Kokkolan Gentleman

Anonyymi

Kuka on kokkolan todellinen Gentleman, ystävällinen naisille ja rouvas henkilöille.
On avaamassa ulko-oven ja tarjoamassa ostoskassien kantoapua naisille ja rouvas henkilöille.
Ilman häntä olisi Suntti haiseva ja vedetön likaoja, mutta tämä Gentleman on pannut asioihin vauhtia ja asiat tulevat kuntoon.
Tällä Gentlemannilla on povitaskussa parisataa täysin uutta ideaa, josta yksikään kokkolalainen ei ole kuullut sanaakaan, mutta ne tulevat toteutumaan.
Hän on Kokkolan Tosirealisti, todellinen Kingssien kingssi.
Kankeat polevetkin taipuvat kunnioitukseen, kun Tosirealisti aakeltaa torilla ja katselee, millaisia uusia suunnitelma samalla kehittelee.....

25

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No aake tulee mieleen,mutta halkokarilainen ei jaksa pyöräillä ko unissaan tutti suussa.

    • Anonyymi

      Totta. Kokkolaan ei mahdu kuin yksi Kingsi.

      • Anonyymi

        Mahtuu toinenkin. J. Nikkanen. Aina iloinen, valmis auttamaan hädässä olevia naisia.


    • Anonyymi

      Hän asuu halkokarilla.Sotilaskoulutuksen,erikoismies .

      • Anonyymi

        Hän on Kokkolan Kingsi (kenraali), TOSIrealisti (nero), Eläinystävä (kamu) ja VesiVelmu (idoli).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on Kokkolan Kingsi (kenraali), TOSIrealisti (nero), Eläinystävä (kamu) ja VesiVelmu (idoli).

        Joopa joo. Rakastaa sekä miehiä ja naisia, ehkä myös lapsia.Hänelle taitaa kelvata kaikki kaksijalkaiset potkukelkoista lähtien. Laajasydämminen rakastaja (kaikkiruokainen). Todellinen upseerikunnan malliyksilö.


    • Anonyymi

      Kaikki mitä Keuruulla tapahtuu jää Keuruulle sanottiin pioneeripataljoonassa mutta nyt näyttää totuuksia tulevan esiin.

    • Anonyymi

      Hän on yksi akateeminen ihminen ja on asiantuntijatehtävässä merkittävässä työssä. Ei ole tosirealisti joka on kaikesta päätellen täysi juntti ja gentelemanin vastakohta.

    • Anonyymi

      Todellinen herrasmies tulee suur-Lohtajalta siellä hän kalastaa ja on kaikille kohtelias,myös autot hän korjaa ja huoltaa ammattitaidolla ja edullisesti.Kokkolasta ei varmasti löydy niin pätevää herrasmiestä suur-Lohtajalta löytyy ne tosimiehet

    • Anonyymi

      Erinomaista toimintaa .tv.Aulikki

    • Anonyymi

      Misä ne ressun mies jutut ja kaikki homohommat on?

      • Anonyymi

        Ressu ei ehdi rupatella turhia, on hommat kesken.


    • Anonyymi

      Koronatilanne puolustusvoimissa hälyttävä – Armeija esitti sotilaiden rokottamista mahdollisimman pian mutta viranomaiset eivät suostuneet

      • Anonyymi

        Hyvä pojat, ja upseeriveljeni - naissotilaista puhumattakaan. Armeijassa ei ole todettu ainuttakaan koronatapausta, mutta eihän siellä notkutakaan kapakoissa, ravintoloissa, mäkkäreissä, pizzerioissa; kirkoissa ja kirjastoissa; oopperoissa ja teattereissa; harmonikka-, kansanmusiikki-, kirkkomusikaali-, suviseura-, körtti- yms "riihitonttufestareilla" - saati KUNTOsaleilla...
        Onhan se nyt merkillistä, että pitäisi mennä johonkin hikiseen, paskalle ja kuselle haisevaan kopperoon, kun niitä "puntteja" ja tankoja voi nostella kotonakin vaikka yötä päivää.
        Veisata virsiä, huutaa hallelujaa, lukea kirjoja, kuunnella oopperoita, hanurinsoittoa. Katsella typeriä teatterinäytöksiä, nauraa itselleen, kitata kaljaa, kääriä sätkiä. Nykiä kumirenksuja, työntää jalkapainoja, ja katsella omaa pirullista pärstää vessan seinäpeilistä ilman satoja euroja maksavia kausitaksoja ja "pääsylippuja", hah hah haaa!!!...
        JK Naurettavaa onkin, että suunnitellaan jopa vapaan ulkoilun rajoittamista. Ei perrr..le. Jos käyn lenkillä metsässä, jossa kaverina ovat vain ystäväni eläimet, niin mikä ihmeen koronalinko silloin muka olisin. Kas kun "pilkkimistä" ei olla kieltämässä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pojat, ja upseeriveljeni - naissotilaista puhumattakaan. Armeijassa ei ole todettu ainuttakaan koronatapausta, mutta eihän siellä notkutakaan kapakoissa, ravintoloissa, mäkkäreissä, pizzerioissa; kirkoissa ja kirjastoissa; oopperoissa ja teattereissa; harmonikka-, kansanmusiikki-, kirkkomusikaali-, suviseura-, körtti- yms "riihitonttufestareilla" - saati KUNTOsaleilla...
        Onhan se nyt merkillistä, että pitäisi mennä johonkin hikiseen, paskalle ja kuselle haisevaan kopperoon, kun niitä "puntteja" ja tankoja voi nostella kotonakin vaikka yötä päivää.
        Veisata virsiä, huutaa hallelujaa, lukea kirjoja, kuunnella oopperoita, hanurinsoittoa. Katsella typeriä teatterinäytöksiä, nauraa itselleen, kitata kaljaa, kääriä sätkiä. Nykiä kumirenksuja, työntää jalkapainoja, ja katsella omaa pirullista pärstää vessan seinäpeilistä ilman satoja euroja maksavia kausitaksoja ja "pääsylippuja", hah hah haaa!!!...
        JK Naurettavaa onkin, että suunnitellaan jopa vapaan ulkoilun rajoittamista. Ei perrr..le. Jos käyn lenkillä metsässä, jossa kaverina ovat vain ystäväni eläimet, niin mikä ihmeen koronalinko silloin muka olisin. Kas kun "pilkkimistä" ei olla kieltämässä...

        Hanurinsoitto on kyllä kamalaa .


    • Anonyymi

      Olihan silloin 1975 immuunikato mutta siitä ei vielä silloin tiedetty kun Keuruulla luutnantti opetti oppilaalle pioneeripataljoonassa miten alla maataan hiljaa kuplavolkkarissa, Ressu kesti kaiken tuon hyväksikäytön ja pääsi luutnantin avustuksella Haminaan ja myöhemmin sieltä kadettikouluun.

    • Anonyymi

      Siinä on volkkarin peilistä kahtottu kun reijosta on naista yritetty tehdä liukuvoiteena aseöljy, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Kyllähän oikea Kingsi ja Gentleman antaa hanurinsa öljytä aseöljyllä käytettäväksi jos luutnantti pyytää. Pyysikö ne Vaasassa samaa lisää niin viihdyit kahdeksan vuotta ruotsinkielisten parissa?

      • Anonyymi

        Ei se varmasti ole sieltä joka paivä pois ajanut. Siltä alkaa nyt tässä valossa näyttää. Realistisen kilometrimäärän voimme siis tiputtaa vielä roimasti alemmaksi.


    • Anonyymi

      Pieruverkkareissa kulkeva kaljupää joka ajaa toytotalla ja nostaa hattua kaikille miehille ja kättä naisille välillä pysähtyy vemppaamaan ja välillä käy paskalla Shellillä

    • Anonyymi

      Se on Masa jolla peppuvako pilkahtaa housuista ja kainalot ovat kellastuneet valkoisesta t-paidasta Tanssahtaa Kirkan laulujen tahtiin ja vie naisen mäkkäriin treffeille

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe