Jone Nikula/RadioRock

Anonyymi

Jone arvosteli pääministeri Sanna Marin puhetta ja esiintymistaitoa.
Kuulemma kuiva ja koruton puhe!
Luulisi että Jone sotahulluna arvostaisi hyvin asiallista koruntonta ja kuivaa puhetta?
...mutta ei vaan haluaisi varmaankin puheeseen "kukkia ja mehiläisiä pimpelipom"
Arvosteli myös Marinin esiintymistä.
Kyllä Jonella itselläänkin parantamisen varaa ,ei niitä vertauksia sodasta ja taisteluista tarvitse joka juttuun sisällyttää kuten hokemaa taisteluväsymyksestä!
Alkaa välillä kuulostamaan Jone oikeasti sotahullulta pelleltä.
Mielestäni Marinin esiintyminen on asiallinen ja koruton sen täytyykin olla eikä mitään turhan shitin puhumista tai läpän heittoa.
Sanna Marinille 10 ja Jonelle 7-

19

1053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikille kun ei voi olla mieliksi. Jos Marin olisi pitänyt puheen ja esiintynyt Jonen mieliksi niin joku toinen olisi ärsyyntynyt.

• Anonyymi

Jone itse on niin turha jätkä ettei sen sanomisista kannata välittää! Edukseen mielestäni Sanna Marin esiintyi ja ihan asiaa puhui!

• Anonyymi

Jone on fiksu ja sanavalmis kaveri eikä peittele mielipiteitään. Se että hän ei ole sinun vihervasemmistolais mieleen ei ole Jonen vika. Voit kääntää kanavaa.
      Ehkä kesäpoikiin tulee taas Hermanni haukkumaan persuja joka lähetykseen, niin sitten saat mieleisesi juontajan ainakin kerraksi viikkoon.

• Anonyymi

Voi voi kuules kun olen politiikasta vapaa, en ikinä ole käynyt edes äänestämässä, mulle on ilmaa kaikki poliittiset puolueet. Ihmettelen kuinka joidenkin pitää politiikka vetää joka ikiseen asiaan ja tyrkyttää omaa kiihko politiikkaansa.
        Kyllä nyt vaan nii. Kävi että pääministeri oli asiallinen mutta sotahullu-Nikulalla meni arvostelu överiksi. Liekö taisteluväsymystä, vetäisi pari nappia pervitiiniä niin jaksaa tetsata🤣

• Anonyymi

Johtuu varmaan oikeistolaisesta kotikasvatuksesta.

• Anonyymi

Taidat olla persu kun löydät vihervasemmistolaisia jokapaikasta? He (persut) juuri näkevät vihervasemmistolaisia sielläkin missä niitä ei ole mutta jotka ei myötäile persujen aatetta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla persu kun löydät vihervasemmistolaisia jokapaikasta? He (persut) juuri näkevät vihervasemmistolaisia sielläkin missä niitä ei ole mutta jotka ei myötäile persujen aatetta!

Älä projisoi omia tuntemuksiasi muihin. Niin täällä kuin monissa muissakin keskusteluissa on tuhansittain "persut sitä ja persut tätä" älämölöä.
        Siinä samassa loukussa näyt olevan sinäkin.

• Anonyymi

Kyllä Nikula nyt voisi pysyä lestissään ja mennä vaikka tanssimaan tähtien kanssa ,,,minusta sellaisessakin ohjelmassa esiintyneenä ei voi eikä ole edellytyksiä antaa minkäänlaista lausuntoa yhtään mistään ja joskus se pääsee sen Jussi69 kassa parjaamaan yhteiskuntaa niin mahdottoman oikeistolaisella saarnalla, että hävettää tuo että ollaan radiorockissa ja äijät on niin umpikonservatiivejä että siinä ei ole kyllä yhtään mitään rockia ihan vaan bisnestä.
      Sannalle iso käsi!

• Anonyymi

Mene ylioppilas Nikula parturiin ja hanki aikuisten työ..puhu sitten siitä.

• Anonyymi

Jotenkin vaikuttaa siltä että Jone vetää jotain roolia koko ajan.

• Anonyymi

Kultainen keskitie olisi aina paree, jos alkaa latelemahan tiukkoja mielipiteitään niin käy hyvin pian niin notta saa vastahansa osan kuulijoosta. Kun kävelöö kultaista keskitietä niin on molemmin puolin tietä kumartelijoota.
      No mutta itsepähän tietänöö mitä teköö.

• Anonyymi

Samaa voisi sanoa ylelle sekä hyvin monille näyttelijöille yms. On se niin vaikea olla tuomatta politiikkaa sinne minne se ei kuulu.

• Anonyymi

Kuka jaksaa muutenkaan enää kuunnella Jonen vetämään ohjelmaa, muutama biisi soi joka päivä.

• Anonyymi

Tämä Nikula jäi lähtemättömästi mieleeni vuosia siiten, jolloin MTV lähetti Idols-ohjelmaa. Minä en sitä ollut katsonut vielä kertaakaan, mutta kerran päätin vilkaista, kun muutakaan tekemistä ei ollut ennen kuin Viasatilla alkoi futismatsi.

Joku "artisti" ulvoi erittäin kovaa ja nuotin vierestä niin, että pahaa teki. Nikula kehui "laulajan" esitystä ja halusi hänen jatkavan. 😁 Siihen jäi sen ohjelman seuraaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä Nikula jäi lähtemättömästi mieleeni vuosia siiten, jolloin MTV lähetti Idols-ohjelmaa. Minä en sitä ollut katsonut vielä kertaakaan, mutta kerran päätin vilkaista, kun muutakaan tekemistä ei ollut ennen kuin Viasatilla alkoi futismatsi.

Joku "artisti" ulvoi erittäin kovaa ja nuotin vierestä niin, että pahaa teki. Nikula kehui "laulajan" esitystä ja halusi hänen jatkavan. 😁 Siihen jäi sen ohjelman seuraaminen.

Jos tuo on totta niin Nikula ei tajua musiikista yhtään mitään mutta on niin olevinaan tietäväinen joka asiasta!

• Anonyymi

Jone uskallatko soittaa vaikka maanantaina Mistreal Oi Molotovin SLAVA UKRAINA T:SUOMALAINEN TARK. Ampuja aliupseeri 83

• Anonyymi

joo kannustan kans jonee laittamaan tunet pauhaa heti maanantaina, jos mahdollista.t. suomalainen asiamies

• Anonyymi

onks kaikki h*moja siellä 🤔🤔... en oikein ukso...

• Anonyymi

Moro taas Jone. Tässä taas tak. Amp.rj.Savpr.sapumiserä 2 1983 Helvetin iso kiitos Puollollostusminiteri Herra Kääriäselle Varuskunnan lakkauttamille. Yritin lähtee vapaaehtoiseksi sinne. Mut meni vaikeeks ku mulla on yhen miten yritys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      177
      6512
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      923
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      849
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      240
      829
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe