Te jotka olette käyneet ja olleet kyseisessä hotelissa niin oliko altaan vesi lämmintä-lämmitetyn altaan vettä tarkoitan?
Onko joulun aikana kylmää ja tuulista?
Maspalomas
5
1952
Vastaukset
- Arska+perhe
Vesi oli lämmintä yhdessä altaassa, niinkuin luvattiinkin. Olimme hiihtolomalla helmi-maaliskuussa 2005. Palvelu hotellissa oli ystävällistä, ja hyvät huoneet. Suosittelen!
- minä vaan
aivan ihana paikka niin maspalomas, kun koala hotellikin... oltiin siellä muutama vuosi sitten. Inglesissä oltiin viime kesänä ja vaikka noi kaksi paikkaa on erittäin lähellä toisiaan on maspalomas paljon vihreämpi ja "raikkaampi" paikka.. tykkäsin.. :) hyvää lomaa :) ja vesi oli lämmintä altaalla..
- kukkkkuuu
minä vaan kirjoitti:
aivan ihana paikka niin maspalomas, kun koala hotellikin... oltiin siellä muutama vuosi sitten. Inglesissä oltiin viime kesänä ja vaikka noi kaksi paikkaa on erittäin lähellä toisiaan on maspalomas paljon vihreämpi ja "raikkaampi" paikka.. tykkäsin.. :) hyvää lomaa :) ja vesi oli lämmintä altaalla..
Lämmitetyn altaan vesi lämmintä, paitsi heti aamulla. Energia on kallista, joten yöllä ei lämmitetä. Iltapäivällä vesi oli jo oikein miellyttävää. Muissa altaissa minulle ainakin liian kylmää.
- mkilo
kukkkkuuu kirjoitti:
Lämmitetyn altaan vesi lämmintä, paitsi heti aamulla. Energia on kallista, joten yöllä ei lämmitetä. Iltapäivällä vesi oli jo oikein miellyttävää. Muissa altaissa minulle ainakin liian kylmää.
Oltiin tuossa Koala -hotellissa nyt maaliskuussa. Lämmitetyn altaan vesi oli lämmintä kyllä heti aamusta, olikin ihana käydä aamu-uinnilla siinä.
- mint--
mkilo kirjoitti:
Oltiin tuossa Koala -hotellissa nyt maaliskuussa. Lämmitetyn altaan vesi oli lämmintä kyllä heti aamusta, olikin ihana käydä aamu-uinnilla siinä.
maspalomas on tosi kiva paikka :)))
Koala on hyvä hotelli:>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,985213Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk533881Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699253428- 802469
- 241919
Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3871727Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271601Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401572Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔171535Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?391425