Testaan vähintään kymmenellä merkillä.

Rekisteröidyin tänne elämäni ensimmäisen kerran tänään ja olen yli nelikymppinen. En tiedä mistä näen ikäjakautuman tai aihealueet, missä kirjoitetaan fiksusti vakavistakin aiheista ja mitkä aiheet täällä on kielletty.
Ainakin selkeän henkeen tai terveyteen viittaavan kommentin pitäisi olla kielletty.

Toivottavasti täältä löytyy paikka, missä saa sanoa mielipiteitään vakavistakin asioista.

Mitä tarkoittaa tuo "Käytä nimerkkiä Anonyymi"?
Haluaisin tämän viestin löytyvän joskus profiilini viestiarkistosta.

Rohkea rokan syö. Painan 'LÄHETÄ' ja katson mitä tapahtuu. Some sekoaa tms.

2

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos nyt joku sattuu tätä ketjua lukemaan ja on uusi käyttäjä kuten minä, kannattaa tietenkin lukea säännöt. Laitan täysin sääntöjen mukaan linkin SÄÄNTÖIHIN:

https://www.suomi24.fi/opastus/saannot

Kannattaa lukea ne. Siellä on muutenkin mielenkiintoista tietoa esim. omistusten jaosta ja sen sellaisesta. Tuli muuten tuo 7Päivää minulle ainakin täydellisenä yllätyksenä. Google ei ollut todellakaan yllätys.

Palstoja ja keskusteluja täällä näyttää olevan pilvin pimein. Pitää yrittää löytää ne kaikki aakkosjärjestyksessä täältä jostain. Toivottavasti se on mahdollista.

Niin ja oliko se niin, että uutisia EI saa levittää, vai uutisia, mitkä EI kuulu suomalaisen pressin muokkaamiin käytäntöihin - mitä olin näkevänäni ainakin tuon linkin alla?

Ja viimeinen kysymys. Onko täällä teknistä tukea saatavilla tai jos nyt tähän aikaan (yli 23:00) tahdon kysyä moderaattoreilta tai joiltain jostain asiasta, vastaavatko he viestin perään, vai jonnekin muulle osastolle; kuten Usein Kysytyt Kysymykset?

• Luin sääntöviidakkoa, mikä on melkein yhtä laaja kuin Facebookilla.

No tuosta 23:12 lähettämästäni viestistäni kommentti viimeiseen kappaleeseen:

"Ei näkynyt sellaista toimintamahdollisuutta, että moderaattori vastaisi viestiin. Vastaus kai pitää esittää sille varatulla alueella."

Yritän nyt navigoida täällä navigointiohjeiden mukaan, eli pitää kymmentä välilehteä auki. Pitää nyt koittaa ymmärtää se luettu juttu. Linkki sinne on tässä:

https://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu

• Eikä ole nähtävästi mahdollisuutta muokata kommettia, minkä on lähettänyt. Harmi. Tai en ole löytänyt sellaista symbolia. Se on kuitenkin aika tavallista tänä päivänä.
        Tämä siis vihjeeksi tänne 'PALAUTE'- boxin sijasta. (Tiedän kokemuksesta, että palaute-boxi on olemassa vain näkyvyyden vuoksi. Monia harmittaa kun on kirjoittanut väärin eikä sitä pääse enää muokkaamaan.
        • Tekstin muotoilu olisi myös hyvä idea. Toisaalta se ei joka paikkaan sovi, koska käyttäjät muokkaavat kaikki sanat erilaisiksi.

P.S. Tuntuu muuten että olisin yksin täällä. Onko Chat-paikka ainoa missä teksti liikkuu? Ai niin. Te ette vastaa yksityisviesteihin ketjuissa.

P.P.S. Muille käyttäjille myös tarkoitettu nämä kysymykset, jos luette joskus juurikin tätä osastoa, niin vihjaiskaa joku paikka, missä liikutaan vaikka vähän niinkuin veitsen terällä ja missä moderointi jyllää eniten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe