Kun kesärenkaita taas vaihdellaan, niin kapselin saa ehjänä helposti irti, kun pujottaa esim nahkaremmin kapselin aukosta toiseen ja vetää tasaisesti. Jos yrittää ohjekirjan mukaan vääntää rengasraudalla, niin palasina irtoaa. Olkoon tämä keväisenä vinkkinä kaikille foordilaisille!
Kapselit ehjänä irti
9
1266
Vastaukset
- ..............
.................
- ffwg
...jollain koukulla saa ne vetämällä sieltä teräslangasta, jolla ne puree vanteeseen? Tällöin ei vetoa kohdistu muoviin.
- Namiska
Mä kans pujotin koiran nailontaluttimen useamman muodon takaa ja sitten vedin joka välistä samanaikaisesti. Ehjänä lähtee vaikka oli pirun lujaan juuttunu.
Sitten vaseliini niihin muoviosiin jotka koskettaa vanteeseen, niin syksyllä on helppoa.- sitä vaselointia
koska silloin ne lentää pitkin maita ja mantuja :-(
- Namiska
sitä vaselointia kirjoitti:
koska silloin ne lentää pitkin maita ja mantuja :-(
Eipä ole irronut ja useamman vuoden olen käyttänyt. Tien varsillahan näitä on ripustettuna kuin joulukuusen koristeita, mutta eiköhän ne ole irronneet koska vaihdon aikana on osa kiinnikkeistä murtunut.
Olen monta vuotta irrottanut ihan vaan etusormet "koukuksi" kapselin reikiin ja nopea voimakas vetäisy niin ehjänä irtoaa.
Se on totta että tämänpäivän kapselit on tehty niin kovasta muovista ettei paljo kärsi ruuvimensselillä kangottaa.
Esim. jos vertaa vanhan Sierran kapseleihin niin niitä ei saanut hajalle vaikka päällä hyppi.- EX Ford
Ainakin aiemmin lähti parhaiten lyömällä,rengasavaimen muovinen kärki kapselin reunan alle ja napakka isku sisäänpäin ja irti on,vääntäminen vaan rikkoo kapselin.
Toimi ainakin edellisessä Fiestassa ja tuskin nuo kapselit mihinkään on muuttuneet.- saat keräillä palasia
pitkin pihaa :-(
- EX Ford
saat keräillä palasia kirjoitti:
pitkin pihaa :-(
Vääntäminen rikko reunat mut sopivasti lyömällä lähtee nätisti,lyödään siis avaimen päästä sisäänpäin,ei väännetä.
Kapseleita saa kyllä keräillä pitkin pihaa,ei niiden palasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491154Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770