Suuseksiäei

Anonyymi

Toinen alkaa yökkäilee ja oksentaa kun yrittää nuolla. Miten siitä voi sanoa että ei tunnu kauheen kivalle? Hygienia ja muu on kunnossa, hyvin sheivattu. Ei kuulemma ole hänen juttu. Muutoinkin jään vaille koko ajan seksuaalisesti ja henkisesti. Toinen on kuin tyhjä kuori joka myötäilee ja on ottamatta vastuuta. Mistään. Alkaa tunteet latistua.. Miksikö tänne kirjoitan? Siksi ehkä että tätä asiaa on vaikea katsoa silmiin ja myöntää että tämä(kään) suhde ei kantanut pidemmälle..

136

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä että kirjoitat. Hyvä että olet rehellinen itsellesi. Tottakai sulla on tarve tuntea olevasi haluttu ja rakastettu. Tuo suhde ei kuulosta tasa-arvoiselta. Jos toinen ei pysty ottamaan vastuuta ja olemaan sinulle puoliso, joku muu varmasti pystyy.

    • Anonyymi

      Suihkauta myski parfyymia koloon, niin johan lipsutus alkaa! 🦊

    • Anonyymi

      Onko sitä taas sekaannuttu biseksuaaliin...

    • Anonyymi

      Enpä arvannut että naistenkin välisessä suuseksissä voisi olla tuota vaikeutta. Mh lesbona suuseksin antamisesta aiemmin enimmäkseen tykänneenä luulisi, että naisen kanssa ei olisi tuota ongelmaa, jos vaikka muita osaamattomana olisikin.. Ehkä hänellä on ylikireä kielijänne.

      • Anonyymi

        On varmasti mahdollista että joskus nieluun menee vaikka irronnut karva tai on muuten vaikea asento, jossa kurkku refleksi herää.. Se on sinällään normaali refleksi. En säikähtäisi itse sellaisesta, mutta jos toisesta se tuntuisi jatkuvasti siltä nuin eihän silliin kuulu niin tehdä. Seksissä on muitakin asentoja ja sormetkin tuntuvat monesti yhtä hyvältä muusta yhteydestä ja ihokosketuksesta puhumattakaan..


    • Anonyymi

      Monet eivät pidä suuseksistä tai saa siitä mitään iloa, koska se on usein kokonaistilanteesta melko irtonaista ja teknistä suorittamista. Ei kannata takertua johonkin yksityiskohtaan seksiasioissakaan, menkää tunteen mukana kokonaisvaltaisemmin juuttumatta ajatukseen jonkin tietyn asennon tai tavan pakollisuudesta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ihmettelen mikä fiksaatio joillakin on tuohon tylsään suuseksiin. Sama kuin toteaisi buffet-pöydän ääressä, ettei syö mitään koska tarjolla ei ole kaurapuuroa. Varsinaista pakkopullaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, ihmettelen mikä fiksaatio joillakin on tuohon tylsään suuseksiin. Sama kuin toteaisi buffet-pöydän ääressä, ettei syö mitään koska tarjolla ei ole kaurapuuroa. Varsinaista pakkopullaa.

        Jotkut eivät ilmeisesti kykene tai halua mitään enempää tai eivät jaksa vaivautua.


      • Anonyymi

        Kaikki missä huomioidaan koko vartalo, eikä jokin yksittäinen kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki missä huomioidaan koko vartalo, eikä jokin yksittäinen kohta.

        Haaveilen silittäväni ja suutelevani rakastani siihen kohtaan selän ja kyljen puolella jossa kylkiluut päättyvät.. Haluan päästä hänen sydämensä luo ja helliä epävarmuuden pois..


      • Anonyymi

        Minä koen että siinä pääsee toisen lähelle, myötäillä omalla suullaan kehon liikkeitä, pitää jaloista kiinni... Ym. Ja hän kyllä nauttii näin päin mutta ei sitten toisinpäin. No, tämä ei ole meidän suhteen ainoa ongelma todellakaan. Jos henkisellä puolella on ongelmaa eikä enää tunteet kohtaa niin alkaahan siinä tökkiä ihan kaikki.

        -ap-

        Ja niille, jotka sanoi että kestä yökkäily tai ole ilman, niin kyllä se vaan on niin että jos toisella ei ole fyysistä syytä yökkäillä vaan se, että se pillu oksettaa, niin kyllä se vaan on ongelma. Mulle ainakin. Miten se voi olla lesbolle tai heteromiehellekkään ongelma? Ehkä en vaan ymmärrä,itse nautin toisesta täysin siemauksin. Pillu on hyvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut eivät ilmeisesti kykene tai halua mitään enempää tai eivät jaksa vaivautua.

        Mitä? :D, ai jos haluaa suuseksiä niin ei kykene muuhun...? Et vois enempää olla väärässä ;).


    • Anonyymi

      Suuseksiä vieroksuvat lesbot ovat aina sinkkuja ja ihan aiheestakin.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Suuseksiuskovaiset voivat olla keskenään, niin kaikki ovat tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Suuseksiuskovaiset voivat olla keskenään, niin kaikki ovat tyytyväisiä.

        Strap-onia käyttävä lesbo on oikeasti transmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Strap-onia käyttävä lesbo on oikeasti transmies.

        Ei kiinnosta sellaiset, onpa täällä yksioikoista porukkaa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sellaiset, onpa täällä yksioikoista porukkaa taas.

        Sormista nauttiva lesbo on oikeasti biseksuaali, koska miehilläkin on sormet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormista nauttiva lesbo on oikeasti biseksuaali, koska miehilläkin on sormet.

        Voi tulla yllätyksenä teille suuseksiuskovaisille, mutta miehilläkin on suu, joten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tulla yllätyksenä teille suuseksiuskovaisille, mutta miehilläkin on suu, joten...

        Jaahas, aika loukkaavaa lesboja kohtaan tuo logiikkasi. Että lesbot muka kiinnostuvat myös miehistäkin, koska heilläkin on suu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sellaiset, onpa täällä yksioikoista porukkaa taas.

        Yksioikoiset sopii keskenään ja kokonaisvaltaisemmat keskenään. Pätee muuhunkin kuin seksiin. Onneksi jokainen voi valita sellaisen kumppanin jonka kanssa synkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, aika loukkaavaa lesboja kohtaan tuo logiikkasi. Että lesbot muka kiinnostuvat myös miehistäkin, koska heilläkin on suu.

        Itsehän aloitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Strap-onia käyttävä lesbo on oikeasti transmies.

        No ei ole. Oon käyttänyt ihan vaan siksi, kun kumppani on sitä toivonut. Sen sijaan mä olen tullut siihen johtopäätökseen, että se joka strap-onia haluaa sisäänsä, on oikeasti bi, vaikka ei välttämättä tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormista nauttiva lesbo on oikeasti biseksuaali, koska miehilläkin on sormet.

        Fake news. Sormilla voi tehdä niin monenlaista ja monella tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, aika loukkaavaa lesboja kohtaan tuo logiikkasi. Että lesbot muka kiinnostuvat myös miehistäkin, koska heilläkin on suu.

        Sarkasmi taitaa olla vaikea laji...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarkasmi taitaa olla vaikea laji...

        Arvaa muuten miksi sanotaan niitä, jotka viljelevät sarkasmia treffeillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa muuten miksi sanotaan niitä, jotka viljelevät sarkasmia treffeillä?

        Minä tiedän, ikisinkuiksi..


    • Anonyymi

      Suuseksissä ei pääse hyvään asentoon, kokovartalokosketukseen, eikä liikkumaan kunnolla, joten se on lähes yhtä tyhjän kanssa nautinnon kannalta.

      • Anonyymi

        Näin juuri ja itse ainakin haluan olla kasvokkain rakastettuni kanssa ja suudella samaan aikaan muun rakastelun kanssa.

        Ei suuseksistä mitään haittaa toki ole, mutta ei siitä ole paljon mitään iloakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri ja itse ainakin haluan olla kasvokkain rakastettuni kanssa ja suudella samaan aikaan muun rakastelun kanssa.

        Ei suuseksistä mitään haittaa toki ole, mutta ei siitä ole paljon mitään iloakaan.

        Just tuo ja se vartalokosketus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tuo ja se vartalokosketus..

        ..ja rakkaan kanssa. Hänen kanssaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tuo ja se vartalokosketus..

        Ei suuseksi poissulje toisen vartalokosketusta. Suuseksi on lisänä. Ei ne sulje toisiaan pois. Itse en tykkää mistään tavarasta sisälläni. Enkä oikeastaan sormistakaan.
        Ja suuseksissä on parasta antaa toiselle nautintoa, siinä saa ihanan orgasmin. Ah 💕🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suuseksi poissulje toisen vartalokosketusta. Suuseksi on lisänä. Ei ne sulje toisiaan pois. Itse en tykkää mistään tavarasta sisälläni. Enkä oikeastaan sormistakaan.
        Ja suuseksissä on parasta antaa toiselle nautintoa, siinä saa ihanan orgasmin. Ah 💕🙏

        Joo just näin ja se kombo, että toinen antaa suuseksiä ja toinen hyväilee sormilla, aah mikä nautinto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo just näin ja se kombo, että toinen antaa suuseksiä ja toinen hyväilee sormilla, aah mikä nautinto

        Tai 69 rakkaan kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suuseksi poissulje toisen vartalokosketusta. Suuseksi on lisänä. Ei ne sulje toisiaan pois. Itse en tykkää mistään tavarasta sisälläni. Enkä oikeastaan sormistakaan.
        Ja suuseksissä on parasta antaa toiselle nautintoa, siinä saa ihanan orgasmin. Ah 💕🙏

        Makuasioita, itse kuulun niihin jotka eivät saa suuseksistä juuri mitään irti. Ja lässähtäähän siinä koko rakastelu, jos edestakaisin vaihdellaan asentoja kesken kaiken ja vartalokosketus katkeaa välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioita, itse kuulun niihin jotka eivät saa suuseksistä juuri mitään irti. Ja lässähtäähän siinä koko rakastelu, jos edestakaisin vaihdellaan asentoja kesken kaiken ja vartalokosketus katkeaa välillä.

        Onpa teillä haurasta, jos ei edes asentoa voi vaihtaa kesken rakastelun, kun jo lässähtää. Me kyllä tehdään eri juttuja, nautitaan rauhassa, välillä saatetaan jutella ja nauraa, käydä juomassa vettä ja taas jatkuu ihan yhtä kuumana. Mutta mun nainen onkin niiin hot 🔥🔥🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa teillä haurasta, jos ei edes asentoa voi vaihtaa kesken rakastelun, kun jo lässähtää. Me kyllä tehdään eri juttuja, nautitaan rauhassa, välillä saatetaan jutella ja nauraa, käydä juomassa vettä ja taas jatkuu ihan yhtä kuumana. Mutta mun nainen onkin niiin hot 🔥🔥🔥

        Noinhan se mielikuvitusmaailmassa menee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se mielikuvitusmaailmassa menee...

        Ollaan lähempänä viittäkymmentä, että ehkä se vaikuttaa. Ei ole sellaisia ongelmia korvien välissä kuin ennen nuorempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan lähempänä viittäkymmentä, että ehkä se vaikuttaa. Ei ole sellaisia ongelmia korvien välissä kuin ennen nuorempana.

        Sama täällä, eikä korvien välissä ole tiettävästi ongelmia. Kaikki eivät pidä suuseksistä tai asentojen akrobatiasta. Pääasia lienee, että jokainen löytää sopivan kumppanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, eikä korvien välissä ole tiettävästi ongelmia. Kaikki eivät pidä suuseksistä tai asentojen akrobatiasta. Pääasia lienee, että jokainen löytää sopivan kumppanin.

        Tästä me ollaan kyllä ihan samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioita, itse kuulun niihin jotka eivät saa suuseksistä juuri mitään irti. Ja lässähtäähän siinä koko rakastelu, jos edestakaisin vaihdellaan asentoja kesken kaiken ja vartalokosketus katkeaa välillä.

        Samaa mieltä tämän kanssa, fiilis menee sen sileän tien jos aletaan temppuilemaan tai siirtyillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa teillä haurasta, jos ei edes asentoa voi vaihtaa kesken rakastelun, kun jo lässähtää. Me kyllä tehdään eri juttuja, nautitaan rauhassa, välillä saatetaan jutella ja nauraa, käydä juomassa vettä ja taas jatkuu ihan yhtä kuumana. Mutta mun nainen onkin niiin hot 🔥🔥🔥

        Ei mitään vedenhakumatkoja kesken kaiken. Kyllä sen aikaa pitää jaksaa olla juomatta. Mielenkiintohan siinä jo katoaa koko juttuun ja ehtii jo ottaa kirjan käteen, jos toinen lähtee jonnekin hiihtelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään vedenhakumatkoja kesken kaiken. Kyllä sen aikaa pitää jaksaa olla juomatta. Mielenkiintohan siinä jo katoaa koko juttuun ja ehtii jo ottaa kirjan käteen, jos toinen lähtee jonnekin hiihtelemään.

        Mjjaa... mutta vielä pahempia ovat nämä jotka syövät eväitä välillä ja menevät tekemään jotain smoothieta keittiöön tai tuovat niitä ruokia vuoteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään vedenhakumatkoja kesken kaiken. Kyllä sen aikaa pitää jaksaa olla juomatta. Mielenkiintohan siinä jo katoaa koko juttuun ja ehtii jo ottaa kirjan käteen, jos toinen lähtee jonnekin hiihtelemään.

        No sen vesilasin voi varata viereenkin, jos se on siitä kiinni😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen vesilasin voi varata viereenkin, jos se on siitä kiinni😘

        Veden voi ryystää etukäteen. Aina sitä sen verran pitää olla kameli, jos rakastella haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veden voi ryystää etukäteen. Aina sitä sen verran pitää olla kameli, jos rakastella haluaa.

        Ettekö te ikinä ole viettäneet koko päivää sängyssä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö te ikinä ole viettäneet koko päivää sängyssä?

        Ei ole aikaa kun on työelämässä, katsotaan eläkkeellä sitten. Sitäpaitsi hyvin on riittänyt vähempikin panostus, noin ajallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjjaa... mutta vielä pahempia ovat nämä jotka syövät eväitä välillä ja menevät tekemään jotain smoothieta keittiöön tai tuovat niitä ruokia vuoteeseen.

        Samaa mieltä ja sänkyyn voi tippua jotain häiritseviä ja teräviä murusia esim. hapankorpuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja sänkyyn voi tippua jotain häiritseviä ja teräviä murusia esim. hapankorpuista.

        Tuli tuosta mieleen, että yksi riesa on joidenkin taipumus varustaa vuoteeseen kasapäin tyynyjä, pehmoeläimiä, vaatemyttyjä, ettei sekaan mahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli tuosta mieleen, että yksi riesa on joidenkin taipumus varustaa vuoteeseen kasapäin tyynyjä, pehmoeläimiä, vaatemyttyjä, ettei sekaan mahdu.

        On siitäkin vaivaa jos liiallisuuksiin menee. Itse olen ainakin yrittänyt vähentää iän myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö te ikinä ole viettäneet koko päivää sängyssä?

        Kenellä on aikaa tai tarvettakaan olla sängyssä koko päivää, muitakin asioita on tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli tuosta mieleen, että yksi riesa on joidenkin taipumus varustaa vuoteeseen kasapäin tyynyjä, pehmoeläimiä, vaatemyttyjä, ettei sekaan mahdu.

        Itseäni käy ärsyttämään, jos toinen heittää illalla vaatteensa lattialle eikä viikkaa siististi tuolille tai laita kaappiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä on aikaa tai tarvettakaan olla sängyssä koko päivää, muitakin asioita on tehtävä.

        No niinpä. Työpäivinä ei olisi edes mahdollista, eikä vapaapäiviä halua hassata sängyssä makoiluun, kun on niin paljon mielekkäämpääkin tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Työpäivinä ei olisi edes mahdollista, eikä vapaapäiviä halua hassata sängyssä makoiluun, kun on niin paljon mielekkäämpääkin tekemistä.

        Sossutantat juokseekin into piukeana kaikki vapaa-ajat alelaareissa metsästämässä punalaputettuja tuotteita ettei vaan köyhemmille jäisi mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossutantat juokseekin into piukeana kaikki vapaa-ajat alelaareissa metsästämässä punalaputettuja tuotteita ettei vaan köyhemmille jäisi mitään..

        Mitä sekoilet, kerrankin kun täällä on järkevää keskustelua, tullaan väliin sotkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni käy ärsyttämään, jos toinen heittää illalla vaatteensa lattialle eikä viikkaa siististi tuolille tai laita kaappiin.

        Itse en häiriinny vaatekasoista yms. Mitä mieltä olette, jos toinen haluaa jättää yövalon tai jonkun muun valon palamaan yöksi esim. sisustusvalot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en häiriinny vaatekasoista yms. Mitä mieltä olette, jos toinen haluaa jättää yövalon tai jonkun muun valon palamaan yöksi esim. sisustusvalot?

        Minuahan ei haittaisi koska itselläkin on valosarja sängynpäädyssä. Kirkkaat valot taas kyllä haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai 69 rakkaan kanssa..

        Parasta😍 Ja saa olla lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuahan ei haittaisi koska itselläkin on valosarja sängynpäädyssä. Kirkkaat valot taas kyllä haittaa.

        Yövalo on ok mutta yhteispeitto on nou nou.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yövalo on ok mutta yhteispeitto on nou nou.

        Yhteinen peitto on kyllä turhauttava taistelukappale. Olen tottunut omiin peittoihin, mutta joskus on tullut koettua matkoilla, kylässä ym.


      • Anonyymi

        amatööri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioita, itse kuulun niihin jotka eivät saa suuseksistä juuri mitään irti. Ja lässähtäähän siinä koko rakastelu, jos edestakaisin vaihdellaan asentoja kesken kaiken ja vartalokosketus katkeaa välillä.

        oikein tehtynä parasta


    • Anonyymi

      Jos se on toiselle noin vaikeaa niin onko pakko saada sitä? Kestä yökköily tai ole ilman.

    • Anonyymi

      Miksi hän sitten tekee sitä, jos yököttää? Itse en ainakaan tee sellaisia asioita sängyssä. Outoa kyllä, en ole vielä törmännyt naiseen, joka ei tykkää nuolla.. Ja toi yökkäily on tosi inhottavaa. Jos joku tekisi noin mulle niin kävisi sen verran itsetunnon päälle että olis varmasti viimeinen kerta.

      • Anonyymi

        Sama juttu, menis ihan fiilikset, jos toinen nuolis velvollisuudentuntoisen iloisena saatika ylkkäilisi. Siihen loppuisi.


      • Anonyymi

        Ei teekkään enää. Kaksi kertaa on yrittänyt, omasta halustaan, mutta täytyy sanoa että yökkäily vähän latisti tunnelmaa :)

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teekkään enää. Kaksi kertaa on yrittänyt, omasta halustaan, mutta täytyy sanoa että yökkäily vähän latisti tunnelmaa :)

        Ap

        En tiedä kumpi tuossa tai kummalle tuo on ikävämpi tilanne. Pisteet kuitenkin naisellesi yrityksestä vaikka ei selkeästi nauti tilanteesta.

        Ehkä molempien osapuolten kannalta tosiaan parempi että teette jotain muuta... 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kumpi tuossa tai kummalle tuo on ikävämpi tilanne. Pisteet kuitenkin naisellesi yrityksestä vaikka ei selkeästi nauti tilanteesta.

        Ehkä molempien osapuolten kannalta tosiaan parempi että teette jotain muuta... 🙄

        Sinustako on eettistä, että ihminen pakotetaan tekemäön jotain muuta esim. pakotetaan olemaan valtion virkamies vaikka mielummkn haluaisi olla jumppaohjaaja?

        Pakottaminen sinun mielestäsi on oikein jos kyse on sinun omasta lempiammatista eli valtion virkamiehestä/poliitikosta, mutta iso nou nou jos kyse on muista ammateista?

        Eli mielestäsi on oikein pakottaa joku vasten tahtoaan valtion virkamieheksi?

        Olet siis niin sokeasti ja ylimielisesti fakkiutunut omaan alaasi, että et näe mitään muuta ammattia kuin valtion virkamies/poliitikon ammatti?


    • Anonyymi

      Kaikki eivät halua suuseksiä. Jos koet sen omalla kohdallasi kynnyskysymyksenä, ehkä ette sovi seksuaalisesti yhteen. Allekirjoittaneen parisuhde päättyi osittain siksi, että toinen ei halunnut/osannut muita tapoja rakastella kuin mainittu suuseksi, josta en nauti ollenkaan. Koen ettei se tunnu miltään, eikä siinä ole läheisyyttä.

      Suhteesta ei tule pidemmän päälle mitään, jos ollaan sängyssä täysin eri linjoilla, eikä rakastelun kuulu olla kummallekaan itkua ja hammasten kiristystä.

      • Anonyymi

        Kokemusta vähän samantapaisesta suhteesta ja loppuihan se. Ei sellainen onnistu, että seksistä tulee jatkuva riidanaihe ja molemmat alkavat välttelemään koko tilannetta. Suuseksi on joillekin kuin heterojen lähetyssaarnaaja-asento, se ainoa oikea tapa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta vähän samantapaisesta suhteesta ja loppuihan se. Ei sellainen onnistu, että seksistä tulee jatkuva riidanaihe ja molemmat alkavat välttelemään koko tilannetta. Suuseksi on joillekin kuin heterojen lähetyssaarnaaja-asento, se ainoa oikea tapa..

        Nimenomaan noin. Jos toisella on pakkomielle jostakin asennosta tmv ja aina saa riidellä, ei siinä voi muuta kuin erota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan noin. Jos toisella on pakkomielle jostakin asennosta tmv ja aina saa riidellä, ei siinä voi muuta kuin erota.

        Seksin takia kai suurin osa eroista tuleekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksin takia kai suurin osa eroista tuleekin.

        Ai jaa, kun täällä ei porukka ainakaan vaikuta kovin seksuaaliselta. On kuulemma mielekkäämpää tekemistä kuin käyttää päivä intiimiin läheisyyteen ja rakasteluun.

        Luulen että erot johtuu ylipäänsä siitä, että ei olla valmiita joustamaan omista tarpeistaan ja kuuntelemaan toista. Tai toinen on mutta toinen ei. Ei siitä silloin mitään tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, kun täällä ei porukka ainakaan vaikuta kovin seksuaaliselta. On kuulemma mielekkäämpää tekemistä kuin käyttää päivä intiimiin läheisyyteen ja rakasteluun.

        Luulen että erot johtuu ylipäänsä siitä, että ei olla valmiita joustamaan omista tarpeistaan ja kuuntelemaan toista. Tai toinen on mutta toinen ei. Ei siitä silloin mitään tule.

        Aikuisilla ihmisillä on muutakin tekemistä ja kiinnostuksen kohteita kuin sekstailla päivät päästään. Ei se ole epäseksuaalisuutta vaan normaalia elämää.

        Satun tietämään useamman parin joiden eroon seksuaaliset mieltymykset ovat vaikuttaneet. Ne kun ovat mitä ovat jokaisella. Tietysti joustavuus on tärkeää ja välttämätöntä parisuhteessa, mutta kaikissa asioissa ei voi eikä tarvitse joustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisilla ihmisillä on muutakin tekemistä ja kiinnostuksen kohteita kuin sekstailla päivät päästään. Ei se ole epäseksuaalisuutta vaan normaalia elämää.

        Satun tietämään useamman parin joiden eroon seksuaaliset mieltymykset ovat vaikuttaneet. Ne kun ovat mitä ovat jokaisella. Tietysti joustavuus on tärkeää ja välttämätöntä parisuhteessa, mutta kaikissa asioissa ei voi eikä tarvitse joustaa.

        Näin on ja toinen aikas yleinen eron syy taitaa olla, että seksielämä lakkaa kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, kun täällä ei porukka ainakaan vaikuta kovin seksuaaliselta. On kuulemma mielekkäämpää tekemistä kuin käyttää päivä intiimiin läheisyyteen ja rakasteluun.

        Luulen että erot johtuu ylipäänsä siitä, että ei olla valmiita joustamaan omista tarpeistaan ja kuuntelemaan toista. Tai toinen on mutta toinen ei. Ei siitä silloin mitään tule.

        En tiedä muista, mutta itse taas koen että tällä palstalla on viime aikoina päinvastoin ollut teinimäisen yliseksuaalista porukkaa. Aikuisia kiinnostavia keskusteluja ei juurikaan ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä muista, mutta itse taas koen että tällä palstalla on viime aikoina päinvastoin ollut teinimäisen yliseksuaalista porukkaa. Aikuisia kiinnostavia keskusteluja ei juurikaan ole ollut.

        No hei aikuinen, itsehän voit aloittaa keskustelun asiallisista aiheista ja nostaa tasoa. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei aikuinen, itsehän voit aloittaa keskustelun asiallisista aiheista ja nostaa tasoa. 😉

        Tämä keskustelu on ollut hyvä. On asiaakin eikä turhaa höpötystä ja teinien seksihaaveita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisilla ihmisillä on muutakin tekemistä ja kiinnostuksen kohteita kuin sekstailla päivät päästään. Ei se ole epäseksuaalisuutta vaan normaalia elämää.

        Satun tietämään useamman parin joiden eroon seksuaaliset mieltymykset ovat vaikuttaneet. Ne kun ovat mitä ovat jokaisella. Tietysti joustavuus on tärkeää ja välttämätöntä parisuhteessa, mutta kaikissa asioissa ei voi eikä tarvitse joustaa.

        Jos nyt kerran kuukaudessa vaikka pitää parisuhdepäivän, uhraa toisen päivän viikonlopusta, niin kyllä siinä vielä ehtii töissä käymään ja muutakin harrastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt kerran kuukaudessa vaikka pitää parisuhdepäivän, uhraa toisen päivän viikonlopusta, niin kyllä siinä vielä ehtii töissä käymään ja muutakin harrastaa.

        Parisuhdepäivä onkin eri asia kuin sängyssä makoilu ja niitä saisi mielellään olla joka viikonloppu. Miellän parisuhdepäivän vaikkapa näin: yhteinen rauhallinen aamiainen, kävelylenkki luonnossa tai muuten kauniissa maisemissa, yhdessä laitettu lounas kotona tai viihtyisässä kahvilassa, iltapäivällä/illalla jonnekin molempia kiinnostavaan tapahtumaan tai esitykseen, sen jälkeen illallinen romanttisessa ravintolassa, kotiin tultua sitten sitä intiimiä yhdessäoloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhdepäivä onkin eri asia kuin sängyssä makoilu ja niitä saisi mielellään olla joka viikonloppu. Miellän parisuhdepäivän vaikkapa näin: yhteinen rauhallinen aamiainen, kävelylenkki luonnossa tai muuten kauniissa maisemissa, yhdessä laitettu lounas kotona tai viihtyisässä kahvilassa, iltapäivällä/illalla jonnekin molempia kiinnostavaan tapahtumaan tai esitykseen, sen jälkeen illallinen romanttisessa ravintolassa, kotiin tultua sitten sitä intiimiä yhdessäoloa.

        Täällä yksi samanmielinen. Meillä oli eksän kanssa noita parisuhdepäiviä liian harvoin, ehkä kerran kahdessa kuussa jos niinkään usein. No erohan siitä tulee kun ei satsata parisuhteeseen. Kipinä ei pysy yllä itsestään, jos kumppania ei huomioi ja vietä yhteistä aikaa. Vähitellen romanttiset tunteet ja seksihalu katoaa, jos niitä ei ruoki millään ja suhde muuttuu kaverilliseksi ja kuivuu kokoon.


      • Anonyymi

        Todellakin samaa mieltä suuseksistä. Itseäni on aina hämännyt se että tuntuu että sitä pidetään suurinpiirtein jonain lesbouden avainasiana. Ja itse en ole siitä ollut ikinä pahemmin kiinnostunut.

        Vähiten kiihottava asia sängyssä on että joku pää touhuaa alakerrassa ja se pitäisi olla ykkösjuttu. Nimenomaan se läheisyyden ja ihan kaiken muunkin puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin samaa mieltä suuseksistä. Itseäni on aina hämännyt se että tuntuu että sitä pidetään suurinpiirtein jonain lesbouden avainasiana. Ja itse en ole siitä ollut ikinä pahemmin kiinnostunut.

        Vähiten kiihottava asia sängyssä on että joku pää touhuaa alakerrassa ja se pitäisi olla ykkösjuttu. Nimenomaan se läheisyyden ja ihan kaiken muunkin puute.

        Niinpä, siitä tulee vaan ontto ja etäinen fiilis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, siitä tulee vaan ontto ja etäinen fiilis.

        Millaisesta seksistä sitten pidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, siitä tulee vaan ontto ja etäinen fiilis.

        Lesbopornoa tämän palstan innoittamana pari kertaa katsoneena, aika yksipuoliselta tuo suuseksiin keskittyminen näyttää.. Kaipaisin katseita ja kosketuksia koko keholla tai alavatsalla.. En itse edes tarvitse kosketusta tuolle alueelle saadakseni orgasmin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbopornoa tämän palstan innoittamana pari kertaa katsoneena, aika yksipuoliselta tuo suuseksiin keskittyminen näyttää.. Kaipaisin katseita ja kosketuksia koko keholla tai alavatsalla.. En itse edes tarvitse kosketusta tuolle alueelle saadakseni orgasmin..

        Juuri näin. Ja kaikkihan tapahtuu itseasiassa aivoissa, ei alapäässä, joten todellakin yksipuolista ja tylsää keskittyä vain antamaan suuseksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbopornoa tämän palstan innoittamana pari kertaa katsoneena, aika yksipuoliselta tuo suuseksiin keskittyminen näyttää.. Kaipaisin katseita ja kosketuksia koko keholla tai alavatsalla.. En itse edes tarvitse kosketusta tuolle alueelle saadakseni orgasmin..

        Täällä yksi joka ei katso koskaan pornoa, eikä ole muutenkaan kiinnostunut siitä miltä seksi näyttää vaan siitä miltä se tuntuu. Olen kuitenkin samaa mieltä kuin moni muukin tässä ketjussa, ettei suuseksi tuota sen enempää nautintoa kuin hampaiden pesu. Joillekin suuseksi on tärkeää tai suorastaan ainoa oikea tapa. Jos halutaan seksissä aivan eri asioita, parisuhde ei onnistu.

        Erittäin hyvä että tästä aiheesta keskustellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi joka ei katso koskaan pornoa, eikä ole muutenkaan kiinnostunut siitä miltä seksi näyttää vaan siitä miltä se tuntuu. Olen kuitenkin samaa mieltä kuin moni muukin tässä ketjussa, ettei suuseksi tuota sen enempää nautintoa kuin hampaiden pesu. Joillekin suuseksi on tärkeää tai suorastaan ainoa oikea tapa. Jos halutaan seksissä aivan eri asioita, parisuhde ei onnistu.

        Erittäin hyvä että tästä aiheesta keskustellaan.

        Älä muuta sano, newsflash, se yhden erillisen kohdan hinkkaaminen ei tunnu yhtikäs miltään, sama teki sen suulla, sormilla tai jollakin vempeleellä. Siinä ei voi muuta kuin tuijottaa seinäkelloa ja odottaa, että tilanne on ohi, kun minkäänlaista palautettakaan ei oteta loukkaantumatta vastaan. Masturbointi voittaa suuseksin ja muun hinkkaamisen kuus-nolla, siinä voi sentään tehdä mitä itse haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä muuta sano, newsflash, se yhden erillisen kohdan hinkkaaminen ei tunnu yhtikäs miltään, sama teki sen suulla, sormilla tai jollakin vempeleellä. Siinä ei voi muuta kuin tuijottaa seinäkelloa ja odottaa, että tilanne on ohi, kun minkäänlaista palautettakaan ei oteta loukkaantumatta vastaan. Masturbointi voittaa suuseksin ja muun hinkkaamisen kuus-nolla, siinä voi sentään tehdä mitä itse haluaa.

        Jotkut ilmeisesti kopioi seksitapansa miehille suunnatuista pornoleffoista. En tajua muutenkaan ihmisiä jotka katsoo sitä epäeettistä roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ilmeisesti kopioi seksitapansa miehille suunnatuista pornoleffoista. En tajua muutenkaan ihmisiä jotka katsoo sitä epäeettistä roskaa.

        Niin. Se ainoa oikea ammatti on siis valtion virkamies vanhanajan venäläistyylisessä virkamieskoneistossa. Mutta. Ei se maailma pyöri niin, että kaikki olisivat valtion virkamiehiä.

        Sitäpaitsi, kaikki eivät halua, voi tai sovellu valtion virkamiehiksi.

        Eikä niistä jumppaohjaajista tule valtion virkamiehiä vaikka kuinka liikuntakeskukset suljetaan.

        Eikä valtion virkamieskään pysy pallillaan jos ei liiku ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisilla ihmisillä on muutakin tekemistä ja kiinnostuksen kohteita kuin sekstailla päivät päästään. Ei se ole epäseksuaalisuutta vaan normaalia elämää.

        Satun tietämään useamman parin joiden eroon seksuaaliset mieltymykset ovat vaikuttaneet. Ne kun ovat mitä ovat jokaisella. Tietysti joustavuus on tärkeää ja välttämätöntä parisuhteessa, mutta kaikissa asioissa ei voi eikä tarvitse joustaa.

        Maailmaan mahtuu varmasti monta muutakin asiaa ja ammattia kuin politiikka, valtion/EU:n virkamies..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmaan mahtuu varmasti monta muutakin asiaa ja ammattia kuin politiikka, valtion/EU:n virkamies..

        Se on ikävää, että eräät elää vielä 1800-luvun loppua/1900–alkua..

        Tietääkseni Suomessa saa jokainen valita oman ammattinsa.

        Ei ole pakko ryhtyä poliitikoksi jos ei halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Se ainoa oikea ammatti on siis valtion virkamies vanhanajan venäläistyylisessä virkamieskoneistossa. Mutta. Ei se maailma pyöri niin, että kaikki olisivat valtion virkamiehiä.

        Sitäpaitsi, kaikki eivät halua, voi tai sovellu valtion virkamiehiksi.

        Eikä niistä jumppaohjaajista tule valtion virkamiehiä vaikka kuinka liikuntakeskukset suljetaan.

        Eikä valtion virkamieskään pysy pallillaan jos ei liiku ollenkaan.

        Mitä toi tähän aiheeseen kuuluu, tässä keskustellaan seksistä eikä ammateista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä toi tähän aiheeseen kuuluu, tässä keskustellaan seksistä eikä ammateista.

        Samaa mieltä. Ammattikeskustelut omaan ketjuunsa, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä toi tähän aiheeseen kuuluu, tässä keskustellaan seksistä eikä ammateista.

        Seksinhän sinä haluat tuomita. Sitäpaitsi, tämä on lesbopalsta eikä seksipalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä keskustelu on ollut hyvä. On asiaakin eikä turhaa höpötystä ja teinien seksihaaveita.

        Ei näillä höpöhöpö trollikirjoituksilla ketään saada savustettua kortistoon ja sitä kautta valtiolle töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksinhän sinä haluat tuomita. Sitäpaitsi, tämä on lesbopalsta eikä seksipalsta.

        Mitä ihmettä höpötät, ei jaksa kerta kaikkiaan kun ei millään pysytä asiakeskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä höpötät, ei jaksa kerta kaikkiaan kun ei millään pysytä asiakeskustelussa.

        Meinaatko, että seksin kieltämällä joku tulisi valtiolle töihin. Not gonna happen.


    • Anonyymi

      Itse en haluaisi missään nimessä, että puoliso/naisystävä yököttelisi takiani.

    • Anonyymi

      Liukaskielisiä olitte ja leukaviksi kävitte.

      • Anonyymi

        En ole leukava, katse maassa päin kuljen ilman häntä..


    • Anonyymi

      Minä rakastan suuseksiä molemminpuolisesti, mut uuh , kunpa pääsen maistelemaan sinun ...kaiken haluan nuolla ja vain nauttia , vähän saatan pienen purun antaa väliin, SINÄ vain , UNELMANI ❤❤❤❤❤❤❤💥

      • Anonyymi

        Jos nyt ei sinne mitään näykkäsyjä... Huh huh. Et taida omata naisen anatomiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt ei sinne mitään näykkäsyjä... Huh huh. Et taida omata naisen anatomiaa.

        Juu, en . Koska en ole nainen . Ihan miehenä kirjoittelen, vaikka välillä ☺, välillä yksin ja välillä skitsofreenikkonsaa, no nyt sitten miehenä 😂. No minun mielestäni voisi olla kiihottavaa pieni "näykkäsy", no rakkaani sen sitten päättää ☺❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en . Koska en ole nainen . Ihan miehenä kirjoittelen, vaikka välillä ☺, välillä yksin ja välillä skitsofreenikkonsaa, no nyt sitten miehenä 😂. No minun mielestäni voisi olla kiihottavaa pieni "näykkäsy", no rakkaani sen sitten päättää ☺❤

        Ja sitä paitsi on olemassa muitakin naisia kuin sinä, mistäs tiedät Naisen anatomiaan perehtyneenä, ehkä jopa oma naisesi saattaisi pitää siitä ? Oletko koskaan muiden naisten anatomiaan kuin omaasi ? Vai oletko oieastaan perehtynyt siihenkään ??????? ! 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitä paitsi on olemassa muitakin naisia kuin sinä, mistäs tiedät Naisen anatomiaan perehtyneenä, ehkä jopa oma naisesi saattaisi pitää siitä ? Oletko koskaan muiden naisten anatomiaan kuin omaasi ? Vai oletko oieastaan perehtynyt siihenkään ??????? ! 🤔

        Sori, jäi muutama sana välistä ja kirjoitusvirheet. Mutta ehdottomasti ei kannata omaansa eikä muidenkaan omaan oikeasti tutustua. Sehän on vain väline jolla käydään ihan sa*atanasti kauppaa 😁. Ymmärtää ken tahtoo ☺❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, jäi muutama sana välistä ja kirjoitusvirheet. Mutta ehdottomasti ei kannata omaansa eikä muidenkaan omaan oikeasti tutustua. Sehän on vain väline jolla käydään ihan sa*atanasti kauppaa 😁. Ymmärtää ken tahtoo ☺❤

        Saattaisit jopa tykätä kun sinulle työnnettäisiin anaalitappi, etkä sinäkään pitäisi pi*lluasi maailman kruununa, jolla on kaikki valta , ymmärtää taas ken tahtoo 😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisit jopa tykätä kun sinulle työnnettäisiin anaalitappi, etkä sinäkään pitäisi pi*lluasi maailman kruununa, jolla on kaikki valta , ymmärtää taas ken tahtoo 😙

        Naiset on kautta vuosisatojen pitäneet p*illullaan valtaa. Olisiko jo aika alkaa miettiä mitä se p* illunne oikeasti haluaa ? Tai mitä ihan oikeasti itse haluatte ?! ☺😙❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on kautta vuosisatojen pitäneet p*illullaan valtaa. Olisiko jo aika alkaa miettiä mitä se p* illunne oikeasti haluaa ? Tai mitä ihan oikeasti itse haluatte ?! ☺😙❤

        Sit heterot kuvittelee kun saavat lesbolta, et jes, nyt olen lesbo 😂. Tuskin itse pystyvät antamaan mitään 😂. Ei oikeen pysty pillua nuolemaan kun yököttää. Olisiko syytä kertoo sille miehelle mitä itse haluaa ja lakata se pillun pihtaaminen ja pysyä ihan reilusti heterona ja antaa lesbojen olla rauhassa !!! Ei teillä ole meille mitään annettavaa !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit heterot kuvittelee kun saavat lesbolta, et jes, nyt olen lesbo 😂. Tuskin itse pystyvät antamaan mitään 😂. Ei oikeen pysty pillua nuolemaan kun yököttää. Olisiko syytä kertoo sille miehelle mitä itse haluaa ja lakata se pillun pihtaaminen ja pysyä ihan reilusti heterona ja antaa lesbojen olla rauhassa !!! Ei teillä ole meille mitään annettavaa !!!!

        Yhtäkään oikeasti lesboa tuskin pillun nuoleminen yököttää. Koittakaapa naiset pysyä ihan siinä mitä oikeasti olette, kyllä sen jokainen sisimmässään tietää, jos pystyy sinne katsomaan ?🤔!!!!!😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäkään oikeasti lesboa tuskin pillun nuoleminen yököttää. Koittakaapa naiset pysyä ihan siinä mitä oikeasti olette, kyllä sen jokainen sisimmässään tietää, jos pystyy sinne katsomaan ?🤔!!!!!😙

        Jokaisella naisella on oma anatomiansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäkään oikeasti lesboa tuskin pillun nuoleminen yököttää. Koittakaapa naiset pysyä ihan siinä mitä oikeasti olette, kyllä sen jokainen sisimmässään tietää, jos pystyy sinne katsomaan ?🤔!!!!!😙

        Jo pelkkä ajatus pillun nuolemisesta saa mut aivan orgastisiin fiiliksiin.. Että siis saisin nuolla erään naisen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäkään oikeasti lesboa tuskin pillun nuoleminen yököttää. Koittakaapa naiset pysyä ihan siinä mitä oikeasti olette, kyllä sen jokainen sisimmässään tietää, jos pystyy sinne katsomaan ?🤔!!!!!😙

        Totta, heterot tykkää leikkiä lesboa mut kun pitäs tositoimiin ryhtyä niin yökitään ja vedotaan johonkin "kokovartalokosketuksen katkeamiseen" 😹😹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit heterot kuvittelee kun saavat lesbolta, et jes, nyt olen lesbo 😂. Tuskin itse pystyvät antamaan mitään 😂. Ei oikeen pysty pillua nuolemaan kun yököttää. Olisiko syytä kertoo sille miehelle mitä itse haluaa ja lakata se pillun pihtaaminen ja pysyä ihan reilusti heterona ja antaa lesbojen olla rauhassa !!! Ei teillä ole meille mitään annettavaa !!!!

        Ei nämä trollikirjootukset auta savustamaan työttömäksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä trollikirjootukset auta savustamaan työttömäksi..

        Miksi kenekään kuuluisi olla työtön? Toivon ainakin kaikille omaa kiinnostustaan vastaavaa toivomaansa työtä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kenekään kuuluisi olla työtön? Toivon ainakin kaikille omaa kiinnostustaan vastaavaa toivomaansa työtä..

        No, kaikkien kiinnostus ei ole olla valtiolla työssä.. Kyllä niitä mukavempiakin töitä löytyy ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en . Koska en ole nainen . Ihan miehenä kirjoittelen, vaikka välillä ☺, välillä yksin ja välillä skitsofreenikkonsaa, no nyt sitten miehenä 😂. No minun mielestäni voisi olla kiihottavaa pieni "näykkäsy", no rakkaani sen sitten päättää ☺❤

        Ei todellakaan hampaita sinne hei haloo... Ei kuule kukaan nainen tykkää. Tätä se porno teettää.. Myrkyllistä oikealle seksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan hampaita sinne hei haloo... Ei kuule kukaan nainen tykkää. Tätä se porno teettää.. Myrkyllistä oikealle seksille.

        Siellä taas Suomi/Venäjä/Saksa/Ranska/Viro/EU-trolli yrittää savustaa.. Jo 11.vuotta peräkkäin. Sama meno vuoden päästä tismalleen samaan aikaan. Että tervetuloa vuoden päästä taas yrittämään, turhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo pelkkä ajatus pillun nuolemisesta saa mut aivan orgastisiin fiiliksiin.. Että siis saisin nuolla erään naisen..

        Sama täällä, iltaa odotellessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo pelkkä ajatus pillun nuolemisesta saa mut aivan orgastisiin fiiliksiin.. Että siis saisin nuolla erään naisen..

        Sepä se. Ajatus voi ollakin kiihottava mutta itse suuseksi ei. Siis toki joskus toimii ja osana kokonaisuutta, mutta ei niin että vaan ja pelkästään sitä, eikä ees joka kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kenekään kuuluisi olla työtön? Toivon ainakin kaikille omaa kiinnostustaan vastaavaa toivomaansa työtä..

        Joka ikinen vuosi tähän samaan aikaan tulee työ-ja ja elinkeinoministeriöön jokin hallinnollinen valtion/Eu:n virka hakuun joko julkisesti tai tiskin alta, jolloin

        - alkaa samalla laittomat toimet esim. hakkerointi, savustus, mustamaalaus, murtautuminen kotiin, korvanappityypit seuraa ulkona jne. jne
        - trollit keskustelupalstoilla

        Jne. jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka ikinen vuosi tähän samaan aikaan tulee työ-ja ja elinkeinoministeriöön jokin hallinnollinen valtion/Eu:n virka hakuun joko julkisesti tai tiskin alta, jolloin

        - alkaa samalla laittomat toimet esim. hakkerointi, savustus, mustamaalaus, murtautuminen kotiin, korvanappityypit seuraa ulkona jne. jne
        - trollit keskustelupalstoilla

        Jne. jne.

        Sitten taas alkaa pyöriä pizzagate-keskustelut, pyramidikuviot, laittomasti salaa otetut kuvat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten taas alkaa pyöriä pizzagate-keskustelut, pyramidikuviot, laittomasti salaa otetut kuvat..

        Salakuvilla yritetään kiristää töihin valtiolle.

        Kuka hitto haluaa tämmöistä työnantajaa itselleen?


    • Anonyymi

      🎼
      Rovaniemen markkinoilla oli kerran Hulda
      Hulda tuli perässä ja
      vittu iski tulta⚡
      Ruma reikä ja karvoja ei
      Tuuli kortongin kyrvästä vei
      Huhhei
      🎼

    • Anonyymi

      Ei nyky ihmiset ymmärrä seksin päälle mitään

      • Anonyymi

        Vanhanaikaiset ihmiset ei ymmärrä nykyajasta mitään. Eletään siellä 50-luvulla tai ollaan taannuttu 1800-luvulle tai 1920-luvulle.


    • Anonyymi

      Kaikki eivät tykkää valkohomejuuston hajusta tai mausta.😆

    • Anonyymi

      Seksi onnistuu eli on nautittavaa silloin harvoin kun kaikki osuu kohdalleen. Huono seksi on turhauttavaa ajan kulutusta ellei suorastaan epämiellyttävää. Siitä tulee väistämättä todella negatiivinen fiilis, enkä ymmärrä miksi jotain negatiivisia tunteita ja tuntemuksia herättävää pitäisi jatkuvasti harrastaa. Mieluummin hyvää seksiä harvoin kuin pazkaa seksiä usein. Summa summarum, panostakaa niihin harvoihin oikeisiin hetkiin ja harrastakaa jotain muuta loppuajalla.

      • Anonyymi

        Huono seksi on aika tavallista. Ystävien kanssa keskustellessa on huomannut, että lähes kaikilla muillakin seksikokemuksista valtaosa on niitä passkoja.

        Seksi on muutenkin yliarvostettua nykyään. Miksi ei puhuta siitä tosiasiasta, että syvällinen keskustelu, kirjan lukeminen tai vaikka leffan katsominen on yleensä seksiä paljon suurempi elämys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono seksi on aika tavallista. Ystävien kanssa keskustellessa on huomannut, että lähes kaikilla muillakin seksikokemuksista valtaosa on niitä passkoja.

        Seksi on muutenkin yliarvostettua nykyään. Miksi ei puhuta siitä tosiasiasta, että syvällinen keskustelu, kirjan lukeminen tai vaikka leffan katsominen on yleensä seksiä paljon suurempi elämys.

        Seksi kuuluu parisuhteseen ja on suhteen suola. Ilman seksiä sehän on normi kaveri suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi kuuluu parisuhteseen ja on suhteen suola. Ilman seksiä sehän on normi kaveri suhde.

        Hyvä seksi on parisuhteen suola, mutta huonolla seksillä mennään äkkiä juuri sinne kaverisuhteen suuntaan.


    • Anonyymi

      Paluu normaaliajan synteihin erottuu erikoisajalla, joten olkaa varovaisia arvokkaat ihmiset. Joita Herra rakastaa, niitä Hän kurittaa.

    • Anonyymi

      Tiedoksi naisille tie miehen sydämeen on suihinotto kuka muuta väittää puhuu paskaa itse nautin yhtä paljon naisen nuolemista homojen hommaa puheet valkovuodoista,kuukautisista, jos pillusta tykkää se maistuu aina!

    • Anonyymi

      Onneksi sitä voi tehdä muutakin kiihottavaa, paitsi aika paha jos toi on ainut mikä innostaa...

    • Anonyymi

      Kyl haluan kaikenlaista haluamaani naista kohtaan... Kaikkea mitä hän haluaa ja hänelle sopii ❤️

    • Anonyymi

      Mä en kans ymmärrä sitä, mikä siinä nuolemisessa on vaikeeta. Kiihottavinta ikinä on päästä kielellä toiseen kiinni, maistaa toista ja kehon liikahtelujen tahtiin nauttia ja olla yhtä. Ja ei, ei todella ole ainoa tapa millä rakastella. Ja rakastelu on kaikkea muuta kuin pelkkää teknistä suorittamista, vaikka joskus sekin on ihanaa.

      Ah, naiset, naiset, TE.

    • Anonyymi

      Itsellenikin seksissä suuseksi on se asia, mitä erityisesti tykkään antaa ja, saada. Totta kai tykkään muutenkin koskettaa, hyväillä ja tehdä asioita, joista toinen nauttii. Mutta kyllä minulle voisi olla seksin suhteen kynnyskysymys se, jos suuseksiä jäisi pois. Itse taas en suuresti kaipaa värkkien yhteen hankaamista, sekin on osana seksiä ok, mutta ei minulle se kiihottavin asia. Me ihmiset olemme erilaisia ja en aina ymmärrä palstalla tapahtuvaa toisten "teilaamista" siksi, että joku nauttii eri asioista, kun toinen. Tässä asiassa pitänee löytää se oma asti pari, jonka kanssa asiat sujuu tyydyttävästi.
      Huono seksi (ei siis alkuun kömpelö tai tilapäisesti väsynyt tms, vaan pidempi aikaisesti huono) olisi ehkä minulle syy päättää suhde. Toki, jos muut asiat kuten keskustelu ei suju, tai tunteita ei herää, ei asiat edes etene kanssani seksin saakka. (noin täsmennyksenä, ennen kuin joku sanoo, että minulle vain seksi on tärkeää).
      Aplle siis minun näkemys. Jos tarpeenne eivät kohtaa, eikä tilanne etene, niin itse harkitsisin, onko suhdetta syytä jatkaa, antaako se enemmän iloa kuin pettymyksiä. Jos toinen ei tykkää samoista asioista, ei häneltä niitä voi vaatia, toisaalta on kohtuutonta vaatia, että sinä luopuisit täysin omasta nautinnostasi. Mutta jos muut asiat ovat todella hyvin, sitten joudut miettimään, oletko tästä nautinnosta valmis luopumaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe