Miinus 24%

Anonyymi

Palju õnne naaber!

Toivotamme rakkaalle naapurimaallemme Virolle oikein hyvää itsenäisyyspäivää 24.2. Juhlan kunniaksi verkkokaupassa on huikea salama-ale! Toimi nopeasti, sillä saat kaikki tuotteet 24 % alennuksella vain 23.–24.2.2021.

Kannattaa tutkia varustamojen sivuja.

16

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt meni vaikeaksi tallinnan risteilyt ja hintaviksi,jos käy maissa tai jos menee hotelliin niin aikamoinen paperisota ja testihyppely ja vielä karanteeni kaupan päälle.

      • Anonyymi

        "...jos käy maissa tai jos menee hotelliin...". Ei ymmärrä, jos käy maissa niin mikä ero on hotelliin menolla? Olen menossa Tallinnaan, aion teettää koronatestin siellä, lähettävät tuloksen kännykkään. Menen perjantaina, otan testin lauantaina ja palaan maanantaina niin ei pitäisi olla vaikeaa. Testi maksaa jotain alle 60 euroa, sen saa kuulemma Kelasta takaisin koska Kela maksaa testikuluista 100 euroon saakka. En ole hotellissa yötä. Muuten kuljen Eckeröllä, kun ostaa sopivasti myymälän tuotteita niin saa kupongin jonka kanssa matka ma-pe maksaa 5 €. Siksi tulen takaisin maanantaina.

        Muuten karanteeni Suomessa on suositus.


    • Anonyymi

      Jos vain risteilee eikä poistu laivasta niin silloin on helppoa mutta jos käy maissa vaikka vain parisen tuntia niin silloin jo testi vaaditaan kun palaa laivalle

      • Anonyymi

        Kyllä tarvitaan mutta kun suomalainen tulee Suomeen niin testi on vain vakava kehotus, ei vaatimus. Nyt kaikki Tallinnaan ajavat laivayhtiöt vaativat testin. Sahaavat omaa oksaansa, luulisi että niille olisi hyvä jos olisi matkustajia, mutta ei!
        Terveisiä Hölmölästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarvitaan mutta kun suomalainen tulee Suomeen niin testi on vain vakava kehotus, ei vaatimus. Nyt kaikki Tallinnaan ajavat laivayhtiöt vaativat testin. Sahaavat omaa oksaansa, luulisi että niille olisi hyvä jos olisi matkustajia, mutta ei!
        Terveisiä Hölmölästä!

        Hölmölään tiedoksi:

        Kyllä korona on niin vakava sairaus, ettei siinä saa ajatella rahaa vaan taudin leviämisen estämistä. Etenkään nuoriso (alle 35-vuotiaat) ei vaan tuota käsitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmölään tiedoksi:

        Kyllä korona on niin vakava sairaus, ettei siinä saa ajatella rahaa vaan taudin leviämisen estämistä. Etenkään nuoriso (alle 35-vuotiaat) ei vaan tuota käsitä.

        Suomeen tuleville suomalaisille pitäisi riittää Suomen antamat määräykset. Nyt laivayhtiöt ovat tehneet omat määräyksensä jotka poikkeavat edellisistä. Siis ylempi oikeusaste!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeen tuleville suomalaisille pitäisi riittää Suomen antamat määräykset. Nyt laivayhtiöt ovat tehneet omat määräyksensä jotka poikkeavat edellisistä. Siis ylempi oikeusaste!

        Tallink on virolainen varustamo, eli noudattaa Viron määräyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallink on virolainen varustamo, eli noudattaa Viron määräyksiä.

        Virolla ei ole mitään määräyksiä suomalaisten suhteen joten Tallink noudattaa määräyksiä joita ei ole.


    • Anonyymi

      Fiksuimmat tajusivat, että nettimyynti ei tarkoita matkustamista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ainakaan Tallinkilla alennus ei koske juomia.

      • Anonyymi

        No eihän maakaupassa...


    • Anonyymi

      Olen kuvitellut että se testitodistus tarkistetaan myös lähtiessä mutta niin tehdään vain siellä tallinnan päässä takaisin lähtiessä.Toivottavasti uudet määräykset vähentävät risteilyjä niin paljon että varustamojen pn pakko höllätä rajoituksia

      • Anonyymi

        Jos höllentäminen pienentää tartuntariskiä, niin sitten. Muutoin ei.


      • Anonyymi

        Varustamojen pitäisi löysätä määräyksiään niin että ne vastaisivat Suomen vaatimuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos höllentäminen pienentää tartuntariskiä, niin sitten. Muutoin ei.

        Kun yli 2000 matkustajapaikan laivassa on alle 100 matkustajaa niin tartuntariski on "kohtalaisen" pieni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe