URAAH !! uraliin !

Anonyymi

!! Sibirskaya Bolshoi Taiga !!

karjaisi Koskela kun marssi Jerusalemiin, Johtajan päämajaan.

niin taipui punaiset pirut, kun Sacsha polkaisi poikasia.

12

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vielä ei ole pissattu, voi 12 ensimmäistä joutua huulirasvarin kynsiin

• Anonyymi

Thereseltä saisikin varmaan tiukkaa kyytiä, siinä voi tulla Trofodermiinille käyttöä, kun Thellu tikkaa.

• Anonyymi

Ryss...t ovat aina olleet ja ovat edelleenkin täyteen doupattuja.

Sen maan kansalaisten rehellisyys ja luotettavuus ovat pelkkiä vitsejä.

Rehellinen ja luotettava rys...ä on harvinaisempi kuin aito ja oikea joulupukki.

• Anonyymi

Kerro enemmän tästä vihasi taustasta. Saitko Tatjaanalta huivin (siis tipparin). Oliko Muurmannin Pataljoonalaisia ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro enemmän tästä vihasi taustasta. Saitko Tatjaanalta huivin (siis tipparin). Oliko Muurmannin Pataljoonalaisia ?

Mikähän mahtaa olla tippari?
        Olen kuullut eräästä sairaudesta ja sen nimi on lähes sama kuin tuo mainitsemasi tippari.

Sinulle se sairaus on varmastikin hyvinkin tuttu, koska olet niin hyvää pataa noiden itäisen kehitysmaan asukkien kanssa.

Minä en halua olla niiden kanssa edes samalla neliökilometrillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla tippari?
        Olen kuullut eräästä sairaudesta ja sen nimi on lähes sama kuin tuo mainitsemasi tippari.

Sinulle se sairaus on varmastikin hyvinkin tuttu, koska olet niin hyvää pataa noiden itäisen kehitysmaan asukkien kanssa.

Minä en halua olla niiden kanssa edes samalla neliökilometrillä.

Jos olet suomalainen, on isoisäsi ollut venäläinen, suurruhtinaskunnan asukki. Taidat ollakin mamukki ? hähähää

• Anonyymi

Koskela karjaisi siperiapolsoitaika ja hyökkäsi suomalaisnatsi tykistöluutnantin kimppuun pahoinpidellen hänet tajuttomaksi.

Vasta sotilaspalvelijat saivat sidottua villevaiteliaan, upseerit eivät siihenkään pystyneet.

• Anonyymi

Spitsov ja Utsjuukkovi laitettu maitojunaan, yhä paremmat mahdollisuudet pokata hopiat.

• Anonyymi

"hopiat"

Täällä Suomessa sanotaan hopeat.

Tekin siellä pohjoisen syrjäseudun köyhällä kehitysalueella voisitte opetella suomea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hopiat"

Täällä Suomessa sanotaan hopeat.

Tekin siellä pohjoisen syrjäseudun köyhällä kehitysalueella voisitte opetella suomea.

meneppä Itiksees, siellä mustat enot koppaa ja kuppaa sua, saat horonat kaupan päälles

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meneppä Itiksees, siellä mustat enot koppaa ja kuppaa sua, saat horonat kaupan päälles

Westendiläiset kiertävät Itistä,

kaukaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Westendiläiset kiertävät Itistä,

kaukaa !

Bolsu on hiihdon häpeäpilkku. Venäjän hiihtoliiton suurlupaus jota ei kotimaakaan arvosta.
        Bolsun äidillä pissaa päässä kun ei ole opettanut poikaa käyttäytymään.
        Siperiaan edustamaan venäjän hiihtoliittoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe