Mua on oikeasti alkanut häiritä lähetit ja kuljettajat entistä enemmän.
Joka ikinen kerta ku lähetti tai kuljettaja on ammattitaidoton, mua ottaa päähän enemmän ja enemmän.
Ruoantilauspalveluista (mm. Foodora ja Wolt) tulee lähes aina se sama ongelma lähetin kanssa. Lähetti eksyy eikä löydä kotiovea, sitten soittaa mulle ja kysyy että missä mun katu on.
No miten hitossa mä neuvoisin ku en sit itekkään tiedä missä lähetti on, enkä mä jaksaisi tulla kadulle asti etsii häntä ja ruokaa jota tilasin???
Yango- ja muissa taksipalveluissa on myös aikalailla sama ongelma: kuljettaja menee jollekkin ihan toiselle kadulle, ja sitten ku koittaa tulla oikeeseen suuntaan, niin kestää käsittämättömän kauan. Sitä, mitä liian usein tapahtuu myös, on se kun kuljettaja vie asiakkaan ihan väärään paikkaan, eli kohteeseen mikä on ihan eri kohde ku mitä asiakas sanoi.
Minkä ihmeen takia tällaisia ihmisiä palkataan nykyään palveluihin missä pitäisi osata tietää oikeat kohteet minne mennä? Tämä on oikeasti käsittämätöntä.
Ja kyllä minäkin tiedän sen että välillä GPS kusee, mutta oikeasti lähes aina GPS toimii hyvin, ja eksyminen lähinnä johtuu lähetin/kuskin omasta tyhmyydestä.
Lähetti- ja kuljetuspalvelut pahasti pielessä nykyään ja kylläpä ottaa päähän jo!!!
Anonyymi
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Halvalla ei saa hyvää,vaikka kuulemma tienaavat useita tuhansia kuussa
- Anonyymi
Polkupalkat; paremmat tekijät on paremmissa lafkoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828