Olen tuleva isonen enkä tiedä mistä aiheesta voisin tekaista hartauden. En ole ennne ollut rippileirillä isosena ja kaipaisin tämän takia apua ja aiheita hartautta varten. Aiheella ei ole sinäänsä väliä kunhan se on sopiva rippikouluun.
Vinkkejäkin saa antaa, jos niitä löytyy.
Haetaan/etsitään aiheita iltahartautta varten
3
345
Vastaukset
Hei,
olet ehkä löytänytkin jo aiheen iltahartautta varten. Aiheesta, joka on itseäsi lähellä voisi olla helppo kertoa. Riparielämästä ja luonnostaa saattaa löytää sopivia aiheita ja symboliikkaa. Oletpa sinä perusteellinen kun jo talvella olet miettinyt sinulle sopivaa aihetta. Hienoa!
Hyvän kevään jatkoa ja tulevaa kesää toivottaen
Annikki, NettiSaapas HelsinkiOta aiheeksi anime.
En ole käynyt rippikoulua joten en tiedä mikä iltahartaus on, mutta voit kertoa vaikka animesta nimeltä Saint Oniisan, joka kertoo Jeesuksen seikkailuista nykyajan japanissa, jossa hänen kanssaan asustaa Buddha itse!- Anonyymi
Aito on parasta. Meillä ei riparilla ollut oikeestaan hartauksia. Oli hiljaisia hetkiä ja rukoushetkiä. Sopi mulle hyvin. Kenenkään ei tarvinnut stressata, mitä viksua sanoisi. Silti oon varma, että joku aito juttu, joka sulle itsellekin on tärkee, toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky174901Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444804Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2193998Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty563703Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1263640Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm733144Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1212084Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121100Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63937- 93832