Onko kukaan muu ihmetellyt telkkarin säämiesten ja toimittajien puvuntakkeja.
Ainakin minun mielestäni ovat muutamaa numeroa liian pieniä.
Saa jännittää koko ajan koska nappi lentää, yleensä yksi nappi yltää juuri ja juuri kiinni.
Onko tämä joku muoti-ilmiö?
Säämiesten takkimuoti
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Olen saman laittanut merkille, että pari numeroa suurempi olisi parempi.
Kuulemani mukaan, edustaa nykymuotia tuollaiset kikkanat. - Anonyymi
Sitä epäilinkin, että muotia ovat kun melkein kaikilla on samanlaiset.
Pitäähän muotia seurata jos on esillä työkseen. - Anonyymi
On ollut jo jonkin aikaa sama hölmö muoti, Roope Salminen taisi olla etunenässä. Kun Jorma Uotisella oli samanlainen TTK-ohjelmassa, heti oli lööpeissä, osta Jorma oikeankokoinen takki, tuo on jäänyt pieneksi. Näyttikin hassulta.
Vävy ja lapsenlapsi 21 v, käyttävät oikean kokoisia, niin ovat vanhanaikaisia.- Anonyymi
Aleksi on ihana.
- Anonyymi
Pouta on löytänyt ison takin.
- Anonyymi
2-3 numeroa liian pienet vaatteet ovat olleet muotia jo monta vuotta nuorilla.
Myös naisilla ja kesällä naisilla etenkin saa läskit lillua vyötäröllä paljaana,
kunhan on muodikas. Enää ei häpeillä ylipainoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1044440BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003657- 2022991
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome722832Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602737- 831371
- 601246
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 60988
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120983