Kyllä me aidot lappilaiset naiset myös miestä kaivataan, olemma muuten melekosia naisia jos voitat luottamuksemme, luulenpa että etelän tytöt jääpi toiseksi jos saat kokea meidän kiihkon ja intohimon, se on varma asia. 🎇👠
Tyttö tuntureiden
Anonyymi
9
55
Vastaukset
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Näin on. Lappalaiset naiset on ihania. Monta kivaa hetkeä on tullut koettua.
- Anonyymi
Täällä ois vapaa mies tunturilta ja ihan aito saamelainenkin oon 😀😀😀
Lapin poika mä oon juurta noitain...... Tosin etelässä syntynyt ja kasvanut.
- Anonyymi
Ja sulla on poron sarvet perseeseessäs
Inarissa vielä 2 vrk.
Mites se luottamus hankitaan, jos pysytte omissa yhteisöissänne?
- Anonyymi
Sä voisit pysyä siellä suljetulla osastolla tai ottaa edes aamulääkkeet
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789