Kyllä sydän hypähti ja olin hyvällä tuulella siitä lähtien. En ollut aiemmin huomannut, tai sitten olet laittanut, kulta, sen vasta hiljan. Vieläkin olen, että voiko olla... 💓💘💘💕
Nainen, löysin iloisen yllätyksen
22
131
Vastaukset
Voisitko vihjaista?mikä se oli tämä yllätus
- Anonyymi
Laittanut mihin?
- Anonyymi
Hyvä kun huomasit 😘
- Anonyymi
Oli todella kiva yllätys. Se pelasti päiväni. Olin vähän synkissä ajatuksissa, mutta sitten tulin katsoneeksi sitä sun kirjoitusta ja "asetelmaasi".
Kiitos siitä! Kulta, se lämmitti sydäntä todella paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli todella kiva yllätys. Se pelasti päiväni. Olin vähän synkissä ajatuksissa, mutta sitten tulin katsoneeksi sitä sun kirjoitusta ja "asetelmaasi".
Kiitos siitä! Kulta, se lämmitti sydäntä todella paljon.🧐🧐🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli todella kiva yllätys. Se pelasti päiväni. Olin vähän synkissä ajatuksissa, mutta sitten tulin katsoneeksi sitä sun kirjoitusta ja "asetelmaasi".
Kiitos siitä! Kulta, se lämmitti sydäntä todella paljon.🤗🤗🤗
- Anonyymi
Elämässä voi joskus tapahtua mukaviakin asioita
- Anonyymi
Jos nyt puhutaan samasta asiasta, niin joo, laitoin sen sinne vähän aikaa sitten. Ja kyllä, se tarkoittaa sitä, että minä haluan sinut.
- Anonyymi
Samoin minä haluan sinut. 🧡
Minulla on vahvoja tunteita sinua kohtaan. Ne eivät hellitä ja minun on pakko jollain tavalla osoittaa se, mitä sisällä liikkuu.
- Anonyymi
Ole hyvä, on aina ilo saada sinut hymyilemään. Näen sen sieluni silmin ja hymyilen itsekin.💜
- Anonyymi
Hmm. Laitoin kyllä eräälle, ympäristössä jossa näemme, selkeän merkin punakynällä 💗
- Anonyymi
No mikä on aikamääre ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä on aikamääre ?
Eikö kello oo 7.59
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä on aikamääre ?
On siitä viikko aikaa, en tiedä milloin sen sitten huomasit..
- Anonyymi
Tämä ei ollut kirjoitettu punakynällä. Punaista oli kyllä muuten mukana. T ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ollut kirjoitettu punakynällä. Punaista oli kyllä muuten mukana. T ap
Prosentuaalisesti kuitenkin aika vähän.
- Anonyymi
Hmmm mitäköhän siinä mahtaa olla, en näe kunnolla sinne 🤔🧐
- Anonyymi
Saitko aloittaja tämän yllätyksen työpaikallasi?
- Anonyymi
Sait sen, mutta tiedätkö varmasti että keneltä se oli? Toivoisin, että olisit minuun yhteydessä. Laittaisit viestiä, niin voisimme vaikka rimpautella. Haluaisin kuulla ääntäsi.
- Anonyymi
Siis senkö mikä oli hienossa pussissa? Olit tuonut sen kun en ollut paikalla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492