Stringit

Käyttävätkö tytöt stringejä, ettei pikkuhousujen rajat näkyis kireiden housujen läpi? Entäpä miks monet käyttää mustia alusvaatteita ja valkoisia vaatteita. Haluavat olla seksikkäitä vai?

14

3788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noh hoh

Noh muijat yleensä käyttää hameiden ja kireiden housujen kaa stingei just sen takii ettei rajat näy...
      Noh mulle ei oo viel kävelly muijaa vastaan jolta näkyis mustat alusvaatteet.. mun mielestä se ei ainakaan mitenkään olis seksikästä.. kaikilla tietty oman mielipiteet..

• plää

Mä en niiku kätsää, et miks pitäs käyttää stringei kireiden housujen kaa.. en mä ite ainakaa käytä, ku ne on nii hiton epämukavii!!!!
        En mä vanhoillinen oo, mut mikä niis stringeis on sit niin sexyy? Eks mukavuus oo kuiteksi tärkeintä, ja sitä paitsi on niit monii sexyi pikkareitki olemas?! Kertokaa mielipiteitänne!

• jou
        plää kirjoitti:

Mä en niiku kätsää, et miks pitäs käyttää stringei kireiden housujen kaa.. en mä ite ainakaa käytä, ku ne on nii hiton epämukavii!!!!
        En mä vanhoillinen oo, mut mikä niis stringeis on sit niin sexyy? Eks mukavuus oo kuiteksi tärkeintä, ja sitä paitsi on niit monii sexyi pikkareitki olemas?! Kertokaa mielipiteitänne!

stringit on mukavat päällä ja ne istuu hyvin.

• AnGeL
        jou kirjoitti:

stringit on mukavat päällä ja ne istuu hyvin.

Paljo mieluummin stringit, vaikka olis kuinka lösöt housut...;) Kivat päällä, ja kai ne sit on sexyt? =) Mun mielestä se mustat alusvaatteet-valkoset vaatteet on törkee yhdistelmä...=/ Jotenki epäsiistii tai semmost...en tiiä, en vaan diggaa!! =Þ

• laBella
        AnGeL kirjoitti:

Paljo mieluummin stringit, vaikka olis kuinka lösöt housut...;) Kivat päällä, ja kai ne sit on sexyt? =) Mun mielestä se mustat alusvaatteet-valkoset vaatteet on törkee yhdistelmä...=/ Jotenki epäsiistii tai semmost...en tiiä, en vaan diggaa!! =Þ

"kokopylly-alushousut" --ei semmosia enää...!!!heh,heh...emmä tiiä onx ne stringit nii "sexyt" mut on ne nätimmät ku tavalliset ja mukavammat...toi mustat alusvaatteet-valkoset vaatteet on näitten wannaBe pissisten juba =D

• *Angel*

Itse pidän stringejä sillon kun on kireät housut jne. ettei rajat näkyisi läpi koska se ei näytä hyvältä. Ja stringit ovat mielestäni myös mukavat päällä...
      Luulen että mustat alusvaatteet ja vaaleat vaatteet ovat joku ihme tapa kiinnittää jätkien huomio.. varsinkin jos alla on mustat stringit. Uset jätkät pitää stringejä seksikkäinä niin muijat haluaa sitten näyttää niille et "hei mullakin on stringit". Tollasta bimboiluu.
      Ja se vielä joissakin tapauksissa tehoaa miehiin... niillä onkin aivot jalkojen välissä. miettikää jos miehillä olisi mustat stringit ja valkoiset housut päällä? Oksentaisin...

• Varo ettei mörkö tuu ja syö

Heti oot leimaamassa bimboks, jos tyttö haluaa näyttää hyvältä poikien mielestä. Tuohan on pelkästään leikkisää vaatteiden hyväksikäyttöä, josta ei koidu niin minkäänlaisia haittoja. Mitä nyt vähän väliä joutuu paikkailemaan katseiden poraamia reikiä pakaratilasta ;)

Miehillä aivot jalkojen välissä? Ootko koskaan kuullu asiasta nimeltä mieshormoni ja sen vaikutus miehen käyttäytymiseen? Älyllisiä eroja naisilla ja miehillä ei ole tietääkseni tieteellisesti koskaan todettu.

• Neito

Mä käytän stringejä.. En sen takia ettei ne rajat näy, vaan koska ne on mun mielestä kauniimmat. Samoin käytän usein valkosia vaatteita ja niiden alla sitten mustia alusvaatteita. Enkä sitäkään minkään wannabe tuohun takia. vaan yksinkertaisesti sen takia, että miehet useimmiten pitää siitä. En väitä että kaikki miehet pitää, mutta useimmat kyllä.
      Katsokaa vain julkkiksia keistä miehet pitää niin aika monella on läpikuultavia paitoja joista näkyy alusvaatteet alta.. Tai juuri valkoinen musta yhdistelmä.

• Niin miksi ne rajat sitten pitää saada kireiden housujen alla peittoon sitä en ymmärrä. Tuli vana tällänen juttu mieleen kun katselin yhtä muijaa ja sen siinä sitte pyllisteli ja stringit näky.

• so

Joillekkin ne sopii paremmin... tai sopii on ehkä huono sana, mut mä tykkään stringeistä enemmän ja kyl se tuntuu ehkä vähän seksikkäältäkin... Mut en mä sitä sano etteikö tavalliset olisi hyvät jne. kyllä mä niitäkin käytän. Ja siitä miksi käytetään mustia alusvaatteita ja valkoisia vaatteita niin se on jo kyllä liikaa... Ne haluavat vaan että kaikki näkevät mitä on alla ja se on naurettavaa...

• joku

Mä käytän erivärisiä alusvaatteita siksi, että ne tulee eri aikaan pesusta niin ei puhtaat lopu kesken.

• ei helv.

mustat alusvaatteet on seksikkäämpiä kuin valkoiset.

• Anonyymi

onko miehet iloisia kun stringit

• Anonyymi

Oikeastaan väristä ei ole väliä, kunhan stringit ovat niin pieniä kuin mahdollista ja kankut voi kimmellä. Vielä lisäksi, täytyy alapään olla täysin posliini, muuten tämä kombo ei ole hyvä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1681
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1628
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1538
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1318
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1204
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      973
    7. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      961
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      97
      912
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      187
      825
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      211
      791
    Aihe