MITEN SHIFTATA!?

Anonyymi

Mä haluaisin shiftata mut en oikee tarkalleen tiiä et mite tai siis niikun miten sä voit päättää sitä miten sä voit itse shiftata ja kannattaako arkipäivänä shiftata ja öö no vois antaa jotai vinkkeiki :/ thanks

63

15204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SSRI-ryhmän lääkkeiden haittavaikutuksista otsikoissa ovat olleet pääasiassa pysyvät seksuaalitoiminnan häiriöt. Vähemmän puhuttuja haittoja ovat itsetuhoisuus, impulsiivinen ja vastustava käyttäytyminen, yllättävät aggressiot sekä vihamielisyys.

    • Anonyymi

      voi itse päättää minne shiftaa ja en mä nyt tiedä kannattaako (itse olen yrittänyt shiftata neljä kuukautta koska en jaksa pas*aa elämääni). mut en iha tajunnu mitä tarkotit tos alus 😅 mut öö shiftaamisessa voi käyttää jotain metodii (se on kai mahollista ilmanki mut en tiiä miten se sit toimii tai mitää) ite oon yrittäny eniten hissi metodil (kuvittelet ittes hississä, lasket sataan jonka aikana saatat saada oireita, astut ulos hissistä ja jos oot onnistunu oot päässy sun dr:ään). joitai vinkkei lol: kannattaa yrittää ku on täysikuu kosk mahdollisuudet onnistuu melkein kaksinkertastuu. jos et heti onnistu nii älä ajattele et et tuu onnistuu tai mitää sellasta vaa aattele esim. et shiftaaminen on helppoa tai olen onnistunut shiftaamaan niin sulla on suuremmat mahollisuudet onnistuu. ennen ku yrität shiftaa nii kannattaa juoda vettä, käydä vessas ja meditoida. itel on helpompi yöllä koska sillon ei oo kii kova meteli ja on helpompi keskittyy.

      • Anonyymi

        Mite pääsee pois


      • Anonyymi

        Sori et oli vähän epäselvää😅 mut tää autto mua okeiisti paljon kkitos <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mite pääsee pois

        Keksi vaikka joku taikasana se voi olla joku mitä hoet usein ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mite pääsee pois

        Joko keksit itselles sellasen turvasanan jonka sanot siellä dr:ässä kun haluat pois mutta jos et luota sihen turvasanaan niin varma tapa päästä pois on tehdä itsemurha siellä maailmassa, dr:ään ei onneksi voi jäädä jumiin koska se on mielikuvituksen tekosia, onnea yrityksiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko keksit itselles sellasen turvasanan jonka sanot siellä dr:ässä kun haluat pois mutta jos et luota sihen turvasanaan niin varma tapa päästä pois on tehdä itsemurha siellä maailmassa, dr:ään ei onneksi voi jäädä jumiin koska se on mielikuvituksen tekosia, onnea yrityksiin!

        Viimeinen asia millä pääset pois on itsemmurha joten kaikki turva sanat ja turvaliikkeet ja tahto ensiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko keksit itselles sellasen turvasanan jonka sanot siellä dr:ässä kun haluat pois mutta jos et luota sihen turvasanaan niin varma tapa päästä pois on tehdä itsemurha siellä maailmassa, dr:ään ei onneksi voi jäädä jumiin koska se on mielikuvituksen tekosia, onnea yrityksiin!

        Varmin tapa päästä itsemurhaisuudesta on rukous:

        Jerra jeesus sinä sanoit, että sen minkä te sidotte maailamssa se on sidottu ja sen minkä te (kristityt jeesukseem uskovat tunnustavat kristityt päästätte maaailmassa , se on paastetty.

        Siis herran jeesuksen nimessa, (oke varma rukoiket jeesusta)
        Mina sidon taman murhan, lamaamuksen epatoivon henkivallan, jeesujsen nimessa vaisty murhan henki,.

        Itsemurhan ja epatoivon henkivaktq voi palata, jolloin se on uudelleen sidottova ja ajettava ulos.


      • Anonyymi

        miten mun pitäis shiftata? yritin tänää, makasin selällään ja kuvittelin käveleväni portaita samalla ku laskin sataan, tunsin siinä samalla väristyksiä mun käsissä ja kun olin ylhäällä kuvittelin olevani dr mut ku avasin silmät olin cr. onks joillaki jotai vinkkei tai teinks mä jotain vääei vai hä? entä pitäiskö siinä nukahtaa ja sillee

        dr=haluttu todellisuus cr=real life


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mite pääsee pois

        Turvasanalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten mun pitäis shiftata? yritin tänää, makasin selällään ja kuvittelin käveleväni portaita samalla ku laskin sataan, tunsin siinä samalla väristyksiä mun käsissä ja kun olin ylhäällä kuvittelin olevani dr mut ku avasin silmät olin cr. onks joillaki jotai vinkkei tai teinks mä jotain vääei vai hä? entä pitäiskö siinä nukahtaa ja sillee

        dr=haluttu todellisuus cr=real life

        Sä et varmaan pysty shiftaamaan heti ekalla kerralla sä voisit myös koittaa Julia metodia se on aika hyvä


    • Anonyymi

      Siis luin jostain silleen et sun pitää sanoo joku sana ja sit niinku heräät tai jotai

    • Anonyymi

      Ei kannata shiftaa koska se on vaarallista sä voi jäädä sinne jumiin etkä voi herätä sieltä välttis en oo varma

      • Anonyymi

        Ei voi jäädä jumiin ja et voi kuolla siellä vana sun kannattaa keksii joku sana millä pääset pois sieltä tai sitte ajattelemalla että haluat pois/ulos sieltä niin sitten pääset pois


      • Anonyymi

        Shiftaus ei ole vaarallista vaan mielellä leikkimistä jos shiftaat selällä nii se nostaa mahdollisuuksia saada unihalvaus mutta muuten se ei oo vaarallista


      • Anonyymi

        Sinne ei voi jäädä jumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shiftaus ei ole vaarallista vaan mielellä leikkimistä jos shiftaat selällä nii se nostaa mahdollisuuksia saada unihalvaus mutta muuten se ei oo vaarallista

        Unihalvaus? Mä kokeilin yhtä tapaa joka melkein toimi, tunsin tippuvani korkealta, ja kun avasin silmäni, olin pellolla, näin paljon korkeita kauppoja ja rakennuksia, se oli siistiä. Mutta en halua saada mahdollisuuksia todella unihalvauksiin? Miten välttämättä voisin vältää unihalvausten tulo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unihalvaus? Mä kokeilin yhtä tapaa joka melkein toimi, tunsin tippuvani korkealta, ja kun avasin silmäni, olin pellolla, näin paljon korkeita kauppoja ja rakennuksia, se oli siistiä. Mutta en halua saada mahdollisuuksia todella unihalvauksiin? Miten välttämättä voisin vältää unihalvausten tulo

        mun mielestä ei oo välttis pakko shiftata selältteen vaan mitä mukavempi asento sen helpomi on rauhottua ja rentoutua ja se sit helpottaa pääsempistä dr:ään (mul ei siis oo varmaa tietoo tästä anteeks jos oon vääräs)


      • Anonyymi

        Sä ET coi jäädä sinne jumiin. Monet ihmiset pelkää just tätä, eikä sen takia onnistu ees shiftaamaan tai ees yritä. Mutta yrittäkää!! Sä et voi jääd jumiin sinne


    • Anonyymi

      Haluun shiftaa mutten uskalla ku en tiiä miten pääsen pois

      • Anonyymi

        Sinne ei voi jäädä jumiin ja sä voit keksii turvasanan jonka avulla aina sitten pääset pois


    • Anonyymi

      En oo varma et onko tää oikein mut mun sisko kerto mulle et sun pitää laitaa muistiin esim paperille tai puhelimelle ja kirjoittaa millainen sinä olet ja keksit. missä olet . Mitä teet pystytkö kuolemaan sattuuko sua sä saat päättää. Ja lopussa su pitää keksii salasana jotain mitä et yleensä sano esim hiutale tai joku liike. Mutta jos sä kuolet niin sä pääset pois sieltä kannattaa laittaa että sä voit tappaa ittes ja unohdin sanoo et sä voit laittaa myöset sä heräät puhelimen herätykseen. Ei kannata tehä mitä mä just laitoin koska en oo varma toimiiko tää tsemppiä toivottavasti pääset pois

      • Anonyymi

        Scriptiä ei ole pakko tehdä sen voi tehä mielessä ja on paljon metodeja joissa voit käydä Scriptiä läpi


      • Anonyymi

        Ensinäkin dr:ään ei voi jääsä jumiin ja joo kannattaa just keksii turvasana tai turva liike scriptiä ei ole pakko kirjoittaa mutta monia se helpottaa shiftata, shiftaus on sun pään sisällä tapahtuva asia joten saat itse päätäää miten ja millainen ja mitä teet shiftaus kannattaa suunnitella etukäteen, voit myös päättää että heräät sillon kun kello on vaikka 2.05 cr ja jos turvasana tai turvaliike ei toimi niin itsemurha dr:ässä on viimeinen asia millä yrität päästä pois


    • Anonyymi

      Voiko joku antaa neuvoa shiftaamiseen

      • Anonyymi

        Voit käyttää metodeja esim jupiter tai raven tai julia tai hissi tai voit keksiä oman ihan miten vaan sitten pitää vaan muistaa rentoutua ja nauttia


    • Anonyymi

      Itellä on onnistunu se että oon sanonu esim melkee sata kertaa ”oon sen vieressä”, ”oon lentokoneessa” yms. Sit rentoutat kaikki paikat ja sit hengität syvään ja hoet vaan jotain hokemaa MONTA KERTAA

      • Anonyymi

        Pitää kokeilla!


      • Anonyymi

        hoetko ääneen vai mielessä?


    • Anonyymi

      Ite haluin shiftata sellaseen maailmaan jossa maa pallo ei oo 2021 vaan1000 lvmutta mitä jos en pää sekkään pois mitä sit tapahtuu voiko joku antaa neuvoo plios

      • Anonyymi

        Dr:ästä pääsee aina pois sinne ei voi jäädä jumiin, tosin teorian mukaan jos kuolet cr niin voit jäädä jumiin dr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dr:ästä pääsee aina pois sinne ei voi jäädä jumiin, tosin teorian mukaan jos kuolet cr niin voit jäädä jumiin dr

        MUTTA SE ON TEORIA


    • Anonyymi

      Voit tehä scriptin ja käyttää metodeja ne auttaa ainakin mua 😇

    • Anonyymi

      ...oon aika tyhmä mut joteski en tiiä uskaltaisinko siftaa ku se alko kuulostaa pelottavalta jos siin pitää olla joku sana mil pääsee pois....

      • Anonyymi

        Ei ole millään tavalla tyhmää (:<3 Ja se turvasana/liike päästää sut pois sun dr (: Shiftaaminen on todella mahtava kokemus kun pääse sun dr 😊 Kannattaa valita joku paikka missä tunnet olon turvalliseksi, ja kirjoittaa scriptiin, että ei voi tulla satutetuksi yms. Kaikki turvajuttuja (: Muista, se tapahtuu vain mielen sisällä eikä oo pakko shiftata, jos ei ole siihen vielä valmis ❤️❤️


      • Anonyymi

        No se sana voi olla vaikka joku ihan perus tuoli Kait❤.


    • Anonyymi

      Mä en oikeen ymmärrä että miks se itsari on se viimesin keino

      • Jos turvasana/liike ei toimi niin itsemurhan avulla kuolet dr:ssäsi ja pääset takaisin cr (:


      • Anonyymi
        MinäUtelias kirjoitti:

        Jos turvasana/liike ei toimi niin itsemurhan avulla kuolet dr:ssäsi ja pääset takaisin cr (:

        Tää on varmaa aika tyhmä kysymys mut jos tekee itsarin dr:ässä nii pääsenkö sinne takas?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voiko dr:assa tavata jotakuta?
      Esim. Animaatio hahmoa?

    • Anonyymi

      Jos siihen scriptiin pitää kirjottaa niit jtn turvajuttui niin mitä mun kannattais laittaa siihe? Suositteletteko laittaa että en voi kuolla vai että voin? Ja btw mitä tapahtuu jos ei ois mitää ”turvasanaa” tms... voisko sinne sitte oikeesti jäädä jumiin? Ja voiks joku kertoo jonku shiftauskokemuksen ku mä en oikeesti tiiä paljookaa täst aiheest. Kertokaa tarkkaan, että mitä se niinku on :D

    • Anonyymi

      Vahingossa keksin unilääkken joka on terveellinenkin: siis italialaisten oopperoita kuuntele kokonaan kaikki, jossain vaiheessa tarinaa eli ooopperaa voi alakaa nukuttamaan makoisaasti.

    • Anonyymi

      Tunteeko kipuu kun shiftata?

      • Anonyymi

        No jos sä kirjotat scriptiin että "en tunne kipua" nii sitten et.
        Mut emmä tiiä muuten :))


    • Anonyymi

      Haluisin shiftata mut en jotenki vaa onnistu oon yrittäny hissi metodii ja iha vaa laskee hitaasti sataa. Mut mulle tulee aina semmone epämukava olo ku pitää olla tietys asennos ja ei saa liikkuu. Tiiän tarkallee mihi haluisin ja milast siel ois yms ja kaikki turva liikkeet ja sanatki mietitty. Onks jollai jotai vinkkei mitkä helpottas?

      • Anonyymi

        Mulla sama juttu:( Uskoisin et kannattaa ihan ensimmäisenä ottaa miellyttävä asento ja shiftata vaikkapa yöllä niin nukahdat helpommin? Täys kuun aikaan on kuulemma helppoa shiftata ja on paremmat mahdollisuudetkin:) Kannattaa käydä vessassa ja juodakkin ennenkun shiftaa niin on mukava olo:D koita tehdä mieles vaa mukavaks ja jos aikasempi medoti ei oo toiminu nii käytä vaikka ravenia tai juliaa.
        Jos olo on vielä epämukava niin suosittelen meditoimaan vaikkapa 5 min ennen shiftausta


      • Anonyymi

        Vähän myöhässä.. Mutta lapsokaiset SINÄ SAAT LIIKKUA! Ja asennon saat päättää itse. Jos oot vaan paikallaan se jopa vähentää sun mahollisuuksia shiftata. Eli älä mieti sitä että oot vaan paikallaan, vaan enemmänki jos asento on epämukava älä alota metodia alusta, vaan vaihda asentoa ja jatka <3


    • Anonyymi

      Muo jännittää tää

    • Anonyymi

      Moi, haluaisin shiftata tosi kovasti mut mulla on adhd joten se hankaloittaa shiftaamista ainakin mulla. Onko jollain vinkkejä miten pystyisi tyhjentämään mielen shiftaamista varten?

      • Anonyymi

        Jos sua alakaa ärsyttämään niin mieti luontoa se helpotta ainakin mulla rauhoittumista. Ja kannattaa laittaa joku luonto nauhote soimaan.


      • Anonyymi

        Meditointi, sitten öö esim. yt ja spotifystä löytyy hyviä äänitteitä jotka on ns. Ohjattuja shiftausmetodeja. Itellä skitsofrenia ja mun oireet vaan pahenee shiftauksesta, mutta yritän silti :).


    • Anonyymi

      Haluisin shiftata mutta en tiedä tarkalleen miten

      • Anonyymi

        Mää en oo kanskaa aivan 100% varma miten shiftata ja oon yrittänyt ja yrittäny mut ei oo on onnistunu mut kiitti silti avusta


    • Anonyymi

      Voiko joku vähän neuvoa minua miten voi shiftata?

    • Anonyymi

      Mä haluaisin niin shiftata mut mä en pysty vaa keskityy siihe ja se ärsyttää

    • Anonyymi

      En voi shiftata se niinku vahan tuntuu pahalta T. ITSEminä

    • Anonyymi

      Itse yritän shiftata joskus serkkuni kanssa tai yksin,itse teen sen joskus ulkona jossain rauhoittavassa paikassa.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan voiko shiftaamisesta saada uni halvauksen koska ne on niin kauheita että juu mutta haluaisin silti testata shiftausta

      • Anonyymi

        voi saada


    • Anonyymi

      Ite shiftaan niin, et oon jossain ylimaailmassa, josta löydän 'shiftausviemärin' . Siitä sitten sukellan. En putkeen , joka olisikin liian pieni minulle, vaan eristeiden välistä toiseen maailmaan. Vaatii vähän rohkeutta sukeltaa kun ei ymmärrä aluksi, miten siitä voi mahtua, mutta minulla on yleensä kaveri opastamassa

    • Anonyymi

      Voiko tån tehdä luonnossa tai jossain?Sattuuks se itsemurha shiftissä tai riippuu miten sen tekee.Mut juu!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe