Bileissä

amanda

Oli perjantai ilta ja kaikki oli ihan innoissaan koska viikonloppu oli edessa ja pääsisi sekoilemaan jätkien kanssa :) No mä tiesin että yhdel mun tutul oli bileet johon oli menossa ihan kauheesti porukkaa ryyppää ja sekoilee jätkien ja muijien kanssa. Mä aattelin et jos mä sinne meen niin mun ei tarvi valmistuu sinne miten erikoisemmin.. KOska ei kukaan jätkä oo musta kiinnostunut. ainoo mitä ne haluaa on pillu :) no mä menin kaverini kanssa bileisiin ja huomasin siellä mun vanhan tutun eeron. Mä oli niin kuses siihen yhdessä vaiheessa ja mä veikkasin et se oli muhun kanssa mut kumpikaan ei vaan uskaltanut sanoo toisilleen mitään.. Me oltiin vaan joskus sekoiltu hiema.. Mut en usko et meillä ois enään mitään asiaa toisillemme.. No Eero tulikin yhtäkkiä juttelemaan mulle et "kuinkas sulla on menny" ja et "onko sulla poika kaveria?"

- joo ei mulla kyl oo :) MUt onkos sulla muijaa?
-Ei oo :) haluutko muuten tanssia mun kanssa? Ihan vaan kaveri pohjalta (iskien silmää)
- No mikäs siinä kyllähän mä sun kanssa voin tanssii. vanhojen aikojen muistoksi.

Sitten me oltiin tanssimassa hitaita ja mä tunsin sen henkityksen mun niskassa.. Ja yhtäkki sen käsi meni mun takamukselle ja se alko puristelemaan sitä.. Sitten se kuiskas ihanalla äänellä et "mentäskö tonne varastolla käymään ja kattoo et onko kukaan pelaamassa biljardia siellä ja hakemassa bissee"
-Joo mennään vaan :)
sit me jo oltiin varastolla.. varastossa ei ollu ketää paitti jää kaappi muutama tuoli ja biljardi pöytä. Eero oli mun takana ja mä katsoin ja sanoin:
- eihän tääl oo ketää :/
-ei täällä pidäkkään.
Se katsoi ja hymyili käänsi mun katseeni sitä päiten ja alkoi suudella huuliani. Sitten se siirtyi kaulaan ja otti mua perseestä kiinni ja nosti mut biljardi pöydälle. Sitten mä tunsin et sen kalu oli ihan kovana ja aattelin et nyt tosi toimit esiin ja otin ensiksi paittani ja hameeni pois.. Minulla oli pinkit rintaliivit ja stringit :) sitten eero avasi vetoketjun ja napin ja otti pinkit stringini pois ja otti kalunsa esiin ja painoi sen pilluuni..
-ompas sulla kireä!
- (hymyilin ja aloin voihkia)
-taidat olla vieläkin neitsyt.
-Jooh aah!!!
Se työnsi kaluaan edes takaisin märässä pillussani ja se sano kun olin sanomassa et mä tiedän et sul on muija:
- pidä pää kii saatanan huora ja ota mun kyrpä sun suuhun..
-Sähän oot hyvä ensikertalaiseksi.. Ime lutka IME! Aaah sä oot niin taitava et kohta laukeen sun suuhun aaaaaaahh (laukeaa) niele kaikki niele...!
Se oli ihanaa siitä huolimatta että se haukku mua huoraks ja lutkaks.
- noniin mees tohon pöydälle ja haarat leväälleen niin pillulääkäri eero pääsee vauhtiin
-Selvä tohtorih! ;)
-Olet selvästikkin elänyt puuttees. ainoa lääke mikä tähän auttaa on tämä.
eero alkoi nuole pilluani. ensin häpy huuliani ja sitten klitoristani ja nuoli ja nuoli.. - Sitten voisit vielä mennä kontillesi.
-sitten se alkoi survoa isoa kyrpäänsä minun ihan märkään pilluun ja eero sano
-Täähän jo ihan litisee ;)
15 min myöhemmin. valmista tuli pue päällesi ja meidän välil ei sitten ole tapahtunut mitään..
-ei oo :(
Sitten me mentiin sisälle ja Eero meni jonkun toisen blondin luokse ja alko suutelee sitä.. JA mä vaan otin tyynesti Viina pullon ja vedin kunnon perseet olalle ja menin ulos vetää röökii. Ajattelin et voisin mennä pienellä kävelylle siihen kaarteeseen ja yhtäkkiä kaikki pimeni ja kuulin ääniä. tai paremminkin kiljumistia.
-Tulkaa auttaa Mimmu on sammunut lumihankee se ei oo kyl ihan tajuissaa.. se on ihan jäässä.!!! EERO TUU AUTTAA
Kun avasin silmiäni pikkasen niin hyvin kuin pystyin niin näin et se oli se blondi tyttö joka seurusteli eeron kanssa.. Ja eero juoksi paikalle ja soitti ambulanssin hakee mut sieltä.. No ambulanssi saapui sinne ja ne pyysi eeroa mukaan sinne ja eero piti mun kädestäkiinni ja sano et kyl sä tästä selviät ja syytelia mua hellästi jää kylmille huulilleni..

-anteeks et olin sellanen mimmu. mä rakastan sua oikeesti.. anteeks et oon sellanen kusipää joka halus vaan sänkyy :'( ja niin me alettiin seurustelee.. Onnelinen loppu :)

11

20179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Tosi hyvä seksi novelli. Toss oli sitä todellist into himoa. Tää oli sellane niinkö luku nautinto. Tällasii tosi tarinoit haluu lukee aina uudellee. Oli siistii ku oli muijan näkö kulmast.

      • jjjj

        Tosi teini ja nuo hymiöt voit jättää kokonaan pois.


      • jenni
        jjjj kirjoitti:

        Tosi teini ja nuo hymiöt voit jättää kokonaan pois.

        Mä oon samaa mieltä tosi typerä tarina..oikee teinijuttu...joo noi hymiöt on tosi pellejä:9


      • Se nimetön taas
        jenni kirjoitti:

        Mä oon samaa mieltä tosi typerä tarina..oikee teinijuttu...joo noi hymiöt on tosi pellejä:9

        Enköhän mä hieman vihjaillut vinoilussani rivien välissä tuohon oikeinkirjoitukseen. Se oli todella karmeata luettavaa! Jos ei äidinkielemme perusasiat ole kunnossa, niin ei ole mitään toivoa saada aikaiseksi tekstiä, jota jaksaisi lukea edes muutamaa riviä pidemmälle. Tää on vain raaka tosiasia, sanoi kuka kirjoitusrajoitteinen mitä hyvänsä.


      • minä-82
        Se nimetön taas kirjoitti:

        Enköhän mä hieman vihjaillut vinoilussani rivien välissä tuohon oikeinkirjoitukseen. Se oli todella karmeata luettavaa! Jos ei äidinkielemme perusasiat ole kunnossa, niin ei ole mitään toivoa saada aikaiseksi tekstiä, jota jaksaisi lukea edes muutamaa riviä pidemmälle. Tää on vain raaka tosiasia, sanoi kuka kirjoitusrajoitteinen mitä hyvänsä.

        Vittu on sullaki elämää...Valitat jostai yhdys-sana virheistä!! Ketä ne haittaa jos teksti on muuten hyvä!!


    • SANAT

      OIKEIN KIRJOITUS

      • rape

        Niinpä, kyllä taitaa tuo peruskoulu tehdä tuhojaan oikeinkirjoituksen ja yhdyssanojen suhteen.
        Rasittavaa lukea.


    • huhkkkoxkopd

      Hymiöt pois... teini kertomukset ovat paskoja.

    • zjashjk

      Voi viddu miten oli naurettava :D:D Oot varmaan joku 13v?

    • SpaceCowboy016

      Niin. Miksi ihmeessä kirjoitit tuon?
      Todella onnetonta. Säälittää ihan itsesi puolesta.
      Lopeta hyvä ihminen ennen kuin on myöhäistä.
      Kaameaa roskaa...
      Ei enää.

    • Nimetön

      ...unelma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe