Ihmiset ymmällään kun joukosta erottuu yksi, kaksi, muutama, jotka tuntemattomasta syystä - koska mistä nuoret tietäisivät kaiken kun ovat nuoria - agitoivat muita.
Olisiko elämä hitaampaa, kutsuttakoon 'hidasjärkisempää' huonon omatunnon takia, olkoon elämä rauhallisempaa, kuuntelupainotteista, toisisa huomioon ottava, naisellisempaakin......ja saapuko piste lausen loppuun kun päädytään feminismin kasvuun miesten osalta...ja naisten.
Mutta ihmettelylle ei näy loppua kun kysytään, miksi joukossa on lapsia, jotka vahingoittavat muita ihmisiä, esineitä.
He kilpailevat kaikesta, mutta humanistisissa tilanteissa jäävät seisomaan sormi suussa. Mikä heikkous kovuuden keskellä. Ohittaa meitä kyseinen lapsi vaille muistoa, mutta kun lapsi ei peräänny eikä jätä rauhaan, mutta hyökkää, vaikka ei kuuluu joukkoon.
Mikä sellainen syy on käytökseen?
Vihaisuus, sadismi, verenhimo tarttuu muihin lapsiin, aikuisiin.
"Mun isä on poliisi!" - militantin lapsi ylpeilee.
"Hänen isänsä on poliisi!" - kaikki lapset toistavat.
Poliisillekin on erilaista käyttöä eri tilanteissa.
No joo, että oli yksi poliisipoika luokassa, joka järjestäytynyt, rauhallinen, mutta myös etäinen, ainakin mulle.
Ehkä se isän poliittisuus aktivoituu myöhemmin jossakin vaiheessa itse poliisin pojallakin, mutta ei nyt.
No mutta paikkakin oli nimeltään Rauhala.
Entä vaikeampi maasto, jossa tapahtuu.
Mitä poliisin poika tietää...
Pinnistämme mustikuvia opiskeluajoista.
"Ei kun nyt olet väärässä" - sanovat - "luokan takimmaiset raskaan musiikin kuuntelijat ovat ne pahikset ja angstin levittäjät".
Hmm....puntarista puuttuu painoja.
Kun yksi tekee koko ajan tahallisesti pahoin
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisi poika ehjä on menestyjä. Hyvä koulussa, pääsee yliopistoon tai pääseekö?
Eihän poliisin kuuluu ajatella.
Tietää voi kun pojan puolestaa tietoa on jo olemassa, jota ei tarvi keksiä.
Militantti lapsen pitää olla sietokyvykäs eikä älykkö.
Älykkö poliisi lapsi todennäköisesti jättää isän jäliä seuraamatta
tai liittyy paljon myöhemmin joukkoon kun kasvaa.
Isän työpaikkaetu on että poika saa vakansseja yhteiskunnassa opiskelupaikkoina, työpaikkoina, mitä ammattia hän valitsisikaan.
Myöhemmin voi yhdistää tahto ja hyöty.
Sellainen poika ei sellaisenaan ole poliisi kandidaatti.
Sellainen poliisipoika, näen, joka ei oikein näe elämässä muuta kuin sotilaspalvelusta, urheilua, niin sellainen voisi päästä poliisitaloon.
Kun vielä hoksaa hakea opiskelemaan poliisiksi.
Ehkä sellainenkin poliisipoika koulussa on etäinen...
sille on urheilu hyvin tärkeä, eikä se osaa muuta sanoakaan.
Se osaa vasta armeijan jälkeen ja sen aikana.
Hän sanoo "tätä mä teen" ja hakee ylennyksiä. - Anonyymi
Entä se myyjän lapsi?
Mun isä on menestyvä yksityisyrittäjä.
Isällä on iso otsa, ylipaino, verenpainelääkkeet.
Poikakin lihava.
No se poika vähän kiepauttaa muita ympäri hoksauksillaan.
Ei oo pojan motiivi hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931478Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1951456Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?771205- 901135
- 811015
- 841010
- 40985
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v87940Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66935Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/8884