Kokkolan Gentleman

Anonyymi

Kuka on kokkolan todellinen Gentleman, ystävällinen naisille ja rouvas henkilöille.
On avaamassa ulko-oven ja tarjoamassa ostoskassien kantoapua naisille ja rouvas henkilöille.
Ilman häntä olisi Suntti haiseva ja vedetön likaoja, mutta tämä Gentleman on pannut asioihin vauhtia ja asiat tulevat kuntoon.
Tällä Gentlemannilla on povitaskussa parisataa täysin uutta ideaa, josta yksikään kokkolalainen ei ole kuullut sanaakaan, mutta ne tulevat toteutumaan.
Hän on Kokkolan Tosirealisti, todellinen Kingssien kingssi.
Kankeat polevetkin taipuvat kunnioitukseen, kun Tosirealisti aakeltaa torilla ja katselee, millaisia uusia suunnitelma samalla kehittelee.....

25

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No aake tulee mieleen,mutta halkokarilainen ei jaksa pyöräillä ko unissaan tutti suussa.

    • Anonyymi

      Totta. Kokkolaan ei mahdu kuin yksi Kingsi.

      • Anonyymi

        Mahtuu toinenkin. J. Nikkanen. Aina iloinen, valmis auttamaan hädässä olevia naisia.


    • Anonyymi

      Hän asuu halkokarilla.Sotilaskoulutuksen,erikoismies .

      • Anonyymi

        Hän on Kokkolan Kingsi (kenraali), TOSIrealisti (nero), Eläinystävä (kamu) ja VesiVelmu (idoli).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on Kokkolan Kingsi (kenraali), TOSIrealisti (nero), Eläinystävä (kamu) ja VesiVelmu (idoli).

        Joopa joo. Rakastaa sekä miehiä ja naisia, ehkä myös lapsia.Hänelle taitaa kelvata kaikki kaksijalkaiset potkukelkoista lähtien. Laajasydämminen rakastaja (kaikkiruokainen). Todellinen upseerikunnan malliyksilö.


    • Anonyymi

      Kaikki mitä Keuruulla tapahtuu jää Keuruulle sanottiin pioneeripataljoonassa mutta nyt näyttää totuuksia tulevan esiin.

    • Anonyymi

      Hän on yksi akateeminen ihminen ja on asiantuntijatehtävässä merkittävässä työssä. Ei ole tosirealisti joka on kaikesta päätellen täysi juntti ja gentelemanin vastakohta.

    • Anonyymi

      Todellinen herrasmies tulee suur-Lohtajalta siellä hän kalastaa ja on kaikille kohtelias,myös autot hän korjaa ja huoltaa ammattitaidolla ja edullisesti.Kokkolasta ei varmasti löydy niin pätevää herrasmiestä suur-Lohtajalta löytyy ne tosimiehet

    • Anonyymi

      Erinomaista toimintaa .tv.Aulikki

    • Anonyymi

      Misä ne ressun mies jutut ja kaikki homohommat on?

      • Anonyymi

        Ressu ei ehdi rupatella turhia, on hommat kesken.


    • Anonyymi

      Koronatilanne puolustusvoimissa hälyttävä – Armeija esitti sotilaiden rokottamista mahdollisimman pian mutta viranomaiset eivät suostuneet

      • Anonyymi

        Hyvä pojat, ja upseeriveljeni - naissotilaista puhumattakaan. Armeijassa ei ole todettu ainuttakaan koronatapausta, mutta eihän siellä notkutakaan kapakoissa, ravintoloissa, mäkkäreissä, pizzerioissa; kirkoissa ja kirjastoissa; oopperoissa ja teattereissa; harmonikka-, kansanmusiikki-, kirkkomusikaali-, suviseura-, körtti- yms "riihitonttufestareilla" - saati KUNTOsaleilla...
        Onhan se nyt merkillistä, että pitäisi mennä johonkin hikiseen, paskalle ja kuselle haisevaan kopperoon, kun niitä "puntteja" ja tankoja voi nostella kotonakin vaikka yötä päivää.
        Veisata virsiä, huutaa hallelujaa, lukea kirjoja, kuunnella oopperoita, hanurinsoittoa. Katsella typeriä teatterinäytöksiä, nauraa itselleen, kitata kaljaa, kääriä sätkiä. Nykiä kumirenksuja, työntää jalkapainoja, ja katsella omaa pirullista pärstää vessan seinäpeilistä ilman satoja euroja maksavia kausitaksoja ja "pääsylippuja", hah hah haaa!!!...
        JK Naurettavaa onkin, että suunnitellaan jopa vapaan ulkoilun rajoittamista. Ei perrr..le. Jos käyn lenkillä metsässä, jossa kaverina ovat vain ystäväni eläimet, niin mikä ihmeen koronalinko silloin muka olisin. Kas kun "pilkkimistä" ei olla kieltämässä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pojat, ja upseeriveljeni - naissotilaista puhumattakaan. Armeijassa ei ole todettu ainuttakaan koronatapausta, mutta eihän siellä notkutakaan kapakoissa, ravintoloissa, mäkkäreissä, pizzerioissa; kirkoissa ja kirjastoissa; oopperoissa ja teattereissa; harmonikka-, kansanmusiikki-, kirkkomusikaali-, suviseura-, körtti- yms "riihitonttufestareilla" - saati KUNTOsaleilla...
        Onhan se nyt merkillistä, että pitäisi mennä johonkin hikiseen, paskalle ja kuselle haisevaan kopperoon, kun niitä "puntteja" ja tankoja voi nostella kotonakin vaikka yötä päivää.
        Veisata virsiä, huutaa hallelujaa, lukea kirjoja, kuunnella oopperoita, hanurinsoittoa. Katsella typeriä teatterinäytöksiä, nauraa itselleen, kitata kaljaa, kääriä sätkiä. Nykiä kumirenksuja, työntää jalkapainoja, ja katsella omaa pirullista pärstää vessan seinäpeilistä ilman satoja euroja maksavia kausitaksoja ja "pääsylippuja", hah hah haaa!!!...
        JK Naurettavaa onkin, että suunnitellaan jopa vapaan ulkoilun rajoittamista. Ei perrr..le. Jos käyn lenkillä metsässä, jossa kaverina ovat vain ystäväni eläimet, niin mikä ihmeen koronalinko silloin muka olisin. Kas kun "pilkkimistä" ei olla kieltämässä...

        Hanurinsoitto on kyllä kamalaa .


    • Anonyymi

      Olihan silloin 1975 immuunikato mutta siitä ei vielä silloin tiedetty kun Keuruulla luutnantti opetti oppilaalle pioneeripataljoonassa miten alla maataan hiljaa kuplavolkkarissa, Ressu kesti kaiken tuon hyväksikäytön ja pääsi luutnantin avustuksella Haminaan ja myöhemmin sieltä kadettikouluun.

    • Anonyymi

      Siinä on volkkarin peilistä kahtottu kun reijosta on naista yritetty tehdä liukuvoiteena aseöljy, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Kyllähän oikea Kingsi ja Gentleman antaa hanurinsa öljytä aseöljyllä käytettäväksi jos luutnantti pyytää. Pyysikö ne Vaasassa samaa lisää niin viihdyit kahdeksan vuotta ruotsinkielisten parissa?

      • Anonyymi

        Ei se varmasti ole sieltä joka paivä pois ajanut. Siltä alkaa nyt tässä valossa näyttää. Realistisen kilometrimäärän voimme siis tiputtaa vielä roimasti alemmaksi.


    • Anonyymi

      Pieruverkkareissa kulkeva kaljupää joka ajaa toytotalla ja nostaa hattua kaikille miehille ja kättä naisille välillä pysähtyy vemppaamaan ja välillä käy paskalla Shellillä

    • Anonyymi

      Se on Masa jolla peppuvako pilkahtaa housuista ja kainalot ovat kellastuneet valkoisesta t-paidasta Tanssahtaa Kirkan laulujen tahtiin ja vie naisen mäkkäriin treffeille

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe