Eli, minulla on kyseinen
Suzuki Solifer R 50c
(kyykkymopo) vm. -91 ajettu noin 6500km ei kaaduttu, katteet kunnossa yms. Mutta aion myydä sen uuden skootterin tieltä. Kuinka paljon moposta pitäisi pyytää?
Suzuki Solifer R
14
2627
Vastaukset
- joo
älä helevetis mee vaihtamaan skootteriin!
- esa pekka
Jykenski kirjoitti:
Miks en skootteriin menis vaihtaan? :O
Tasasempi kyyti, enemmän vääntöö yms.voin ostaa sen 300 eurolla
- 80cc
jos siinä on katteet ihan kunnossa ja kaikki tarrat ja muut ehjät ja moottori ehjä ja ihan alkuperänen, niin pyydä 800€
Kyllä siinä on tarrat paikallaan ja moottori toimii yms. kytkin on vain vähän löysä mutta sen saa korjattua kiristämällä vaieria =)
Ite aattelin jotain 400€ pyytää...- paska
Jykenski kirjoitti:
Kyllä siinä on tarrat paikallaan ja moottori toimii yms. kytkin on vain vähän löysä mutta sen saa korjattua kiristämällä vaieria =)
Ite aattelin jotain 400€ pyytää...ei 91 vuosimallin moposta saa todellakaa 800 € 400 siitä kyllä voi saada
- R-acing
paska kirjoitti:
ei 91 vuosimallin moposta saa todellakaa 800 € 400 siitä kyllä voi saada
Suzuki R on suhteellisen harvinainen täällä koto suomessa. Joten kyllä uskoisin, että kysyntää löytyy. Varsinkin jos on täysin alkuperäis kunnossa eikä ole naarmuilla niin voi hyvinkin pyytää sen 800€
- ate92
missäspäin tuo mopo sijaitsee?
Ei tosiaankaa saa 500€ uutta ärrää kun Suzukin PV:stäkin saat pulittaa 1000€ ja ei kyllä PV:tä halvemmalla tollasta saa.
Keski-suomesta oon.- 80cc
Jykenski kirjoitti:
Ei tosiaankaa saa 500€ uutta ärrää kun Suzukin PV:stäkin saat pulittaa 1000€ ja ei kyllä PV:tä halvemmalla tollasta saa.
Keski-suomesta oon.Uutta ärrää ei oo saanu kaupasta ku viimeks vuonna 1989, hyväkuntoset orkkis ärrät on harvinaisii sen takii kannattaa pyytää tosta jotain 600-800€.
Laitan huomenna (keskiviikkona) kuvallisen myynti-ilmoituksen ärrästäni keltaisen pörssin skootteri osastolle. Halukkaat voivat siellä käydä bongaamassa sen ja tulla paikan päälle katsomaan/kokeilemaan.
- ostaja
vieläkö on
- Ärrrä
Tuosta en tiedä, mutta minulla yksi olisi joutavana....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006