Mitä mieltä olette sokerideittailusta? https://fi.wikipedia.org/wiki/Sokerideittailu
Aihe on aika kontroversiaalinen, joten mielipiteitä varmasti riittää itse kullakin.
Kuuluuko tai voisiko tällainen kuulua myös lesbojen kulttuuriin? Omaako kukaan kokemuksia puolin tai toisin?
Sokerideittalu
Anonyymi
6
840
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs sinne Kelaan kuuluu?
- Anonyymi
Ei taida Kelalle olla paljon tarvetta, jos saa 500 pelkästä illallisesta. :)
- Anonyymi
Eipä ole tullut tällaista vastaan lesbojen keskuudessa... Miksiköhän, kun homojen keskuudessa paljon yleisempää?
- Anonyymi
Ei liity lesboihin tämmöiset. Miesten hommia nuo maksulliset
- Anonyymi
En sit ollenkaa tajua.. Mut jokainen tietty tehköön miten haluaa. 😊
- Anonyymi
Miten se lesbous nyt taas määritteleekään tällaisia asioita? 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341562
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!501487Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681113Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r951012- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa52846Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s85800Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59695
- 34676