Olen yläastelaispoika ja oon kyllästynyt pelkkään käteen vetoon mut mulla ei oo tyttöystävää. Miten voisin kehittää itselleni jonkinlaisen tekopillun? Käykö esim vessapaperirullan hylsy tai jokin muu?
Tarviisin neuvoa
11
63
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset tilais kaupasta tekopillua?
- Anonyymi
En kehtaa ja ei oo pahemmin rahaa. Mistä sellaisia edes saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kehtaa ja ei oo pahemmin rahaa. Mistä sellaisia edes saa?
Okei, onhan noita nettikauppoja ja tulee huomaamattomassa paketis vaikka automaattiin ja maksukin näkyy sillee että ei nää mikä kauppa se on.
- Anonyymi
Hanki tyttöystävä.
- Anonyymi
No oliski nii helppoo vaa hankkia tyttöystävä. Ei sitä vaan hankita niin ku jotain esinettä.
- Anonyymi
On taas nämä fet*ssi jutut täällä päällimmäisenä, huomaako kukaan kuinka hikisenä täällä joku ukko näitä katselee, että saa matskua.
Vinkki: Erottuu hyvin kun uusia aloituksia tämän tyyppisistä jutuista joku on katsonut lyhyessä ajassa kymmeniä kertoja. Ei ole normaali tahti täällä, paitsi silloin kun joku haluaa lapsiprn:a. - Anonyymi
Joo sama mulla!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983