Tehdasasetukset Nokia 7.1 miten?

Anonyymi

Vaihdoin puhelinta viime syksynä ja vanha Nokia 7.1 jäi pöytälaatikkoon. Nyt yritin herätellä sitä, mutta se kysyy PIN-koodia enkä mitenkään muista sitä. Puhelimessa ei ole SIM-korttia.

Ohjeen mukaan pitäisi painaa yhtä aikaa volume up-nappia ja virtanappia, kunnes päävalikko tulee näkyviin. Mutta minulla tulee muutaman sekunnin päästä vain AndroidOne-ruutu joka sammuu muutaman sekunnin jälkeen, sitten tulee musta ruutu ja sitten taas AndroidOne-ruutu joka sammuu ja sitten tulee Android-ötökän kuva ja teksti no command.

7

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Niin, painan koko ajan, androidone ruutu syttyy ja sammuu ja syttyy ja sammuu ja sitten tulee tuo android-ukkeli ja teksti no command. Ei mitään valikkoa josta pääsisi eteenpäin.

• Anonyymi

Oletko jo kokeillut painaa virtanäppäimen kanssa yhtäaikaa volume down -näppäintä? Tai jotain muuta yhdistelmää - Onkos siinä tuota assistant-näppäintä?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...jaa, ehkä ei kuitenkaan... tuolla videolla kaveri painelee jotain sen no command -tekstin jälkeen ja saa siten komentovalikon esiin https://www.youtube.com/watch?v=AgP4aNyovaI

Eli kun tulee se no command, niin latausjohto pois, sitten painetaan lyhyesti volume up ja virtanäppäin yhtäaikaa, tulee esiin komentovalikko, ja siitä pääsee resetoimaan. Kiittää!

• Anonyymi

Videolla kerrotaan miten se tehdään...

• Anonyymi

Näkyy videolla joo, mutta parhaani mukaan yritin sen tulkita tähän tekstiksi, koska äijä mutisee epäselvällä englannilla ja jotenkin huonosti näkyy sekin, mitä näppäimiä se äijä painelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      138
      1676
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      55
      1548
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1045
    Aihe