Mildstrean kennel, kokemuksia?

Anonyymi

Hei, ollaan ottamassa kääpiöpinseriä ja kyseltiin ko kennellistä pentua. Vaikutti ihan ok. Onko kenelläkään koiraa sieltä. Sijotuskoiraa mietittiin, onko kokemuksia?

14

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole koiraa kyseisestä kennelistä. Pentueita näyttäisi kyllä tulevan aika tiheään, kun kotisivuja katsoo.

    • Anonyymi

      Kysy vaikka rotuyhdistyksestä, tai kennelliitosta.Tänne haukkumis palstalle ei kannata kasvattajien eikä muidenkaan tietoja jakaa, mieti omalle kohalle?

      • Anonyymi

        En tiedä mitä haittaa on kysyä. En usko, että yhdistys antaa mitään tietoja yksittäisistä kasvattajista, mut täytyy kysyä. Mä en mielestäni mitenkään haukkumismielessä kysynyt, aattelin, että kun kerran on kauan kasvattanut niin olis pentujenomistajia paljon liikkeellä ja sijotuskoirakokemuksia löytyis.


      • Anonyymi

        Miksi sanot haukkumispalstaksi? Ja, mitä on kennelliitto? Pitääkö sieltä kysyä joku lupa koiran ostamiselle?


    • Anonyymi

      eikö tämä kasvata dobermannejakin? ainakin pihalla olen nähnyt 2 ulkona olevan säällä kuin säällä useita tunteja mitä itse olen siitä ohitse liikkunut.

    • Anonyymi

      Jalostustietokannan mukaan kääpiöpinsereitä on tullut täältä pelkästään viime vuonna peräti 9 pentuetta. Jo sen takia jäisi minulta ehdottomasti hankkimatta pentu tuolta.

      • Anonyymi

        Yhdeksän! Kamalaa😮 elättääkö se niillä itsensä? Onko tuollainen sallittua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdeksän! Kamalaa😮 elättääkö se niillä itsensä? Onko tuollainen sallittua?

        On se sallittua lakien puitteissa. Ostajilla on valta päättää, millaista kasvatusta haluaa tukea, ja valintojen tekemisessä tuo jalostustietokanta on todella kätevä apuväline.


    • Anonyymi

      Eräästä käpsy ryhmästä luin että siellä olisi dobermanni ottanut hengiltä ainakin yhden käpsyn, mahdollisesti toisenkin. Tämän asian oli salannut. Mainostaa kuitenkin että koirien keskinäinen elo on mutkatonta. Vähän ristiriitaista, mitä olen sieltä toisesta ryhmästä lukenut.

      • Anonyymi

        Oikeesti! No näin mä ymmärsin, että kaikki elää sulassa sovussa isossa laumassa. Apua..ompa hurjaa, jos on totta!


    • Anonyymi

      Kävin kirjoitusten houkuttamana googlettamassa ja katsomassa kotisivut. Miten tollaiselle määrälle koiria on voinut jokaiselle olla yksilöllistä aikaa taikka antaa rakkautta? Ei siellä vanhoja koiria juuri ole ja nuorenakin menehtyneitä useampi. Järkyttävää

    • Anonyymi

      Ostin koiran sieltä ja kadun syvästi.

      Selvää pentutehtailua. Pentua ei päässyt katsomaan vaikka aluksi lupailtiin tietenkin. Vedottiin sairasteluihin. Varausmaksu piti maksaa hyvin varhaisessa vaiheessa, näkemättä pentua.

      Pentujen asuinolosuhteet huonot. Ulosteen ja virtsanhaju melkoinen.

      Pentuja tulee todella tiheään. Jopa samalle nartulle heti ensimmäisestä juoksuista edellisten pentujen jälkeen.

      Maksu pyydetään käteisellä. Koirien papereita joutui odottamaan ja muistuttamaan useampaan kertaan..

      Pentu oli noudettaessa poikkeuksellisen arka ja epävarma, haisi pissalle/kakalle. Sosiaalistamisen kanssa joutui tekemään erityisen paljon töitä.

      Älä tue tätä kennelliä. 😪

    • Anonyymi

      Minulla on kaksi koiraa kys kennelistä, nuorempi vasta puoli vuotias.

      Pentuja päässyt katsomaan normaalisti ja pennut asuneet siistissä asunnossa, viimeisin kokemus siis 4kk takaa.

      Ei mitään pahaa sanottavaa, aina saanut apua ja neuvoja kun on tullut kysyttävää.

      • Anonyymi

        Jos sitä asuntoa kutsuu siistiksi, niin en uskalla edes ajatella millainen asunto on mielestäsi sitten likainen..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe