Palju õnne naaber!
Toivotamme rakkaalle naapurimaallemme Virolle oikein hyvää itsenäisyyspäivää 24.2. Juhlan kunniaksi verkkokaupassa on huikea salama-ale! Toimi nopeasti, sillä saat kaikki tuotteet 24 % alennuksella vain 23.–24.2.2021.
Kannattaa tutkia varustamojen sivuja.
Miinus 24%
16
127
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt meni vaikeaksi tallinnan risteilyt ja hintaviksi,jos käy maissa tai jos menee hotelliin niin aikamoinen paperisota ja testihyppely ja vielä karanteeni kaupan päälle.
- Anonyymi
"...jos käy maissa tai jos menee hotelliin...". Ei ymmärrä, jos käy maissa niin mikä ero on hotelliin menolla? Olen menossa Tallinnaan, aion teettää koronatestin siellä, lähettävät tuloksen kännykkään. Menen perjantaina, otan testin lauantaina ja palaan maanantaina niin ei pitäisi olla vaikeaa. Testi maksaa jotain alle 60 euroa, sen saa kuulemma Kelasta takaisin koska Kela maksaa testikuluista 100 euroon saakka. En ole hotellissa yötä. Muuten kuljen Eckeröllä, kun ostaa sopivasti myymälän tuotteita niin saa kupongin jonka kanssa matka ma-pe maksaa 5 €. Siksi tulen takaisin maanantaina.
Muuten karanteeni Suomessa on suositus.
- Anonyymi
Jos vain risteilee eikä poistu laivasta niin silloin on helppoa mutta jos käy maissa vaikka vain parisen tuntia niin silloin jo testi vaaditaan kun palaa laivalle
- Anonyymi
Kyllä tarvitaan mutta kun suomalainen tulee Suomeen niin testi on vain vakava kehotus, ei vaatimus. Nyt kaikki Tallinnaan ajavat laivayhtiöt vaativat testin. Sahaavat omaa oksaansa, luulisi että niille olisi hyvä jos olisi matkustajia, mutta ei!
Terveisiä Hölmölästä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tarvitaan mutta kun suomalainen tulee Suomeen niin testi on vain vakava kehotus, ei vaatimus. Nyt kaikki Tallinnaan ajavat laivayhtiöt vaativat testin. Sahaavat omaa oksaansa, luulisi että niille olisi hyvä jos olisi matkustajia, mutta ei!
Terveisiä Hölmölästä!Hölmölään tiedoksi:
Kyllä korona on niin vakava sairaus, ettei siinä saa ajatella rahaa vaan taudin leviämisen estämistä. Etenkään nuoriso (alle 35-vuotiaat) ei vaan tuota käsitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmölään tiedoksi:
Kyllä korona on niin vakava sairaus, ettei siinä saa ajatella rahaa vaan taudin leviämisen estämistä. Etenkään nuoriso (alle 35-vuotiaat) ei vaan tuota käsitä.Suomeen tuleville suomalaisille pitäisi riittää Suomen antamat määräykset. Nyt laivayhtiöt ovat tehneet omat määräyksensä jotka poikkeavat edellisistä. Siis ylempi oikeusaste!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeen tuleville suomalaisille pitäisi riittää Suomen antamat määräykset. Nyt laivayhtiöt ovat tehneet omat määräyksensä jotka poikkeavat edellisistä. Siis ylempi oikeusaste!
Tallink on virolainen varustamo, eli noudattaa Viron määräyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tallink on virolainen varustamo, eli noudattaa Viron määräyksiä.
Virolla ei ole mitään määräyksiä suomalaisten suhteen joten Tallink noudattaa määräyksiä joita ei ole.
- Anonyymi
Fiksuimmat tajusivat, että nettimyynti ei tarkoita matkustamista.
- Anonyymi
Kauppaan tilaamaan:
https://shopping.tallink.com/fi/shop?adobe_mc=MCMID=23190618059220228813218901389070470358|MCORGID=AE8B5AD7591AC1560A495D25@AdobeOrg|TS=1614095453&_ga=2.70958032.1339441162.1614095456-366050499.1611175660 - Anonyymi
Ainakaan Tallinkilla alennus ei koske juomia.
- Anonyymi
No eihän maakaupassa...
- Anonyymi
Olen kuvitellut että se testitodistus tarkistetaan myös lähtiessä mutta niin tehdään vain siellä tallinnan päässä takaisin lähtiessä.Toivottavasti uudet määräykset vähentävät risteilyjä niin paljon että varustamojen pn pakko höllätä rajoituksia
- Anonyymi
Jos höllentäminen pienentää tartuntariskiä, niin sitten. Muutoin ei.
- Anonyymi
Varustamojen pitäisi löysätä määräyksiään niin että ne vastaisivat Suomen vaatimuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos höllentäminen pienentää tartuntariskiä, niin sitten. Muutoin ei.
Kun yli 2000 matkustajapaikan laivassa on alle 100 matkustajaa niin tartuntariski on "kohtalaisen" pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683