IS Viikonloppu 27.-28.2.2021

Keskustelua ja vinkkejä lehden ristikoista. Kovis Jari Keräseltä (3-),Piilis EV, Manta Juha Leinonen.

67

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jari Keräseltä todella kyseenalainen ristikko. Onkohan sitä tarkastettu tai oikoluettu ollenkaan?

      • Vihjeityksen ja ratkaisusanojen osalta melko hyvä ristikko. Kuvituskin on laadukasta. Tätä kommenttia ei liene tarkoitettu otettavaksi tosissaan?


    • Anonyymi

      Mikähän on Juha Leinosen ristikossa vihjeen VANTO idea?

      • Anonyymi

        VANTO sanasta on pihistetty alusta aakkosten ensimmäinen kirjain. Samoin tietty myös vastauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VANTO sanasta on pihistetty alusta aakkosten ensimmäinen kirjain. Samoin tietty myös vastauksesta.

        Haista p.... paljastelija!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haista p.... paljastelija!

        Tuon kertominen ei rikkoisi sääntöjä missään foorumissa, sillä kyseessä ei ole palkintoristikko ja ristikon ratkaisu on samalla sivulla.


    • Anonyymi

      Olisko mitään vinkkiä tuohon - loukkaa oikeuksia- asiaan. Mulla on ihan siansaksaa koko vasen reuna . Kiitti jo etukäteen!!

      • Anonyymi

        Olisko piratismi mitään?


    • Anonyymi

      Taviksessa vasen alareuna jumittaa. Mikä on kerran viikossa arvottu? Lotto ja jokeri ovat useamman kerran viikossa arvottavia. Viking-lotto on vain kerran viikossa kuten Euro Jackpot, mutta ne eivät käy ratkaisusanoiksi.

      • Anonyymi

        Pehmis on aina kiva, niin nytkin. Ratkonnan riemua. Koviksesta en pääse edes alkuun. En masennu. Minulle riittää mieluisia tehtäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pehmis on aina kiva, niin nytkin. Ratkonnan riemua. Koviksesta en pääse edes alkuun. En masennu. Minulle riittää mieluisia tehtäviä.

        Oikea asenne. Eihän näillä kirjoitus- harjoituksilla kannata pilata päiväänsä. Kukin mukavuusalueellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea asenne. Eihän näillä kirjoitus- harjoituksilla kannata pilata päiväänsä. Kukin mukavuusalueellaan.

        Meinaatko, että liian helppo ristikko pilaa sinun päiväsi?


      • Anonyymi

        Tämäkin on vaikea ristikko. Saisiko pyydettyä apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pehmis on aina kiva, niin nytkin. Ratkonnan riemua. Koviksesta en pääse edes alkuun. En masennu. Minulle riittää mieluisia tehtäviä.

        Näin minullakin. Olkaamme onnellisia.


    • Anonyymi

      Avaisko joku painuneen perään vihjettä. En tunnu saavan kiinni mistään suunnasta

      • Anonyymi

        Naaraamiseen tuo varmaan liittynee.


    • Anonyymi

      Keskellä alhaalla monia kysymyksiä? Ruoankin edessä ja lomakohde olisi kiva apua saada.

      • Anonyymi

        Kroatiassa voi lomailla ja artesaaniruokaa syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kroatiassa voi lomailla ja artesaaniruokaa syödä.

        Hullu paljastaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu paljastaja!

        Ikävä ihminen!


    • Anonyymi

      Pohjoisenväelle sekä myös maallamme lopussa selkeyttäisi aika paljon. Oikea yläkulma ja vasen alakulma.

      • Anonyymi

        Saamennoksiahan nuo kaipaavat. Kuka on vasemman alakulman nelihenkisen brittibändin laulaja?


    • Anonyymi

      Ainakin kaksi neljästä teemasanasta ovat entisten nelihenkisten brittibändien jäseniä. Ovatko kaikki muut? En montaa nelihenkistä brittibändiä tunne.

      • Anonyymi

        Mercury, Lennon, Plant ja uupuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mercury, Lennon, Plant ja uupuva.

        Uupuva olikin Abbasta ja haussa sanoittaja/säveltäjä bändistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mercury, Lennon, Plant ja uupuva.

        Häh hähä hää - uupuva, anna mun kaikki kestää. Oot olevinas viisas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh hähä hää - uupuva, anna mun kaikki kestää. Oot olevinas viisas!

        Ei ku oikeesti oon tosi fiksu. Tääl vaa näyttää iha Pikelt - iha ku ois joku bönde.


    • Anonyymi

      Voivat osua käsiin ja laatikko missä t-kirjaimet.

      • Anonyymi

        Astalot ja tilanteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astalot ja tilanteet.

        Itsellä TT vihjeessä alanteet ja sain omasta mielestäni risteävät ihan loogisesti. Apua!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä TT vihjeessä alanteet ja sain omasta mielestäni risteävät ihan loogisesti. Apua!!!!

        Sori, muistin väärin. Olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä TT vihjeessä alanteet ja sain omasta mielestäni risteävät ihan loogisesti. Apua!!!!

        Oikeinhan se on - onhan siinä "alan teet" (T-kirjaimet).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astalot ja tilanteet.

        Voi tsiisus - tilanteet. Yrittäisit olla vastailematta, kun paljastat tyhmyytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tsiisus - tilanteet. Yrittäisit olla vastailematta, kun paljastat tyhmyytesi.

        Menikö tunteisiin?


    • Anonyymi

      Pokka pitää vaiheessa myös usein liki. Sit ois lähellä maalia.

      • Anonyymi

        Mielestäni Pokka viittaa nimeen


      • Anonyymi

        Pokka taitaa olla sukunimi


    • Anonyymi

      Nyt joku mättää... voiko vihjeen monimakuisia vastauksen alussa olla hr ja tämä järjestyksenrikkoja asia onko teillä jo vastaukset ja olisko apuja

      • Anonyymi

        Ei mielestäni HR vaan ?R. Pakastealtaasta löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mielestäni HR vaan ?R. Pakastealtaasta löytyy.

        Eli mitä sinun kyltissä lukee. Itselläni oli shop eli ihan päin.....!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mitä sinun kyltissä lukee. Itselläni oli shop eli ihan päin.....!

        Olinpas minä idiootti. Kiitos avusta selvisihän se, kun oikeen otti pään käyttöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olinpas minä idiootti. Kiitos avusta selvisihän se, kun oikeen otti pään käyttöön

        Yritin ottaa päätä käyttöön ja sittenkään tuo rikkoo järjestystä ei pälkähdä. Voitteko auttaa. Kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritin ottaa päätä käyttöön ja sittenkään tuo rikkoo järjestystä ei pälkähdä. Voitteko auttaa. Kiitos!

        Liikutaan elokuvamaailmassa, jossa aika paljonkin käytetty.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Liikutaan elokuvamaailmassa, jossa aika paljonkin käytetty.

        Takauma rikkoo järjestystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takauma rikkoo järjestystä.

        Kiitokset avuista kaikille.


    • Anonyymi

      Voisiko nuo avut olla mieluummin lisävihjeitä (kuten Tapiolla) eikä suoraan ratkaisuja...

      • Anonyymi

        Täällä tulee suoria vastauksia. Muualla voi leikkiä hippaa.


      • Tuttu kritisoijani laittoi tämän perään kommentin, jonka robotti katsoi poistamisen arvoiseksi. Kritisoijani kehotti käyttämään sivujani, jos haluaa "hippaleikkiä" eli vain vinkkejä, mutta ei ratkaisusanojen paljastamisia. Täällä edellisen 01.03.2021 klo 12:26 kommentoijan pyyntöä ei kritisoijani mukaan noudateta (ei ainakaan silloin, kun tuttu kritisoijani ja hänen kanssaan samanmieliset kirjoittavat).

        Kuten sanaristikot.net-säikeen eräässä kommentissa totesin, tähän on vain sopeuduttava. En minä enkä kukaan muukaan voi tässä asiassa toisia komentaa. Vain tämän sivuston moderaattorilla on komennusoikeus. Suosituksista ei välitetä, mikä näkyy tässä säikeessä. Esitin nimittäin ihan saman suosituksen tämän säikeen johdannossa kuin 01.03.2021 klo 12:26 kirjoittaja.

        IS säikeissä oli hetken aikaa "hippaleikkiä", mutta kun kritisoijani palasi takaisin, se loppui. Periaatteessa kritisoijani toiminta on tässä foorumissa moderaattorin mukaan väärin (tämä asia tuli esille huhtikuussa 2020), mutten en siitä valita, koska minua itseäni ratkaisusanojen paljastaminen ei suuremmin haittaa. Hieman se tosin omaakin ratkontaa satunnaisesti spoilaa.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Tuttu kritisoijani laittoi tämän perään kommentin, jonka robotti katsoi poistamisen arvoiseksi. Kritisoijani kehotti käyttämään sivujani, jos haluaa "hippaleikkiä" eli vain vinkkejä, mutta ei ratkaisusanojen paljastamisia. Täällä edellisen 01.03.2021 klo 12:26 kommentoijan pyyntöä ei kritisoijani mukaan noudateta (ei ainakaan silloin, kun tuttu kritisoijani ja hänen kanssaan samanmieliset kirjoittavat).

        Kuten sanaristikot.net-säikeen eräässä kommentissa totesin, tähän on vain sopeuduttava. En minä enkä kukaan muukaan voi tässä asiassa toisia komentaa. Vain tämän sivuston moderaattorilla on komennusoikeus. Suosituksista ei välitetä, mikä näkyy tässä säikeessä. Esitin nimittäin ihan saman suosituksen tämän säikeen johdannossa kuin 01.03.2021 klo 12:26 kirjoittaja.

        IS säikeissä oli hetken aikaa "hippaleikkiä", mutta kun kritisoijani palasi takaisin, se loppui. Periaatteessa kritisoijani toiminta on tässä foorumissa moderaattorin mukaan väärin (tämä asia tuli esille huhtikuussa 2020), mutten en siitä valita, koska minua itseäni ratkaisusanojen paljastaminen ei suuremmin haittaa. Hieman se tosin omaakin ratkontaa satunnaisesti spoilaa.

        Anteeksi kysymys, mutta mitä lisäarvoa pitkähkö viestisi toi tähän keskusteluun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kysymys, mutta mitä lisäarvoa pitkähkö viestisi toi tähän keskusteluun?

        Toin vähän taustaa "hippaleikki" sanan käytölle, jonka joku vajaa vuosi sitten toi tälle sivustolle. Pohjimmiltaan kyse on ennen kaikkea yhden ihmisen toimintatavasta, jonka hän haluaa olla yleinen toimintatapa. No aivan samaan tapaan olen itse yrittänyt "lanseerata" omaa toimintatapaani.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Toin vähän taustaa "hippaleikki" sanan käytölle, jonka joku vajaa vuosi sitten toi tälle sivustolle. Pohjimmiltaan kyse on ennen kaikkea yhden ihmisen toimintatavasta, jonka hän haluaa olla yleinen toimintatapa. No aivan samaan tapaan olen itse yrittänyt "lanseerata" omaa toimintatapaani.

        Tällainen vastakkain asettelu aiheuttaa vain pahaa verta ratkojayhteisössä. Pitäisi nyt pyrkiä sopuun eikä lietsoa vihan ilmapiiriä. Molemmille toimintatavoille löytyy perustelut. Ratkaisusanojen suoralle antamiselle ehkä selkeästi paremmat, koska kysyjälle pitää vastata kun kysytään. Esim. jos joku kysyy minkä värinen taivas, ei kai vastaus voi olla katso ikkunasta ulos, vaan vastaus on sininen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen vastakkain asettelu aiheuttaa vain pahaa verta ratkojayhteisössä. Pitäisi nyt pyrkiä sopuun eikä lietsoa vihan ilmapiiriä. Molemmille toimintatavoille löytyy perustelut. Ratkaisusanojen suoralle antamiselle ehkä selkeästi paremmat, koska kysyjälle pitää vastata kun kysytään. Esim. jos joku kysyy minkä värinen taivas, ei kai vastaus voi olla katso ikkunasta ulos, vaan vastaus on sininen.

        Wikipediassa vastaukset saa useimmiten suoraan. Pitäisi siis luoda vastaavanlainen Ristikkopedia -sivusto missä ei vihjailla vaan isketään faktoilla niin että tuntuu ja tietoa janoava saa tyydytyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tulee suoria vastauksia. Muualla voi leikkiä hippaa.

        On kyllä järkyttävää jaella suoria vastauksia. Pöyristyin ja kauhistuin tällaista iljettävää touhua. Onko enää mitään mieltä osallistua palkinnon arvontaan, kun kuka vaan älytön löyhäpää saa täältä suoraan vastaukset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen vastakkain asettelu aiheuttaa vain pahaa verta ratkojayhteisössä. Pitäisi nyt pyrkiä sopuun eikä lietsoa vihan ilmapiiriä. Molemmille toimintatavoille löytyy perustelut. Ratkaisusanojen suoralle antamiselle ehkä selkeästi paremmat, koska kysyjälle pitää vastata kun kysytään. Esim. jos joku kysyy minkä värinen taivas, ei kai vastaus voi olla katso ikkunasta ulos, vaan vastaus on sininen.

        Vinkkejä antamalla ratkojalle jää vielä tilaa itsekin miettiä. Hän voi oppia enemmän. Toimin tässä asiassa "minkä tahdot itselledi tehtävän, tee samoin toisille". Itse en halua suoria vastauksia kuin aivan viimeisenä keinona. Sitä ennen toivon pyytämiäni viihjeisiin vinkkejä. Suoria vastauksia en ole omiin ogelmakohtiin julkisesti pyytämässä ratkaisun lähettämisajan puitteissa enkä toivo niitä omiin kysymyksiini annettavan.

        Ajattelin vain, että esittämäni tapa voisi olla toimiva kompromissi kaikille. En tällä pyri päsmäröimään. Kyse on vain ja ainoastaan järkevän toimintatavan löytämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä järkyttävää jaella suoria vastauksia. Pöyristyin ja kauhistuin tällaista iljettävää touhua. Onko enää mitään mieltä osallistua palkinnon arvontaan, kun kuka vaan älytön löyhäpää saa täältä suoraan vastaukset?

        Korona-aikana kun ihmiset on paljon yksikseen ja eristyksissä toisistaan, niin on pelkästään hyvä asia että ristikkoharrastukseenkin saa apuja monenlaisten vinkkien avulla näin somen ja foorumien kautta. Kun vaarallinen tartuntatauti on jonain kauniina päivänä selätetty niin suljetaan sitten tietokoneet ja lähdetään taas Humppilan Teboilille jaarittelemaan ja toisiamme ristikkosivistämään.

        Jos ei halua vinkkejä ja vastauksia, niin ei ole mitään syytä lukea keskustelujakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä järkyttävää jaella suoria vastauksia. Pöyristyin ja kauhistuin tällaista iljettävää touhua. Onko enää mitään mieltä osallistua palkinnon arvontaan, kun kuka vaan älytön löyhäpää saa täältä suoraan vastaukset?

        Ketä kiinnostaa joku köyhien kilpailu? Lähettääkö joku köyhä vastauksia rahapalkinnon toivossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa joku köyhien kilpailu? Lähettääkö joku köyhä vastauksia rahapalkinnon toivossa?

        Näköjään sinuakin kiinnostaa kovasti, kun olet täältä vakoilemassa vastauksia. Joko olet kymmenen ruutua saanut täytetyksi?


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Tuttu kritisoijani laittoi tämän perään kommentin, jonka robotti katsoi poistamisen arvoiseksi. Kritisoijani kehotti käyttämään sivujani, jos haluaa "hippaleikkiä" eli vain vinkkejä, mutta ei ratkaisusanojen paljastamisia. Täällä edellisen 01.03.2021 klo 12:26 kommentoijan pyyntöä ei kritisoijani mukaan noudateta (ei ainakaan silloin, kun tuttu kritisoijani ja hänen kanssaan samanmieliset kirjoittavat).

        Kuten sanaristikot.net-säikeen eräässä kommentissa totesin, tähän on vain sopeuduttava. En minä enkä kukaan muukaan voi tässä asiassa toisia komentaa. Vain tämän sivuston moderaattorilla on komennusoikeus. Suosituksista ei välitetä, mikä näkyy tässä säikeessä. Esitin nimittäin ihan saman suosituksen tämän säikeen johdannossa kuin 01.03.2021 klo 12:26 kirjoittaja.

        IS säikeissä oli hetken aikaa "hippaleikkiä", mutta kun kritisoijani palasi takaisin, se loppui. Periaatteessa kritisoijani toiminta on tässä foorumissa moderaattorin mukaan väärin (tämä asia tuli esille huhtikuussa 2020), mutten en siitä valita, koska minua itseäni ratkaisusanojen paljastaminen ei suuremmin haittaa. Hieman se tosin omaakin ratkontaa satunnaisesti spoilaa.

        Melkoista lässytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään sinuakin kiinnostaa kovasti, kun olet täältä vakoilemassa vastauksia. Joko olet kymmenen ruutua saanut täytetyksi?

        Oletko aivoinvalidi? Olen täyttänyt tietenkin koko ristikon ja minulla on kaksi tutkintoa niin kuin sinullakin. Toinen niistä on myös tohtorin tutkinto, joten olen sinua fiksumpi. Onko nyt tarpeeksi jauhoja suussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aivoinvalidi? Olen täyttänyt tietenkin koko ristikon ja minulla on kaksi tutkintoa niin kuin sinullakin. Toinen niistä on myös tohtorin tutkinto, joten olen sinua fiksumpi. Onko nyt tarpeeksi jauhoja suussa?

        Mene hoitoon rauhoittumaan tai ota pilleri! Ketä kiinnostaa sinun "tutkintosi", jotka tietysti ovat tuulesta temmattuja. Sanonpa vaan ohimennen, että minulla on kaksi tohtorin tutkintoa ja kolmas väitöskirja tekeillä, joten siinä sinulle jauhoja suuhun. Riittääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon rauhoittumaan tai ota pilleri! Ketä kiinnostaa sinun "tutkintosi", jotka tietysti ovat tuulesta temmattuja. Sanonpa vaan ohimennen, että minulla on kaksi tohtorin tutkintoa ja kolmas väitöskirja tekeillä, joten siinä sinulle jauhoja suuhun. Riittääkö?

        Ei riitä mihinkään! Olen huomattavasti mukavampi ihmisenä kuin sinä. Sen huomasi jo siitä, että minun ei tarvitse vakuuttaa netin syvässä päässä olevani fiksu ihminen. Sinun tutkintosi ovat varmaan Oulun yliopiston Uts-Joki Kevon sivutoimipisteen ulkovessasta myönnettyjä kunniatohtorin arvoja. Miltä jauhot maistuvat ääliökunniaylitohtori?


    • Tämä säie on nyt mennyt ikäväksi tappeluksi sen jälkeen kun joku aloitti tässä säikeessä suorien vastausten antamiseen.

      Sen lisäksi täällä on Pike-tyyppistä pilkantekoa, jos tulikin annettua väärä vastaus. Hävetkää!

      Olen jo pitkään pelännyt, koska Pike itse tai samanmieliset kommentoijat tulevat ilkeyksissään pilaamaan tämän sivuston ilmapiiriä. Olen itse pyrkinyt siihen, etten toisia ratkojia nolaa. Saisinko saman kohtelun ja voisiko muutkin saada?

      Ihan oikeasti tilanne olisi olut paljon parempi, jos ei oltaisi menty suorien vastausten antamiseen vaan olisi tyydytty HS-säikeiden tapaan maltilliseen vinkkien antamiseen. Kompromissi olisi parempi kuin lihava riita. Silloin Sanariksen foorumia kaipaavat eivät täysin spoilaisi ratkontaansa ennenaikaisilla avuilla ja toisaalta apua tarvitsevat saisivat ainakin jonkinlaista apua ratkontaansa.

      Onko täällä lähiajat vain ihan hirveätä tappelua ratkojien välillä?

      [Oikoluin tekstin Oikofixillä, jotta kirjoitusvirheeni ei ärsyttäsi.]

      • Anonyymi

        Kuvitus onkin tällä kertaa ainutlaatuinen, koska toteat: "Kuvitus ansaitsee 20."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitus onkin tällä kertaa ainutlaatuinen, koska toteat: "Kuvitus ansaitsee 20."

        Näemmä oli osunut väärään numeroon enkä huomannut hutia, korjasin.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Näemmä oli osunut väärään numeroon enkä huomannut hutia, korjasin.

        Ihan ystävällinen kommentti, vaikket huomautuksia siedäkään. Siispä ota vapaata täältä ja oikolue rauhassa koko sivustosi! Ei tarvitse yksitellen kiittää muita vaan roppakaupalla itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ystävällinen kommentti, vaikket huomautuksia siedäkään. Siispä ota vapaata täältä ja oikolue rauhassa koko sivustosi! Ei tarvitse yksitellen kiittää muita vaan roppakaupalla itseäsi.

        Ihan hyvä kommentti ja ihan täyttä asiaa. Kävin lävitse foorumissa ne säikeet, jotka olivat esillä viimeisten säikeiden ja viimeisten kommenttien listoilla.

        Join tablet-laitteen näytön ja laitoin laitteen vaakasuuntaiseksi. Laitoin vasemmalle puolelle Vivaldi-selaimen ja siihen sivuksi Oikofix-sivun. Oikealle puolelle Chromeen laitoin tarkastettavan säikeen. Kopioin tekstejä oikealta puolelta vasemmalle ja tein tekstiin Oikofixin ehdottamia korjauksia.

        Enempää en jaksanut tällä erää korjailla.


    • Anonyymi

      Keskustelin Taviksesta s-postilla. Siinä tuli esille se, että laatija oli ehkä jämähtänyt 1990-luvulle.

      KERRAN VIIKOSSA ARVOTTU on minusta virheelinen vihje.

      Oikea vihje olisi mielestäni ollut:

      KOLME KERTAA VIIKOSSA ARVOTTU

      Yritin epätoivoisesti saada järkevän ratkaisusanan, mutta en järkevää saanut.

      S-postissa tuli myös toinen tulkinta:

      "Joissain piireissä ehkä termi JOKERI on identtinen lauantaisin arvottavan JOKERIn kanssa.
      Ne pari muuta ovat sitten KESKIVIIKKO-JOKERI ja PERJANTAI-JOKERI eli ihan eri asioita kuin JOKERI."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe