Aihe

Metsästäjän opas kirja

Anonyymi

Minulla on muutamia vuosia sitten hankittu kirjapari joka sisältää paksun kirjan ja sen ohuen lakiosan.
2020 on tullut uusi painos ja minun on 2013.
Vieläkö tämä minun on ajantasainen? Kirjaa ei olla juuri edes avattu ja voisin sen lahjoittaa pois. Jos se ei ole ajankohtainen niin heitän sen takkaan.
Minusta ei tullut metsästäjää.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän lakiasioissa on tullut etenkin aseisiin ja patruunoihin liittyen uusia lakimuutoksia ja tulee jokavuosi, kun niitä pyritään nyt kieltämään ja rajoittamaan aste asteelta väkisin joka vuosi enemmän. Sen suhteen näitä lakiasioita ei nykyään kannattaisi kirjaksi painaa.
      Miksi ei tullut metsästäjää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kapakat auki 18.4. ei hyvää päivää !

Kepu taas kiristänyt kapakat auki. Viime keväänä kapakat oli kiinni 1. kesäkuuta asti ja nyt ne avataan puolitoista kuukautta aiemmin vaikka maassa 50
      Maailman menoa
      330
      10366
    2. Seiska: Sofia Belorf sai ehdollista vankeutta! Rahanpesua ja huumausainerikos...

Sofia Belórf tuomittiin tänään käräjillä rahanpesusta ja huumausainerikoksesta. Napsahti ehdollista ja joutuu korvaamaankin ison tukun rahaa: https://
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      8469
    3. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      5827