En mä vanhoillinen oo, mut mikä niis stringeis on sit niin sexyy? Eks mukavuus oo kuiteksi tärkeintä, ja sitä paitsi on niit monii sexyi pikkareitki olemas?! Kertokaa mielipiteitänne! - jou
plää kirjoitti:
Mä en niiku kätsää, et miks pitäs käyttää stringei kireiden housujen kaa.. en mä ite ainakaa käytä, ku ne on nii hiton epämukavii!!!!
En mä vanhoillinen oo, mut mikä niis stringeis on sit niin sexyy? Eks mukavuus oo kuiteksi tärkeintä, ja sitä paitsi on niit monii sexyi pikkareitki olemas?! Kertokaa mielipiteitänne!stringit on mukavat päällä ja ne istuu hyvin.
- AnGeL
jou kirjoitti:
stringit on mukavat päällä ja ne istuu hyvin.
Paljo mieluummin stringit, vaikka olis kuinka lösöt housut...;) Kivat päällä, ja kai ne sit on sexyt? =) Mun mielestä se mustat alusvaatteet-valkoset vaatteet on törkee yhdistelmä...=/ Jotenki epäsiistii tai semmost...en tiiä, en vaan diggaa!! =Þ
- laBella
AnGeL kirjoitti:
Paljo mieluummin stringit, vaikka olis kuinka lösöt housut...;) Kivat päällä, ja kai ne sit on sexyt? =) Mun mielestä se mustat alusvaatteet-valkoset vaatteet on törkee yhdistelmä...=/ Jotenki epäsiistii tai semmost...en tiiä, en vaan diggaa!! =Þ
"kokopylly-alushousut" --ei semmosia enää...!!!heh,heh...emmä tiiä onx ne stringit nii "sexyt" mut on ne nätimmät ku tavalliset ja mukavammat...toi mustat alusvaatteet-valkoset vaatteet on näitten wannaBe pissisten juba =D
- *Angel*
Itse pidän stringejä sillon kun on kireät housut jne. ettei rajat näkyisi läpi koska se ei näytä hyvältä. Ja stringit ovat mielestäni myös mukavat päällä...
Luulen että mustat alusvaatteet ja vaaleat vaatteet ovat joku ihme tapa kiinnittää jätkien huomio.. varsinkin jos alla on mustat stringit. Uset jätkät pitää stringejä seksikkäinä niin muijat haluaa sitten näyttää niille et "hei mullakin on stringit". Tollasta bimboiluu.
Ja se vielä joissakin tapauksissa tehoaa miehiin... niillä onkin aivot jalkojen välissä. miettikää jos miehillä olisi mustat stringit ja valkoiset housut päällä? Oksentaisin...- Varo ettei mörkö tuu ja syö
Heti oot leimaamassa bimboks, jos tyttö haluaa näyttää hyvältä poikien mielestä. Tuohan on pelkästään leikkisää vaatteiden hyväksikäyttöä, josta ei koidu niin minkäänlaisia haittoja. Mitä nyt vähän väliä joutuu paikkailemaan katseiden poraamia reikiä pakaratilasta ;)
Miehillä aivot jalkojen välissä? Ootko koskaan kuullu asiasta nimeltä mieshormoni ja sen vaikutus miehen käyttäytymiseen? Älyllisiä eroja naisilla ja miehillä ei ole tietääkseni tieteellisesti koskaan todettu.
- Neito
Mä käytän stringejä.. En sen takia ettei ne rajat näy, vaan koska ne on mun mielestä kauniimmat. Samoin käytän usein valkosia vaatteita ja niiden alla sitten mustia alusvaatteita. Enkä sitäkään minkään wannabe tuohun takia. vaan yksinkertaisesti sen takia, että miehet useimmiten pitää siitä. En väitä että kaikki miehet pitää, mutta useimmat kyllä.
Katsokaa vain julkkiksia keistä miehet pitää niin aika monella on läpikuultavia paitoja joista näkyy alusvaatteet alta.. Tai juuri valkoinen musta yhdistelmä.- mä
Niin miksi ne rajat sitten pitää saada kireiden housujen alla peittoon sitä en ymmärrä. Tuli vana tällänen juttu mieleen kun katselin yhtä muijaa ja sen siinä sitte pyllisteli ja stringit näky.
- so
Joillekkin ne sopii paremmin... tai sopii on ehkä huono sana, mut mä tykkään stringeistä enemmän ja kyl se tuntuu ehkä vähän seksikkäältäkin... Mut en mä sitä sano etteikö tavalliset olisi hyvät jne. kyllä mä niitäkin käytän. Ja siitä miksi käytetään mustia alusvaatteita ja valkoisia vaatteita niin se on jo kyllä liikaa... Ne haluavat vaan että kaikki näkevät mitä on alla ja se on naurettavaa...
- joku
Mä käytän erivärisiä alusvaatteita siksi, että ne tulee eri aikaan pesusta niin ei puhtaat lopu kesken.
- ei helv.
mustat alusvaatteet on seksikkäämpiä kuin valkoiset.
- Anonyymi
Oikeastaan väristä ei ole väliä, kunhan stringit ovat niin pieniä kuin mahdollista ja kankut voi kimmellä. Vielä lisäksi, täytyy alapään olla täysin posliini, muuten tämä kombo ei ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338