Olen tuleva isonen enkä tiedä mistä aiheesta voisin tekaista hartauden. En ole ennne ollut rippileirillä isosena ja kaipaisin tämän takia apua ja aiheita hartautta varten. Aiheella ei ole sinäänsä väliä kunhan se on sopiva rippikouluun.
Vinkkejäkin saa antaa, jos niitä löytyy.
Haetaan/etsitään aiheita iltahartautta varten
3
192
Vastaukset
Hei,
olet ehkä löytänytkin jo aiheen iltahartautta varten. Aiheesta, joka on itseäsi lähellä voisi olla helppo kertoa. Riparielämästä ja luonnostaa saattaa löytää sopivia aiheita ja symboliikkaa. Oletpa sinä perusteellinen kun jo talvella olet miettinyt sinulle sopivaa aihetta. Hienoa!
Hyvän kevään jatkoa ja tulevaa kesää toivottaen
Annikki, NettiSaapas HelsinkiOta aiheeksi anime.
En ole käynyt rippikoulua joten en tiedä mikä iltahartaus on, mutta voit kertoa vaikka animesta nimeltä Saint Oniisan, joka kertoo Jeesuksen seikkailuista nykyajan japanissa, jossa hänen kanssaan asustaa Buddha itse!- Anonyymi
Aito on parasta. Meillä ei riparilla ollut oikeestaan hartauksia. Oli hiljaisia hetkiä ja rukoushetkiä. Sopi mulle hyvin. Kenenkään ei tarvinnut stressata, mitä viksua sanoisi. Silti oon varma, että joku aito juttu, joka sulle itsellekin on tärkee, toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984