Marokkoon lomalle tottakai

Anonyymi

Joo nyt nopsaan Marokkoon tai Tunisiaan lomalle ilman hotellivarausta.
Olemme monesti tyttöjen kanssa käyneet seikkailumatkalla Marokossa ja voi luoj kun sen majapaikan saa helposti.
Elinakin reilu vuosi sitten pokasi paikallisemn taksisuharin ja sillä autollahan me sitten ajeltiin pitkin ja poikin maata.Välillä piti "taksamittaria vähän runkata"mutta hoidimme sen yhteisvastuullisesti. Paikallisessa beduiinileirissä maksoimme kaikki kulut selällään.
Ei sitä jaksa kolmea viikkoa pidempään hoitaa tätä kulttuurivaihtoa vaan on välillä palattava suomeen kun tuo terveydenhuolto on niin hyvä.
Toivottavasti lääkkeet löytyvät nopeammin kuin viimeksi kun visva valui vielä 3 kuukauden jälkeenkin, Oli kuitenkin sen arvoista.

10

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nasumartta-amalia muistelee taas elämänsä parhaita aikoja :D

      • Anonyymi

        niinniiinnni
        Joo kivaa oli ja nyt sitten kasvatan yksin Mehmetiä ..Juoksee isänsä tavoin pitkin lammastarkaa ja niin käy lampaat kuin pässikin.. Voi surku.
        Voinkohan joutua eläinrääkkäyksestä poikani takia vastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinniiinnni
        Joo kivaa oli ja nyt sitten kasvatan yksin Mehmetiä ..Juoksee isänsä tavoin pitkin lammastarkaa ja niin käy lampaat kuin pässikin.. Voi surku.
        Voinkohan joutua eläinrääkkäyksestä poikani takia vastuuseen.

        Lisää materiaalia "Kadonneen jäljillä" ohjelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää materiaalia "Kadonneen jäljillä" ohjelmaan.

        Nasumartta-amalia on tunnetusti ollut viehtynyt lampaisiin, eli tämäkään fantasia ei erityisesti yllätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nasumartta-amalia on tunnetusti ollut viehtynyt lampaisiin, eli tämäkään fantasia ei erityisesti yllätä

        no kun se lammas on kuulemma tiukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kun se lammas on kuulemma tiukka.

        saattaa hyvin olla, nasuhan on usein valittanut että suomalaisnaiset ovat hänelle liian löysiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saattaa hyvin olla, nasuhan on usein valittanut että suomalaisnaiset ovat hänelle liian löysiä

        Se on pienipil***-*/ puheita vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pienipil***-*/ puheita vaan.

        No kun tällä Marokkoleidillä aunuskin on saaressa sillä muu tavara on niin laaja käsite.


      • Anonyymi

        Joo minä kerran olin niin epätoivoinen että lähestyin kännipäissäni Sika Amaliaa.
        Kyllä on neito nimensä väärtti..
        Ihokarvat olivat kuin emakolla .. Jos mieli lähelle niin piti varoa että ne karvaty repinyt ihoa.. No hommat tuli hoidettua aika vähillä vaurioilla. Nykyisin hän luo uraa Tunisiassa.


      • Anonyymi

        Kyllä minäkin olen kaikkea kokeillut ainakin kerran, paitsi kansantansseja ja sukurutsausta. En ole koskaan panosta kieltäytynyt mutta kerran oli aika tukala tilanne. Olin peitonalla ja lipitin kuin lassie mutta sitten piti Sika-amalialle sanoa että et viittis pierasta että saisi raittiimpaa ilmaa peitonalle. No homma hoidettiin kunnialla loppuun mutta viiksissä oli viikon verran vielä vieno Sika-Amalian tuoksu joka ajan kanssa hälveni..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe