ärsyttävä pikkuveli

Anonyymi

tosiaan itse olen 13 vuotias helsinkiläinen tyttö. oon nyt seiskalla ja pikkuveljeni on minua vuotta nuorempi eli kutosella.

hän on todella ärsyttävä. meillä on muutamia yhteisiä kavereita joiden kanssa hengataan vähään väliä. mä koulussa ja pikkuveljeni vapaa ajalla. pikkuveljeni pelaa koneella aktiivisesti kavereidensa kanssa ja silloin haukkuu minua heille minun kuullen. hän myös haukkaa minua ihan kasvotusten mutta jos sanon tästä äidille, ei hän tee asialle mitään.

eilen esimerkiksi hän totesi kaverilleen (joka on myös minun kaverini) että ”mä ammun mun siskolta aivot pois ja toivon että se kuolee.” tätä ennen olin hakenut tyynyn olohuoneesta (hän pelaa siellä) jota hän ei käyttänyt. kun olin ottamassa sitä hän työntää mut pois ja ottaa sen itselleen. hän myös kaatoi minut sohvalle, piteli päätäni alhaalla etten saanut happea, löi pari kertaa päähän. en tosiaan saanut rimpuiltua tilanteesta pois sillä hän istui käsieni päällä. jos sanon asiasta äidille, niin joko hän ei usko minua, vähättelee asiaa tai ei tee asialle mitään. en jaksa tätä enää.

onko vinkkejä miten asiassa tulisi toimia, sillä en jaksa enää.
ja vaikka hän välillä haukkuukin minua leikillä, se sattuu.

5

1806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en kyllä tiiä
      itellä sama homma mut vähän nuorempi sisko kyseessä

• Anonyymi

Onko teidän pakko olla samassa paikoissa veljesi kanssa?Anna takasin,älä jää alakynteen.Yritä ainakin.Ei nyrkkejä vaan sano takas.Sano kerran napakasti takas,jo loppuu se haukkuminen.Tee selväksi ettet päästä veljeäsi lähelle ja älä päästä häntä lähelle.Silloin hän ei voi sinulle tehdä mitään.Sano että häivy tai muuten puolustaudu.Jos tekee sinulle jotain,älä hyväksy asiaa vaan käske lopettamaan.Voimia sinulle.Minä uskon sinuun.Ole rohkea ja kyllä sinä pystyt siihen

• Anonyymi

kiitos paljon!

joo tosiaan on yrittäny sanoa hänelle mutta eipä oo uskonu. toki voisin yrittää sanoa vähän vielä napakammin. välillä kyllä tulee fiilis että nyt lyön mut aina oon saanu itteni kasaan enkä oo lyöny koska tiedän että se on väärin.

• Anonyymi

potkase munille niin poika oppii tapoja

• Anonyymi

Kun se pelaa koneella niin riisu hänet alasti, kun kamera on päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe