Tämä humana avopalvelut ja valvotut tapaamiset , ensin tulee maksistomuus että kotona järjestetään noh vaikka on musta valkoisella on, ei käy heille ylimielisesti kuulema kotona, kuitenkin on tämä maksisitoomus jossa lukee niin. Vaaditaan toimisto tiloihin tapaamaan jossa on kenellä tahansa tuskaa. Tässä alkaa näkyä merkit että Raha kelpaa ja olet vanki ja hyvinvoinnillasi ei ole merkitystä. Tästä rumbasta on vaikea päästä eroon kun rinkiä pyörittää niin moni, valheita allekirjoitetaan ja perheitä jahdataan. Kunn tietää itse ettei ole tehnyt mitään väärää ja pystyy tarjoamaan lapselle hyvän ja positiisen ympäristön oman kodin sisällä ilman häiritseviä ja nimenomaan -häiritseviä- ja epätoivottuja valvojia ympäristössä, silti on on joutunut tähän petoeläinten lemmikiksi. Esimerkiksi paikassa Kirjataan että lapsi pyytää työntekijää mukaan lautapeliin, kun työntekijä kutsuu itse itsensä mukaan jne.. Ei oikein tajua paikkaansa, nurkassa..
Vain pala Humana avopalvelut
14
5047
Vastaukset
- Anonyymi
No, ne on ne terveysjätit jotka vuolevat miljoonia Kant no help
- Anonyymi
Humana, kun ihmisoikeuksien polkemisesta voi tehdä bisnestä.
- Anonyymi
Onhan se ahdisteluakin, tarkkailla toisia niiden perheitä ja raporttia tästä vielä sellaisille jolle ei kuulu mitenkään hmmm..
- Anonyymi
Olen vuoden myöhässä, olen asunut humanan lastensuojelu yksikössä ja tämä on ihan hirveää :( en yhtään pidö tästä ja kohtelu on ala arvoista ja johtajat pitävät lapsia kuin koirina, olen 16 vuotias asunut samassa paikassa 4 vuotta ja en suosittele kenellekkään, tämä kokemus on pilannut elämäni. Enkä koskaan pystyt olla ajatetelematta tätä paikkaa, johtajat eivät välitä mistään ja jos vähänkin käytös herpaantuu, johtajat puhuvat lapsille huoneissa todella epäoikeudenmukaisesti ja niin sanotusti vittuilevat ja pitävät hauskaa lastenkustannuksella kun tietävät etteivät lapset pääse pois kun vasta kun täyttää 18, niin ja vanhemmillakaan ei mitään oikeutta asian eteen. Tehdä mitään. Kun valituksen teki iskä nii oikeus ei auta asiassa, tämä on mielestäni laitointa bisnestä johtajat kohtelevat kuin kodittomia tässä ei ole järjen hiventä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vuoden myöhässä, olen asunut humanan lastensuojelu yksikössä ja tämä on ihan hirveää :( en yhtään pidö tästä ja kohtelu on ala arvoista ja johtajat pitävät lapsia kuin koirina, olen 16 vuotias asunut samassa paikassa 4 vuotta ja en suosittele kenellekkään, tämä kokemus on pilannut elämäni. Enkä koskaan pystyt olla ajatetelematta tätä paikkaa, johtajat eivät välitä mistään ja jos vähänkin käytös herpaantuu, johtajat puhuvat lapsille huoneissa todella epäoikeudenmukaisesti ja niin sanotusti vittuilevat ja pitävät hauskaa lastenkustannuksella kun tietävät etteivät lapset pääse pois kun vasta kun täyttää 18, niin ja vanhemmillakaan ei mitään oikeutta asian eteen. Tehdä mitään. Kun valituksen teki iskä nii oikeus ei auta asiassa, tämä on mielestäni laitointa bisnestä johtajat kohtelevat kuin kodittomia tässä ei ole järjen hiventä.
Kyllä huomaa että kevät tulee joillain visertää korvien välissä
- Anonyymi
Lisäksi vielä lyödään lautapeli pöytään hyökkäävän valvojan toimesta kun olis ruoka aika yms ja sit ihmetellään kun pelistä ei oikein tule mitään kun mukana tulleet lapset odottaa jo ruokaa ja tätä kirjataan oman mielen mukaan tietenkin...
- Anonyymi
Mun tutulla on humanapalvelu hän on moittinut sitä jos sanoo heille että poika sairas ja hoitaja sanonut ettei saa ulos mennä että voi isä kotiinne tulla tapaa niin tuttu sanonut humanaan niin sieltä sanottu voi autolla tuoda vaikka ei oo autoa ja kaikkee muutakin heidän kanssa ollut ongelmia mutta tuttuni on niin paljon väsynyt humanaan
- Anonyymi
"Lastensuojelu uhkaa viedä lapsen, jos osaat vähääkään kunnioittaa itseäsi ja et anna muiden käyttäytyä sinua ja lastasi kohtaan huonolla tavalla"
- Anonyymi
Ei tee lapsia ei tule ongelmia
- Anonyymi
Uskottavaa valitettavaa käytöstä, muttei kannata suomalaisten osaavan muuta, kuin tätä paskaa.
- Anonyymi
Olin pari kuukautta töissä Humanalla ja palkka oli poskettoman huono, työtahti ihan hullua ja pomot kireitä piiskureita. En suosittele kenellekään! Muissa firmoissa paljon parempi tuntipalkka, siis Humana maksoi 15€ per tunti, toisessa aivan vastaavassa samoissa työtehtävissä 25€ tunti!!
- Anonyymi
Olitko missäpäin töissä?
- Anonyymi
Itse työskennellyt Nuorisokoti Nuotassa. Surkea palkka. Työntekijät vaihtuvat useasti huonon palkan vuoksi. Lasten ja vanhempien haukkumista selän takana ohjaajien toimesta. Työskentelevät vajaalla miehityksellä ja ei noudateta lakia sen suhteen monta töissä ja nuorilla ei omaohjaajia, vaan se kuka sattuu olemaan vuorossa voi lapsille omaohjaaja hetken pitää. Kyseiseen paikkaan ei kannata mennä töihin tai olla heidän asiakkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse työskennellyt Nuorisokoti Nuotassa. Surkea palkka. Työntekijät vaihtuvat useasti huonon palkan vuoksi. Lasten ja vanhempien haukkumista selän takana ohjaajien toimesta. Työskentelevät vajaalla miehityksellä ja ei noudateta lakia sen suhteen monta töissä ja nuorilla ei omaohjaajia, vaan se kuka sattuu olemaan vuorossa voi lapsille omaohjaaja hetken pitää. Kyseiseen paikkaan ei kannata mennä töihin tai olla heidän asiakkaana.
Siis ei noudata lakia?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690