Kaikki matkailu lopetettava kaikkialla maailmalla, korona on
saatava kuriin ! . Ravintolat kiinni, kaikki kulttuuri toiminta
kiinni/pois, YMS. , vain ruokakaupat, apteekit, yms. pakolliset
paikat auki. PYSYKÄÄ IHMISET KOTONA, NIIN KORONA
LOPPUU, MUTTA SE ON TEHTÄVÄ KOKO MAAPALLOLLA !
ps. tehkää vaikka lapsia, niin Suomen asukas luku nousee.
KORONAVIRUS
Anonyymi
2
145
Vastaukset 2
- Anonyymi
Pandemiat ja kulkutaudit ovat luonnon keino pyrkiä karsimaan maapallon liian suureksi kasvanutta ihmismäärää. Mikään muu asia kun ei oikein pidä ihmismäärää kurissa.
Ihminen lisääntyy liikaa. Jatkuvasti rakennetaan uusia alueita ja viedään muilta eläimiltä enemmän ja enemmän elintilaa. - Anonyymi
Niinpä, ihmisiä on liikaa. Tämä on luonnon valinta ja vahvimmat selviytyvät. Turha rajoittaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459