Nainen, löysin iloisen yllätyksen

Anonyymi

Kyllä sydän hypähti ja olin hyvällä tuulella siitä lähtien. En ollut aiemmin huomannut, tai sitten olet laittanut, kulta, sen vasta hiljan. Vieläkin olen, että voiko olla... 💓💘💘💕

22

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisitko vihjaista?mikä se oli tämä yllätus

    • Anonyymi

      Laittanut mihin?

    • Anonyymi

      Hyvä kun huomasit 😘

      • Anonyymi

        Oli todella kiva yllätys. Se pelasti päiväni. Olin vähän synkissä ajatuksissa, mutta sitten tulin katsoneeksi sitä sun kirjoitusta ja "asetelmaasi".

        Kiitos siitä! Kulta, se lämmitti sydäntä todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella kiva yllätys. Se pelasti päiväni. Olin vähän synkissä ajatuksissa, mutta sitten tulin katsoneeksi sitä sun kirjoitusta ja "asetelmaasi".

        Kiitos siitä! Kulta, se lämmitti sydäntä todella paljon.

        🧐🧐🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella kiva yllätys. Se pelasti päiväni. Olin vähän synkissä ajatuksissa, mutta sitten tulin katsoneeksi sitä sun kirjoitusta ja "asetelmaasi".

        Kiitos siitä! Kulta, se lämmitti sydäntä todella paljon.

        🤗🤗🤗


    • Anonyymi

      Elämässä voi joskus tapahtua mukaviakin asioita

    • Anonyymi

      Jos nyt puhutaan samasta asiasta, niin joo, laitoin sen sinne vähän aikaa sitten. Ja kyllä, se tarkoittaa sitä, että minä haluan sinut.

      • Anonyymi

        Samoin minä haluan sinut. 🧡

        Minulla on vahvoja tunteita sinua kohtaan. Ne eivät hellitä ja minun on pakko jollain tavalla osoittaa se, mitä sisällä liikkuu.


    • Anonyymi

      Ole hyvä, on aina ilo saada sinut hymyilemään. Näen sen sieluni silmin ja hymyilen itsekin.💜

    • Anonyymi

      Hmm. Laitoin kyllä eräälle, ympäristössä jossa näemme, selkeän merkin punakynällä 💗

      • Anonyymi

        No mikä on aikamääre ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä on aikamääre ?

        Eikö kello oo 7.59


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä on aikamääre ?

        On siitä viikko aikaa, en tiedä milloin sen sitten huomasit..


      • Anonyymi

        Tämä ei ollut kirjoitettu punakynällä. Punaista oli kyllä muuten mukana. T ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut kirjoitettu punakynällä. Punaista oli kyllä muuten mukana. T ap

        Prosentuaalisesti kuitenkin aika vähän.


      • Anonyymi

        Hmmm mitäköhän siinä mahtaa olla, en näe kunnolla sinne 🤔🧐


    • Anonyymi

      Saitko aloittaja tämän yllätyksen työpaikallasi?

    • Anonyymi

      Sait sen, mutta tiedätkö varmasti että keneltä se oli? Toivoisin, että olisit minuun yhteydessä. Laittaisit viestiä, niin voisimme vaikka rimpautella. Haluaisin kuulla ääntäsi.

      • Anonyymi

        Siis senkö mikä oli hienossa pussissa? Olit tuonut sen kun en ollut paikalla?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe