Monen kuukauden jälkeen poikkesin tänne palstalle . Aika ala-arvoista ja sivistymätöntöntä keskustelut täällä. Muistuttaa -90 luvun lama-aikoja. Vaikka hyvä ystäväni on kansanedustaja , itse aktiivisesti uudistaja politiikassa ..Tarviiko teidän lapsellisesti vetää sivullisia omiin väittelyihin..Kateus täytyy ansaita . KIITOS että herätän pelkoa muissa puolueissa , Mulla hyvät välit muihin puolueisiin täällä. Toivon että kunnioitetaan toisia , ollaan fiksuja ! Asioista voidaan olla erimieltä mutta pitää kunnioittaa myös toisen ajatuksia vaikka ne ei olisikaan mieleen.. Hyvää Kevättä .KV ..
Korrektia keskustelua , oikeaa asiaa
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
Itse arvostan eniten totuudessa pysymistä.
- Anonyymi
Vai monen kuukauden jälkeen, hah-hah :) Kyllä sinun kirjoitukset täällä tunnistetaan!
- Anonyymi
Naulan kantaan😂😂
- Anonyymi
Kertoisitko miten olet viime vuosina aktiivisesti uudistanut politiikkaa? Mielestäsi keskustelu täällä on sivistymätöntä ,vaikka hyvä ystäväsi on kansanedustaja? pitäisikö näiden asioiden liittyä toisiinsa? Hyvää kevättä.
- Anonyymi
Taantumusta vastaan ja kirkon kuva kylkeen sano Kaustisen siirtopersu?
- Anonyymi
Sinähän täällä juuri se aktiivinen olet ja olet ollut. Jos et ymmärrä, niin kirjoitusvirheistä ja myöhäisistä kannanotoistasi sen huomaa jokainen. Oot nolo!!
- Anonyymi
äänestäkää nyt ihmeessä edes joku tätä että pääsee neljän muun persun kanssa parinkymmenen rauhanyhdistys ja lehmäntissin koittelia kepulaisen kanssa väittelemään. Onhan se kyllä että siellä puhutaan miljoona tai ainakin sadantuhannen hankkeista jolloin tälläiset kädestä suuhun eläjät eivät ole oikein sopivia niistä päättämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192