Hei, ollaan ottamassa kääpiöpinseriä ja kyseltiin ko kennellistä pentua. Vaikutti ihan ok. Onko kenelläkään koiraa sieltä. Sijotuskoiraa mietittiin, onko kokemuksia?
Mildstrean kennel, kokemuksia?
15
1910
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole koiraa kyseisestä kennelistä. Pentueita näyttäisi kyllä tulevan aika tiheään, kun kotisivuja katsoo.
- Anonyymi
Kysy vaikka rotuyhdistyksestä, tai kennelliitosta.Tänne haukkumis palstalle ei kannata kasvattajien eikä muidenkaan tietoja jakaa, mieti omalle kohalle?
- Anonyymi
En tiedä mitä haittaa on kysyä. En usko, että yhdistys antaa mitään tietoja yksittäisistä kasvattajista, mut täytyy kysyä. Mä en mielestäni mitenkään haukkumismielessä kysynyt, aattelin, että kun kerran on kauan kasvattanut niin olis pentujenomistajia paljon liikkeellä ja sijotuskoirakokemuksia löytyis.
- Anonyymi
Miksi sanot haukkumispalstaksi? Ja, mitä on kennelliitto? Pitääkö sieltä kysyä joku lupa koiran ostamiselle?
- Anonyymi
eikö tämä kasvata dobermannejakin? ainakin pihalla olen nähnyt 2 ulkona olevan säällä kuin säällä useita tunteja mitä itse olen siitä ohitse liikkunut.
- Anonyymi
Jalostustietokannan mukaan kääpiöpinsereitä on tullut täältä pelkästään viime vuonna peräti 9 pentuetta. Jo sen takia jäisi minulta ehdottomasti hankkimatta pentu tuolta.
- Anonyymi
Yhdeksän! Kamalaa😮 elättääkö se niillä itsensä? Onko tuollainen sallittua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdeksän! Kamalaa😮 elättääkö se niillä itsensä? Onko tuollainen sallittua?
On se sallittua lakien puitteissa. Ostajilla on valta päättää, millaista kasvatusta haluaa tukea, ja valintojen tekemisessä tuo jalostustietokanta on todella kätevä apuväline.
- Anonyymi
Eräästä käpsy ryhmästä luin että siellä olisi dobermanni ottanut hengiltä ainakin yhden käpsyn, mahdollisesti toisenkin. Tämän asian oli salannut. Mainostaa kuitenkin että koirien keskinäinen elo on mutkatonta. Vähän ristiriitaista, mitä olen sieltä toisesta ryhmästä lukenut.
- Anonyymi
Oikeesti! No näin mä ymmärsin, että kaikki elää sulassa sovussa isossa laumassa. Apua..ompa hurjaa, jos on totta!
- Anonyymi
Kävin kirjoitusten houkuttamana googlettamassa ja katsomassa kotisivut. Miten tollaiselle määrälle koiria on voinut jokaiselle olla yksilöllistä aikaa taikka antaa rakkautta? Ei siellä vanhoja koiria juuri ole ja nuorenakin menehtyneitä useampi. Järkyttävää
- Anonyymi
Ostin koiran sieltä ja kadun syvästi.
Selvää pentutehtailua. Pentua ei päässyt katsomaan vaikka aluksi lupailtiin tietenkin. Vedottiin sairasteluihin. Varausmaksu piti maksaa hyvin varhaisessa vaiheessa, näkemättä pentua.
Pentujen asuinolosuhteet huonot. Ulosteen ja virtsanhaju melkoinen.
Pentuja tulee todella tiheään. Jopa samalle nartulle heti ensimmäisestä juoksuista edellisten pentujen jälkeen.
Maksu pyydetään käteisellä. Koirien papereita joutui odottamaan ja muistuttamaan useampaan kertaan..
Pentu oli noudettaessa poikkeuksellisen arka ja epävarma, haisi pissalle/kakalle. Sosiaalistamisen kanssa joutui tekemään erityisen paljon töitä.
Älä tue tätä kennelliä. 😪- Anonyymi
Olisi voinut olla oma kirjoittama, niin samanlainen kokemus itselläkin kyseisestä kennelistä.
- Anonyymi
Minulla on kaksi koiraa kys kennelistä, nuorempi vasta puoli vuotias.
Pentuja päässyt katsomaan normaalisti ja pennut asuneet siistissä asunnossa, viimeisin kokemus siis 4kk takaa.
Ei mitään pahaa sanottavaa, aina saanut apua ja neuvoja kun on tullut kysyttävää.- Anonyymi
Jos sitä asuntoa kutsuu siistiksi, niin en uskalla edes ajatella millainen asunto on mielestäsi sitten likainen..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028