Työpöytäkuvakkeet

Anonyymi

Eikös ne ole muinaisjäänne! Ohjelmien alle jääviä ja hankalia käyttää!

24

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muinaisjäänteitä, mutta sovellukset edelleen haluavat niitä asentaessa lisäillä etenkin Windowsiin.

      Ei varsinaisesti Windowsin vika tämäkään. ; )

      • Anonyymi

        Kyllä!Ubuntussa ei ole mitään tarvetta sellaisille, Suosikki palkissa saa nopeesti auki kaikki tarvitsemansa! ja toisin kuin Mac, Ubuntussa se ei vie tilaa alhaalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä!Ubuntussa ei ole mitään tarvetta sellaisille, Suosikki palkissa saa nopeesti auki kaikki tarvitsemansa! ja toisin kuin Mac, Ubuntussa se ei vie tilaa alhaalla!

        Ubuntulla voi mennä viikojakin ennenkö tarvoo tökätä "Näytä sovellukse" rli käynistintä. jonka iPad iOS on kopsinut!


      • Anonyymi

        Ei, mutta windowskäyttäjien kyllä. koska heitä opetetaan edeleen ikivanhoja tapoja käyttää Windowsia!
        Mac käyttäjillä sama asenne ongelma useilla.


      • Anonyymi

        3.11 W käytettiin vain kuvakkeillä! 95W toi ton kamalan käynistimen!
        W8 yritettiin siihen pesäeroa, mutta se sössittiin kahden ikkunoinnin sekoilun välillä!


      • Rumuus on katsojan silmissä, mutta Windowsin käynnistin on kieltämättä oletuksena täynnä paskoo, joka pitää siitä poistaa. Sama, mutta paljon vähemmässä määrin vaivaa myös Ubuntua.

        Ihan turha vaiva sinänsä, parempi olisi jos käynnistimessä olisi vain minimi tai jos käynnistimeen tulevat sovellusten pikakuvakkeet voisi asettaa jo asennuksen aikana.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Rumuus on katsojan silmissä, mutta Windowsin käynnistin on kieltämättä oletuksena täynnä paskoo, joka pitää siitä poistaa. Sama, mutta paljon vähemmässä määrin vaivaa myös Ubuntua.

        Ihan turha vaiva sinänsä, parempi olisi jos käynnistimessä olisi vain minimi tai jos käynnistimeen tulevat sovellusten pikakuvakkeet voisi asettaa jo asennuksen aikana.

        W95 käynistin nosti likkausmaarän monikertaiseksi kuvakkeeseen nähden että ohjelman saa auki! Ja sitä se windowsissa on edeleen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        W95 käynistin nosti likkausmaarän monikertaiseksi kuvakkeeseen nähden että ohjelman saa auki! Ja sitä se windowsissa on edeleen!

        Kuvake Windowsin Työpöydällä vaatii kaksoisklikkauksen ja Aloitusnäytön avaaminen yhden klikkauksen sekä sovelluksen käynnistäminen siitä toisen.

        Moninkertaiseksi? ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta windowskäyttäjien kyllä. koska heitä opetetaan edeleen ikivanhoja tapoja käyttää Windowsia!
        Mac käyttäjillä sama asenne ongelma useilla.

        Maailman helpoin tehtävä Windowsissa laittaa tehtäväpalkkiin työpöytä!
        https://postimg.cc/vcht24xL
        Siitä löytyy kaikki työpöydän kuvakkeet, eivätkä jää minkään ohjelman tai ikkunan taakse piiloon ja kerta klikkaus riittää!


    • Anonyymi

      Jaa, miä ainakin tykkään tehtä työpöydälle kansion vaikka Pelit-nimellä, laittelen sitten sinne kaikkien pelien pikakuvakkeet, saman teen n.s työkaluille ja sen sellasille.

      • Anonyymi

        Jos tykkää, mutta onko se käytännöllistä,
        Mutta jotkut saa mennä perse-edellä puuhun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tykkää, mutta onko se käytännöllistä,
        Mutta jotkut saa mennä perse-edellä puuhun!

        Ei kukaan Windowsin käyttäjä hae käytännöllisyyttä, silloin ne vaihtaisi sen!


    • Anonyymi

      >Kiinnitä nuo kuvakket thtäväpalkkiin ja toimii

    • Anonyymi

      Windows 10 saa keväällä pintaremontissa kelluvan käynnistysvalikon sekä pyöristetyt kulmat.
      Jotta sellaista.

    • Anonyymi

      Sellaista Apua aloittelijalle "kyselee" huutaen muinaisjäänne.

    • Anonyymi

      Jokainen saa tehdä koneellaan mitä itte lystää, *ittuako se kellekään kuuluu.

      • Anonyymi

        Ei kulukkaan! Mutta ei kannata opettaa typeryyksiä, vaihka sellaisiin on tottunutkin!


      • Anonyymi

        Kiina vakoilee kaiken widowsista kuin MS:kin!
        lähdekoodi levinnyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiina vakoilee kaiken widowsista kuin MS:kin!
        lähdekoodi levinnyt!

        se siittä sitten!


    • Anonyymi

      Muinaisjäänne!

    • Anonyymi

      Minä käytän komentoriviltä konettani, mikä ihme on työpöytä, tai tiedänhän minä mikä työpöytä on mutta miten se liittyy tietokoneisiin.

    • Anonyymi

      Ei Ubuntussa tarvita työpöytää, se toimii mainiosti ilman sitäkin.

    • Anonyymi

      Näinhän ne on ja siksi työelämä pitäisi säätää pelkästään fiksuille, ketkä käy salilla rakentamassa parempaa maailmaa. Verotkin menee ties mihin harrastukseen muutenkin.

    • Itse en roskakoria lukuun ottamatta käytä työpöydän kuvakkeita. Paldon kätevämpi käynnistää ohjelmat Windows 8.1:n käynnistyssivulta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe