Mistä ja miten pian tiesit, että tämä on nyt se oikea? Oliko heti ensikohtaamisessa jotain erityistä?
Missä tapasitte toisenne?
Kysyy eräs joka vielä etsii sitä oikeaa.
Sinä joka olet löytänyt pysyvän parisuhteen
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Tavattiin illanvietossa. Olin vielä saanut kutsun kahteen paikkaan samalle illalle ja olin alun perin aikeissa mennä juuri toiseen, mutta yhden absurdin sattumuksen takia päädyinkin onneksi sinne.
Kävi vanhanaikaisesti ja ihastuin ensisilmäyksellä, ennen kuin oli puhuttukaan mitään. Yhteinen tuttava esitteli meidät ja hän hymyili... juttelimme kauan ja tuntui kuin oltaisiin aina tunnettu. Jälkeenpäin oli kotona pää pyörällä ja pilvissä. Tavattiin pian uudelleen, sekin illanvietossa ja menin saman tien juttelemaan hänelle. Siinä hujahti koko ilta äkkiä, mutta ei vielä sovittu mitään tapaamisia. Kolmannen kerran tavattiin myös isommalla porukalla, oli ensin yhteistä tekemistä ja jatkettiin taas illanviettoon ja loppuilta meni hänen kanssaan jutellessa. Siinä vaiheessa olin jo rakastunut isolla ärrällä... Oli ihan eri meininki kuin aikaisemmin kenenkään kanssa ja yhteinen tulevaisuus tuntui itsestään selvältä. - Anonyymi
Netissä tavattiin. Alkuun oli ihastusta ja edettiin tosi hitaasti, mutta muutamassa kuukaudessa oli selvää, että olemme toisillemme ne valitut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921