Aiheelle oli jo 15 vuoden takainen ketju olemassa, joten teetin uuden.
Mulle on tulossa ranskispentu viimeistään ensi vuoden puolella. Olen ollut yhteydessä kasvattajaa, joten asiasta on sovittu. Kuullut, että kyseinen rotu ei mielellään jäisi kotiin kovinkaan pitkäksi aikaa. Mun työ on kuitenkin keikkatyötä sekä opiskelua tällä hetkellä. Tulevaisuudessa on tarkoitus työskennellä freelancerina tai toimistotyössä. Asun yksiössä lähellä keskustan alueetta, mutten kuitenkaan sen ytimessä.
Mikään suuri tukijoukko pennun suhteen täällä ei ole, joten aika yksin saa pärjätä, sillä sekin tukijoukko mitä löytyy, on työssä käyvää. Jos päädyn toimistoon tulevaisuudessa, ei voi tietää, että moniko työnantaja on valmis ottamaan pennun tai edes pienen koiran työpaikalle vastaan. En halua kuitenkaan tämän kaiken takia olla hankkimatta koiraa, sillä haluan sellaisen ja sellainen on ollut haaveena jo useamman vuoden ajan enkä esim. halua tulevaisuudessa lapsia.
Miten te muut pentujen tai ranskisten omistajat totuttelitte jättämään koiran kotiin siksi ajaksi, kun olitte ruokakaupassa tai 8-9 tuntia töissä? Mitä muuta tulisi huomioida asiaan liittyen?
Pennun totuttaminen yksinäisyyteen
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711458
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462737- 402385
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131861Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291624Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61436Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v381387