ärsyttävä pikkuveli

Anonyymi

tosiaan itse olen 13 vuotias helsinkiläinen tyttö. oon nyt seiskalla ja pikkuveljeni on minua vuotta nuorempi eli kutosella.

hän on todella ärsyttävä. meillä on muutamia yhteisiä kavereita joiden kanssa hengataan vähään väliä. mä koulussa ja pikkuveljeni vapaa ajalla. pikkuveljeni pelaa koneella aktiivisesti kavereidensa kanssa ja silloin haukkuu minua heille minun kuullen. hän myös haukkaa minua ihan kasvotusten mutta jos sanon tästä äidille, ei hän tee asialle mitään.

eilen esimerkiksi hän totesi kaverilleen (joka on myös minun kaverini) että ”mä ammun mun siskolta aivot pois ja toivon että se kuolee.” tätä ennen olin hakenut tyynyn olohuoneesta (hän pelaa siellä) jota hän ei käyttänyt. kun olin ottamassa sitä hän työntää mut pois ja ottaa sen itselleen. hän myös kaatoi minut sohvalle, piteli päätäni alhaalla etten saanut happea, löi pari kertaa päähän. en tosiaan saanut rimpuiltua tilanteesta pois sillä hän istui käsieni päällä. jos sanon asiasta äidille, niin joko hän ei usko minua, vähättelee asiaa tai ei tee asialle mitään. en jaksa tätä enää.

onko vinkkejä miten asiassa tulisi toimia, sillä en jaksa enää.
ja vaikka hän välillä haukkuukin minua leikillä, se sattuu.

5

1786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en kyllä tiiä
      itellä sama homma mut vähän nuorempi sisko kyseessä

• Anonyymi

Onko teidän pakko olla samassa paikoissa veljesi kanssa?Anna takasin,älä jää alakynteen.Yritä ainakin.Ei nyrkkejä vaan sano takas.Sano kerran napakasti takas,jo loppuu se haukkuminen.Tee selväksi ettet päästä veljeäsi lähelle ja älä päästä häntä lähelle.Silloin hän ei voi sinulle tehdä mitään.Sano että häivy tai muuten puolustaudu.Jos tekee sinulle jotain,älä hyväksy asiaa vaan käske lopettamaan.Voimia sinulle.Minä uskon sinuun.Ole rohkea ja kyllä sinä pystyt siihen

• Anonyymi

kiitos paljon!

joo tosiaan on yrittäny sanoa hänelle mutta eipä oo uskonu. toki voisin yrittää sanoa vähän vielä napakammin. välillä kyllä tulee fiilis että nyt lyön mut aina oon saanu itteni kasaan enkä oo lyöny koska tiedän että se on väärin.

• Anonyymi

potkase munille niin poika oppii tapoja

• Anonyymi

Kun se pelaa koneella niin riisu hänet alasti, kun kamera on päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      113
      5156
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      434
      1636
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      196
      1171
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1143
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1099
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1030
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe