Exästä tuli maksullinen.. Pitkä Lauantai

Anonyymi

Hyvää huomenta! Kuulin hiukan unisena sängyn reunalta.. Laitoin jo aamupalan. Nukuitko hyvin? Kysyin Exäni josta oli tullut maksullinen huora mulle.. Juu! kyllä tuli nukuttua! No hyvä.. tuli vastaus. Tänään onkin sit jotain erilaista tiedossa. Exä oli pukeutunut valmiiksi jo varpaista kaulaan asti tiukkaan kumiin ja remmeihin.. jalkovälistä roikkui letku.. Oot sit jo aamusta laittanu varusteet? kysäsin. Juu! exä vastas.. Nouses ylös ni päästään syömään ja sit onkin jotain kivaa tiedossa.. mulle siis!! Nousin kumiselta sängyltä exäni avattua remmit.. vessan kautta aamupalalle ja kuppi kaffetta.. Mikäs meillä on päivän ohjelma?.. kysäsin Pitikö sinne kaupungille mennä käymään? Ei mennä tänään.. kuten varmaan asustakin huomaat.. exä vastas.. Joudun tekemään pari työraporttia maanantaiks ja tää päivä menee ny sit vähän toisin kun suunniteltiin.. Ollaan koko päivä 4 seinän sisässä.. tarkottaa sitä että sä oot remmeissä ja äänettömänä koko päivän! Ahas!! tuumasin!! mitäs toi ny käytännössä tarkottaa? kysyin.. Noo.. Mä tuun nauttimaan tästä.. oot koko päivän remmeissä tuolla huoneessa et saan noi hommat hoidettua.
Saatiin aamun toimet tehtyä ja syötyä.. Sitten takasin vierashuoneeseen jossa kuminen kahleilla varustettu sänky taas odotti. Sain itteni hyvin selälleen ja exä laittoi kahleet käsiin ja jalkoihin.. Tämä vielä.. että pysyt hiljasena.. exä kiristi pään ympäri saman suukapulan joka oli edellisiltana tullu tutuks.. En pystynyt mitään muuta kuin ulisemaan. Olin täysin kahlittuna taas sänkyyn ja exän armoilla.. Tuun piakkoin kattomaan että oot kunnossa.. exä kaveli ovelle,sammutti valot ja sulki oven. Makasin avuttomana pimeessä ja ei mitään tajua kellon kulkemisesta.. jonkun ajan kuluttua kuulin saappaiden kopsetta oven takaa. Ovi aukesi. Exä ei laittanut valoja päälle ja ovesta kajasti vaan valo.. Hän asteli viereeni sanomatta mitään.. Näin kuinka exä kaivoi letkun haarojen välistä ja kytki letkun suukapulaani.. Vitun lutka jos läikytät tipankin ni mä raiskaan sut! Exä komensi.. samalla tunsin kuinka kusi alkoi syöksyä letkua pitkin suuhuni.. vaistomaisesti aloin rimpuilla vastaan mutta en voinut mitään.. pakko niellä kaikki!! Kuulin ivallista naurua huppuni läpi kun exä repi letkun pois ja lähti takasin ovelle.. Nähdään kohta.. Jäin taas makaamaan säkyyn. Tajusin että en voi tehdä mitään ja olen täysin exän armoilla. Toisaalta se ajatus alkoi kiihottamaan ja sai paikat kovenemaan.. Alistumisen tunne alkoi valtaamaan mielen kun makasin pimeässä.
Taas kuului askelia ovelta.. Tällä kertaa exä tuli ison laukun kanssa ja laittoi valot. Nyt saat jotain erikoista.. Hän toi ison laukun ja avasi sen.. Vittu!! tajusin heti minkä hän kaivoi sieltä!! Venus 2000!!! Mä laitan tän sulle! Kai tiedät mikä tää on?? Yritin rimpuilla ja ulista vastaan kun exä tunki liukkarin kans putken tiukasti munani päälle ja remmit tiukkaan kiinni.. Mä aion juoda kahvikupillisen spermaa tänä iltana.. jatkuu..

4

2149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatka vaan, kiusallista luettavaa kun loppuu just kun pääsee lähelle orkkua lukiessa niin tarina keskeytyy.

    • Anonyymi

      Tarina jatkuu..
      Yritin tosiaan rimpuilla vastaan kun exä kiristeli Venuksen remmit tiukalle vyötärölle ja jalkojen väliin. Mä haluun tosiaan juoda kunnon kupin spermaa tänä iltana!! exä kumartui hiukan ylleni.. otti lattialta kiritys remmin ja veti sen kaulani ympäri.. Saat vitun lutka valita.. kuristanko susta spermat ulos vai pumpataanko?? En voinu muuta kuin ulista ja alistua tilanteeseen.. Ok! exä tuumas.. Laitan ton pumpun päähän letkun ja sen tohon säiliöön mikä on sun jalkojen välissä. Mä laitan tän ny sit käymään ajastimen kans.. hitaasti 2minuuttia 10minuutin välein.. ja tunnin päästä 5 minuuttia kunnon pumppausta.. Sä tuut anomaan armoa et mä otan tän sulta pois!! Muistatko mitä joskus puhuttiin tällasesta. Nyt se on todellista! Ja arvaas nautinko mä tästä!! Hän otti ajastimen ja laitto sen pistorasiaan sängyn vieressä.. Mä lähden ny tohon työhuoneeseen hoitaan ne 2 puuttuvaa raporttia pois.. siinä menee varmaan 4 tuntia joten koita selviytyä.. Exä nousi ylös sängyn viereltä ja kuulin kuinka kuminen asukokonaisuus narisi.. aivan vitun seksikäs ääni joka sai paikat kovenemaan. Hän käveli ovelle ja kääntyi.. tää on muuten sitten "on the house"!! Vitun Lutka!! Valot sammui ja ovi kolahti kiinni!
      Makasin hetken sängyssä pimeessä ja mietin et mites nyt? Aloin laskemaan sekuntteja.. ei auttanut.. Sitten kuulin pienen piippauksen ja pumppaus alkoi.. se tuntu aivan vitun hyvältä kun venus alkoi hitaasti pumppaamaan munaani. Aivan järkyttävä seisokki.. sitten se loppui.. odottelin taas hetken ja pumppaus jatkui.. ei vittu! Tajusin homman idean. Hän laittoi ajastuksen niin että mulla seisoo koko ajan ja tulemisen jälkeen homma jatkuu!! Se ensimmäinen tunti kun tuli loppuun.. kuulin ovelta kopinaa.. ovi aukesi ja exä asteli viereeni. Hänellä oli täysi varustus päällä huppuineen ja kaasunaamari tiukasti päässä... Luulitko että sä saat tulla täällä pimeessä ihan itekses? Sitä iloo mä en sulle suo.. Sä tuut saamaan rajuimman orgasmin mitä ikinä oot tähän mennessä kokenu... exä sanoi maskin takaa.. Hän otti letkun jalkojen välistä ja kytki sen mun suukapulaan.. Nosti kumisella kädellään venuksen säätimen.. Yritin rimpuilla vastaan kun tajusin mitä tapahtuu.. ei mitään mahdollisuutta vastustella!! Kuulin syvän huohotuksen maskin takaa kun exä alkoi nostamaan venuksen pumppausta.. vittu mikä tunne.. ja sit ilman saanti oli miltei mahdotonta sen pienen letkun kautta.. siesokki vaan kovenee ja pumppu kiihdyttää vauhtia. Samalla tunnen kuinka lämmin kusi alkaa virtaamaan nieluuni.. nielen kaiken väkisin jotta saan hiukan edes happee.. samalla hetkellä en voi enään vastustella ja spermat syöksyy venuksen letkusta säiliöön jalkojeni välissä!! Exä hellittää pumppauksen tahtia ja irrottaa letkun suukapulasta.. Vitun hyvä juttu! hän tuumaa.. täällä on jo kunnon määrä tavaraa! Kolmesti vielä ni astia on mukavasti täynnä.. Mä lähden jatkamaan.. vitun lutka!! Mä tuun tunnin päästä takasin ja katokki et tuut uudestaan.. Hän jätti venuksen taas samalle ajastukselle ja käveli ovelle sulkien sen. En voinut muuta kuin maata selälläni taas seuraavaan sessioon.. Toinen kerta.. kolmas kerta... Se alistumisen tunne mikä alkoi tulemaan päähäni.. ei vittu!! Sitä on vaikea kuvailla.. Se että olet täysin toisen armoilla! Neljännen pumppauskerran lähetyään loppuaan exä asteli viereeni.. tällä kertaa ei kytketty letkua jalkoväliin.. Hän otti astian jalkojeni välistä ja kiskaisi letkun irti siitä.. pyöritteli sitä valoo vasten.. Täällähän on oikeen mukavasti tavaraa! hän sano.. otti kannen ja työnsi kumisen sormensa astiaan. Pyöräytti sitä spermassa ja totes: Aika hyvää on!! exä kääntyi eteeni.. laittoi kätensä kumiselle vyötärölle ja hivutti sormensa piss pantsien väliin ja venytti etuosaa auki.. Yhtäkkiä kuulin maskin takaa ivallista naurua ja näin kuinka hän kaatoi kaikki spermat housujen sisään. Samalla hän otti letkun ja tunki sen suukapulaani.Nappasi kuristusremmistä kiinni jonka oli aikasemmin jättäny tahallaan kaulani ympäri!! Tajusin mitä tapahtuu.. yritin alkaa rimpuilemaan iteeni irti.. ei mitään toivoo.. Exä alkoi kiristämään remmiä kaulani ympärillä.. Mitä enempi rimpuilet niin sitä tiukemmalle tää menee!! exä komensi.. Sun on ny ihan oikeesti aika alistua mulle!! Tää on sun parhaaks.. lopetin rimpuilemisen ja katoin exää... mietin hetken että miten vitussa tässä näin kävi.. Samalla tunsin kuinka sperman ja kusen sekainen liemi alkoi valua nieluuni.. ei vittu!! Mä nielen omat spermani.. Tunsin kuinka viimiset tipat valu suuhuni ja exä hellitti remmistä.. Tajusin että hän onnistui alistamaan mut täysin.. Vittu mikä sessio!! Et sit läikyttäny!! Vitun hyvä homma..exä komensi maskin takaa.. Saat hetken elpyä tässä kun mä käyn laittaan meille hiukan lounasta.. kunnon session jälkeen on aina nälkä.. illaks on sit hiukan kevyempää tarjolla.. ja mulla on sulle myös kerrottavaa.. hän kiskaisi letkun irti suukapulasta ja lähti astelemaan ovelle.. Jäin makaamaan sänkyyn remmeissä sekavin ajatuksin ja mietin mitä just tapahtui.. jatkuu

      • Anonyymi

        Ja taas heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa

        Ja taas on verbaalisuuden suuri edustaja päässyt kommentoimaan!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe