Naiselle tämä viesti!

Anonyymi

Olet epäviehättävä ja näytät mieheltä!
Olet lyhyt ja lihava.
Kyllä sä sen varmaankin tiedätkin, mutta hyvä kuitenkin muistuttaa!
T. Mies

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon pitkä. Sä oot pätkä mies itse.

      • Anonyymi

        Ei olekaan ja sä luiseva pikkumies olet mun silmissä tosi ruma. Sisältä.


    • Anonyymi

      No voi kauheaa. Mitäs itse olet siellä iskemässä naista josta et ole edes kiinnostunut! Jokainen on kaunis omalla tavallaan. Et vain osaa katsoa näkökulmista joista muut osaavat.

      • Anonyymi

        Itse tyrkytti!! Kuvotus sentään!


      • Anonyymi

        En oo yrittänyt iskeä. En kai muuten tuollaista kirjoittaisi. Ootko jotenkin vajaa


    • Anonyymi

      Saitko pakit

      • Anonyymi

        No en!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en!

        Taisit saah, siksi vihainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit saah, siksi vihainen.

        Siltä kuulostaa. Piti varmana saantina ja ei ollutkaan. Oisko niin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä kuulostaa. Piti varmana saantina ja ei ollutkaan. Oisko niin..

        Mitä v.ttua luulet tietäväs. Rumaan naiseen en kuule koskisi vaikka maksettaisiin
        Hyh!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä v.ttua luulet tietäväs. Rumaan naiseen en kuule koskisi vaikka maksettaisiin
        Hyh!!!

        No eipä taida naiset haluta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä v.ttua luulet tietäväs. Rumaan naiseen en kuule koskisi vaikka maksettaisiin
        Hyh!!!

        Rumia miehiä enempi ku naisia,Naiset osaa kattoo parinsakkin paremmin.


    • Anonyymi

      Joku on taas vienyt palstaemakon miehen

      • Anonyymi

        Normi setti täällä, taitaa tapahtua joka viikko monta kertaa. 😂🤣😬

        Normaali tasapainoinen ihminen ei tunne vihaa tai inhoa siitä, jos joku on ihastunut, Tasapainoinen ei tunne suurta syyllisyyttä, jos joutuu sanomaan ei kiitos. Empaattinen on pahoillaan, JOS arvostaa vastapuolta, mutta ei:n sanominen silti tuota suurta vihaa. Vihaa tuottaa se, että joutuu luopumaan SUURISTA tunteista. EROSSA tämä
        on tavallista, ihastumiset harvoin yltää isoon vihaan saati sitten joku merkityksetön! Viha auttaa PÄÄSEMÄÄN IRTI. Jos oma tunne on välinpitämättömyys, inho tai sääli, ei vihalle ole perspektiiviä! Ei viha ILMAN tunnetta nouse... Jos ap olisit aito, olet ainakin joskus rakastanut häntä kovaa.

        Jos toinen on menossa, ei auta kuin päästää hänet menemään. Tämä koskee minua, sinua ja ap. Jos hän rakastaa toista, ei sille voi mitään. Jos hän ei rakasta sinua, ei oma suurikaan rakkaus auta. Se mikä ei tapa tekee vahvemmaksi. Vaikka tekee kipeää, siitä selviää!

        Ilman molemminpuolista tahtoa, satu ei voi loppua sanoihin: He elivät onnellisina elämänsä loppuun asti. Silloin ainoa mahdollinen loppu on: He elivät erikseen elämänsä loppuun asti, toivottavasti kuitenkin onnellisina. 😂 Ei sille voi mitään, ei mitään.


    • Anonyymi

      Siinäpähän olen, en edes luulekaan itsestäni mitään.

    • Anonyymi

      Asemoit itsesi väärin. Mene hamekauppaan ja kysy kaunista kangaskuosia.

    • Anonyymi

      On totta, että kaikki ei ole fyysisesti eikä sisäisesti viehättäviä. Näitä "epäviehättävälle naiselle" kirjoitettuja viestejä olen nähnyt palstalla useaan otteeseen ja tulkitsen niin, että tahallista maalittamista.

      Säilytän tämän aloituksen ja pyydän sinua aloittaja, että 1.6.2021 sinä tämän aloituksen alla ilmoitat seuraavat tiedot itsestäsi:
      -ikä
      -pituus
      -paino
      -bmi
      -rasvaprosentti
      Ilmoita myös ne liikuntasuoritukset, jotka olet tehnyt 1.3.-31.5.2021 välisenä aikana. Haastan tähän muitakin, jotka uskaltaa ottaa haasteen vastaan. Lupaan vastata 1.6.2021 omalta osaltani myös noihin. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Kiva haaste ja otan tämän vastaan vaikka en ap olekaan. Hyvä aika lisätä liikuntaa ja miettiä mitä päivittäin syö 👍.
        Parasta on kun valo lisääntyy ja ☀️paistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva haaste ja otan tämän vastaan vaikka en ap olekaan. Hyvä aika lisätä liikuntaa ja miettiä mitä päivittäin syö 👍.
        Parasta on kun valo lisääntyy ja ☀️paistaa.

        ja jos valo tulee mielestä ja sytämmestä aina parreempi.


    • Joo, myönnettäköön että olen lihonut.

      mutta mitä sitten jos ei miellytä, jos miellyttämisen linjalle lähtee, se on loputon suo.

      MUTTA silti voi olla hyväkin itsetunto, vaikka ei tiettyhä standardeja täyttäisikään.

    • Anonyymi

      Ai mahtava viesti.🤗aivan helvatan hyvät naurut😄anteeksi en ky 😄ke🙃ne..h😁🔹️

      • Anonyymi

        Nauran tälle vielä huomennakin. Mahaan sattuuuu😄🔹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauran tälle vielä huomennakin. Mahaan sattuuuu😄🔹️

        Mun mielestä tuossa aloituksessa ei ole mitään hauskaa 😡


    • Anonyymi

      Surullisia nämä muka miehet. Jotka yrittävät täällä alentaa naisia vaikka ovat itse ruikkuttavia tuhkamunia. Jotka eivät osaa tyydyttää naista edes unissaan. Nauretaan sulle kilpaa.

    • Anonyymi

      Haluan muistuttaa sinua mies, että tälläinen kirjoittelu tekee sinusta epäviehättävän ja kertoo sinusta paljon negatiivisia asioita. Aikuinen (?) mies (?) pystyt kai parempaan?

    • Anonyymi

      No joo, sä taas näytät naiselta. Tosiaan parempi että pysytään erillään, luultas jokski friikkipariksi kuitenki.

    • Anonyymi

      Olisit hiljaa, ketuttaa jopa miehenä lukea näitä aloituksia jo. Kukaan järkevä, ei tuomitse toisia ulkonäön perusteella, ihme pelle olet ap. T:P(m)

    • Anonyymi

      Kommentoin jo tuonne keskelle vihan taustasta. Vihaa ei synny ilman suuria tunteita. Tässä muuta asiaa.

      Ulkonäkö voi olla jollekin kynnyskysymys. Kukin saa valita itse mikä tärkeää. Itse olen lyhyt ja paksu, ainakin vielä. Kun elämä on nyt parempaa, olen jaksanut liikkua ja syödä järkevästi. Se on alku. Teen sen itseni ja lasteni takia, en miesten. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, ei minunkaan puolelta ole kiinnostusta.

      En vaadi itsekään, että mies olisi 190cm tiukkavartaloinen karismaattinen Hunks isolla käsillä ja isommalla melalla, isolla palkkapussilla ja isolla jakkaralla. 😂 Itseasissa karisma on ainoa, jota noista arvotan parisuhdemielessä. Omista arvoistani löytyy aivan muunlainen toivelista.

      Vaikka laihtuisin, nuoreksi kaunottareksi en silti koskaan muutu. Olen sitten ollut isossa tai timmissä kunnossa, ei minua ole koskaan ole valittu ulkonäkösyistä. Enkä ole itse koskaan valinnut ulkonäön perusteella. Aiempien joukossa on yksi tumma 190cm atleetti sixpack vatsalla, mutta hänesssäkin vetosi äly ja karisma, ei pinta. Hän valitsi minut, eikä toisinpäin. Ulkonäkö on katoava ominaisuus, aina. 🤣 Minut on valittu monta kertaa sen takia, että mies on nähnyt minut lapsiensa äitinä, huolehtivana, joustavana ja lämpimänä puolisona. Minut on valittu sen takia, että ajatus leikkaa. Koska olen kiinnostunut vain älykkäistä miehistä, tuolla on ollut merkitystä ekankin asian kannalta. Minut on valittu myös seksin ja sen takia, että toivon ja annan ilolla paljon läheisyyttä js kosketan mielelläni. Toki ainoana valintaperusteina tuo ei kanna kovin pitkälle. 😂 Minut on valittu, koska silmät tuikkii ja olen iloinen ja positiivinen. Minut on valittu, koska osaan joustaa, neuvotella, lohduttaa ja stempata. Minut on valittu, koska olen kiltti (mutta silti voimakastahtoinen), olen luotettava, tunnollinen enkä petä. Uskallan olla oma itseni ja sanoa mielipiteeni rehellisesti, mutta nätistä niin hyvässä että pahassa.

      Tiedän, että on miehiä, jotka näkee paksun ja lyhyen kuoren läpi. Tiedän hänenkin nähneen, minulla on siitä kirjoitettu sanakin tallessa. 😂 Oli sitten tämän kirjoituksen taustalla vihainen ex (naisen tai miehen) tai pettynyt vihainen mies, et kenenkään itsetuntoa tuollaisella riko. Jokaisessa meissä on hyvää ja huonoa.

      Ei kaikille tarvitse kelvata! Riittää, että kelpaa sille yhdelle tärkeälle.

      • Anonyymi

        Mieheen minua ei voi sekoittaa, vaikka olen lyhyt ja paksu. 🤣 Miehillä ei ole 80E-kokoista etumusta (varmaan 5-7kg setti) alhaalla eikä ylhäällä. 😂 Lyhyillä paksuilla on usein tuo ominaisuus, josta jotkut miehet pitää.


    • Anonyymi

      Moni mies on naismainen siksi ei kelpaa naiselliselle naiselle.Miehet luulee saavansa joka naisen mutta miehes pitää olla jotain charmia ettei tuu harmia ja ne käytöstavat.

    • Anonyymi

      Olen varmaan pidempi kuin tuo aloittaja. Kukaan komea pitkä mies kun ei tuollaista kirjoittaisi. Heidän ei tarvitse kiukutella naisten perään netissä. t. nainen

    • Anonyymi

      Näytän mieheltä, olen epäviehättävä. Lyhytkin ja liha. Tulihan se sieltä!
      Sinä olet pitkä honkankolistaja, isorintainen, omahyväinen mies, joka luulee olevansa aina niin sarmikas ja kohtelias. Aina on oltava jokin tieteellinen selitys asialle, kun kanssasi puhuu. Vakava murjottaja olet.
      Voin sanoa, että en kestäisi kanssasi paria tuntia kauempaa.

    • Anonyymi

      SUN PERSEES NÄYTTÄÄ MIEHELTÄ, sun on hyvä olla sun pyllys kanssa, senkin liikenainen. olin syyllinen vain liiketoimintaamme, tuo sohva nyt haisee, se ei tuoksu.
      sun mullus, moro.
      :)
      https://www.youtube.com/watch?v=_EVKy35L7MM

    • Anonyymi

      Sittenhän me ollaan kuin kaksoset 😘

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe