On havaittavissa Pattayan Rakkaiden olevan kiinnostuneita oppimaan syömään, jopa itse valmistamaan muita kuin äitien valmistamia eineksiä lautaselle kipattuna ja mikrossa lämmitettynä.
Flambeeraus on oiva tapa saada aikaiseksi erittäin maukasta, niin kalaa, punaista lihaa ja jopa kanaa, joista kanoistahan on erityistietämystä jo rakkailla.
Liekitettäessä kaadetaan kuumalla pannulla olevan ruoan pinnalle riittävän vahvaa laatujuomaa kuten konjakkia.
Taitava kotikokkikin toki liekit saa aikaiseksi varsinkin Thaimaassa yleisesti käytetystä kaasuliedestä.
Liekityshän vaikuttaa ainoastaan ruoan pintaan, jonka maku muuttuu palamisen seurauksena perustuen miten ruoka on maustettu.
Punaisen lihan maustamiseen valkopippuri on oiva, tosin makuasia.
Rakkaille tarjolla on usein ostarien edustalla ns. loimulohta, jota kätevä himakokki voi myös valmistaa vaikka savusaunansa kupeessa.
Suihkepulloon kun lorauttaa edellä mainittua laatujuomaa ja silloin tällöin suihkauttaa kalaan aiheuttaen hetkellisen liekehdinnän, niin kala saa makoisat aromit.
Kanaa ja kalkkunaa ym. tipuja omakohtaisesti mieluiten valmistan grillin ritilällä ja tuossakin tapauksessa laatujuomaliekit on paikallaan.
Koska tälle palstalle tulee aina esittää .?.?.?.? niin kysyn mikä mauste Teidän mierlestänne sopii siivekkäiden maustamiseen kun flambeeraatte pallogrillillänne.?
Flambeeraus.
Anonyymi
2
53
Vastaukset
- Anonyymi
Hullu miekkamies on lanseerannut flambeeratun rotan burgeribaarinsa uutuus tuotteeksi..
- Anonyymi
Sinun aivoillasi ei havaita mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855