Elisan hinnat ulkomaille ??

hitek

Mistähän löydän Elisan puheluhinnaston, kun soitan ulkomaille, en ainakaan elisan sivuilta löydä minkäänlaista infoa tai linkkiä, roaming löytyy kyllä.

6

5136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täältä

Jos käytät Elisan-liittymästä (matkapuhelin) -toimintoa, ohjautuu puhelusi Elisan 999-palveluun.
      999-palvelun hinnat, Suomesta ulkomaille soitettaessa, näet täältä:
      http://www.999.fi/kuluttajille/999ulkomaanpuhelu/kuluttajahinnasto.php

Jos käytössäsi on Kolumbus-liittymä:
      Puhelu ohjautuu 999:iin myös Kolumbuksen liittymistä, jos et ole sopinut Kolumbksen kanssa, sen uuden suunnan automaattisesta valinnasta.

• hitek

Kiitti linkistä. Eipä ole Elisalla aikaa laittaa ulkomaan puheluhintoja omalle sivulle, eikä edes linkkiä... Onneksi voi valita paljon halvemmankin ulkomaanpuhelu suunnan.

• ---

Matkapuhelimella ulkomaille soitettaessa ei tarvitse tehdä mitään kun hinta on aivan sama kuin liittymän normaali minuuttihinta.

Lankapuhelimessa voi valita sitten noita numeroita puhelun eteen jolloin hinnat ovat sopimuskohtaiset.

• hitek

en kyllä yhtään tajunnut.. Kyllä ulkomaan puheluhinnat riippuu kohdemaasta mihin soitat. Ja etunumeroilla (exit code) ennen country koodia voit valita muunkin kuin oman operaattorisi (kalliit ?) ulkomaanhinnat, myös kännykastäsi.

• ---
        hitek kirjoitti:

en kyllä yhtään tajunnut.. Kyllä ulkomaan puheluhinnat riippuu kohdemaasta mihin soitat. Ja etunumeroilla (exit code) ennen country koodia voit valita muunkin kuin oman operaattorisi (kalliit ?) ulkomaanhinnat, myös kännykastäsi.

Alkuperäisessä viestissä oli ajateltu varmaankin ajateltu tilannetta, että soitetaan suomalaisesta liittymästä ulkolaiseen? Tällöin tilanne on toki toinen, ajattelin vain että kyse olisi ollut suomalaisten operaattorien välisestä liikenteestä.

• hd lfds
        --- kirjoitti:

Alkuperäisessä viestissä oli ajateltu varmaankin ajateltu tilannetta, että soitetaan suomalaisesta liittymästä ulkolaiseen? Tällöin tilanne on toki toinen, ajattelin vain että kyse olisi ollut suomalaisten operaattorien välisestä liikenteestä.

Kertokaa minulle paljonko maksaa lähettää kolumbus liittymästä viesti tänne suomeen norjasta... maksaako saman verran kun suomessa yleensä maksaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe