Mistäköhän noitakin löytäisi? Tuntuu olevan aika kiven alla. Ei taida kovinkaan moni haluta niistä eroon, kun ei näy myynnissä. Muutamissa divareissakin on tullut käytyä ja kerran näin yhdessä paikassa ja silloin tulikin ostettua, muuten on ollut ei oota.
Liuska-Texit
4
660
Vastaukset
- ittemöttönen
Yhellä Heikkisen Kakella oli monta vuosikertaa, kuuskytluvulla. Mutta ei se myyny sillon eikä nyt.
- Kuppa Töölöstä
Vai ei näy missään. No kovastihan näköjään huutelet huuto.netissä noita, Kuparinen :) Oliks tarkotus hämätä joku myymään sulle liuskoja halvalla tollasella ovelalla viestillä ? :D
- KKupa
No niin myynkin, mutta ne ovat ylimääräisiä ja ne numerot mulla on itsellä ennestään. Tarkoitin, etten ole löytänyt mistään itselleni puuttuvia, joita olisi n. 80 kpl.
Ja vielä noista mitä myyn, niin ostin laatikollisen jossa oli n. 130 kpl. Niistä itselle tuli 40, koska niitä ei ennestään ollut. Loput oli, joten tietenkin ne myyntiin laitoin. Ja ostin kaikki sen takia, kun myyjä sitä niin halusi, muuten olisin ostanut vain ne puuttuvat.
- Crankpin
tuo keräily meinaan, minulla on tuttava, jolla on kaikki Tex Willerit, niin liuskat kuin muutkin, jopa 71 vuosikerta täydellisenä (ei irtolehtipainoksina. Aikaa otti paljon ja rahaakin ilmeisesti paloi jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994260Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743561065- 1861012
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64816
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10797Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796