Suzuki Solifer R

Eli, minulla on kyseinen
Suzuki Solifer R 50c
(kyykkymopo) vm. -91 ajettu noin 6500km ei kaaduttu, katteet kunnossa yms. Mutta aion myydä sen uuden skootterin tieltä. Kuinka paljon moposta pitäisi pyytää?

14

2627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

älä helevetis mee vaihtamaan skootteriin!

• Miks en skootteriin menis vaihtaan? :O

Tasasempi kyyti, enemmän vääntöö yms.

• esa pekka
        Jykenski kirjoitti:

Miks en skootteriin menis vaihtaan? :O

Tasasempi kyyti, enemmän vääntöö yms.

voin ostaa sen 300 eurolla

• 80cc

jos siinä on katteet ihan kunnossa ja kaikki tarrat ja muut ehjät ja moottori ehjä ja ihan alkuperänen, niin pyydä 800€

• Kyllä siinä on tarrat paikallaan ja moottori toimii yms. kytkin on vain vähän löysä mutta sen saa korjattua kiristämällä vaieria =)

Ite aattelin jotain 400€ pyytää...

• paska
        Jykenski kirjoitti:

Kyllä siinä on tarrat paikallaan ja moottori toimii yms. kytkin on vain vähän löysä mutta sen saa korjattua kiristämällä vaieria =)

Ite aattelin jotain 400€ pyytää...

ei 91 vuosimallin moposta saa todellakaa 800 € 400 siitä kyllä voi saada

• R-acing
        paska kirjoitti:

ei 91 vuosimallin moposta saa todellakaa 800 € 400 siitä kyllä voi saada

Suzuki R on suhteellisen harvinainen täällä koto suomessa. Joten kyllä uskoisin, että kysyntää löytyy. Varsinkin jos on täysin alkuperäis kunnossa eikä ole naarmuilla niin voi hyvinkin pyytää sen 800€

• ate92

missäspäin tuo mopo sijaitsee?

• Ei tosiaankaa saa 500€ uutta ärrää kun Suzukin PV:stäkin saat pulittaa 1000€ ja ei kyllä PV:tä halvemmalla tollasta saa.

Keski-suomesta oon.

• 80cc
        Jykenski kirjoitti:

Ei tosiaankaa saa 500€ uutta ärrää kun Suzukin PV:stäkin saat pulittaa 1000€ ja ei kyllä PV:tä halvemmalla tollasta saa.

Keski-suomesta oon.

Uutta ärrää ei oo saanu kaupasta ku viimeks vuonna 1989, hyväkuntoset orkkis ärrät on harvinaisii sen takii kannattaa pyytää tosta jotain 600-800€.

• Laitan huomenna (keskiviikkona) kuvallisen myynti-ilmoituksen ärrästäni keltaisen pörssin skootteri osastolle. Halukkaat voivat siellä käydä bongaamassa sen ja tulla paikan päälle katsomaan/kokeilemaan.

• Anteeksi, korjaus edelliseen

eli tietenkin Mopot osastolle :$

• ostaja

vieläkö on

• Ärrrä

Tuosta en tiedä, mutta minulla yksi olisi joutavana....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe