Pete Parkkonen sai tietää, mistä oma ihonväri on peräisin ja kuka on hänen isoisänsä

19

2366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa aikamoinen tarina. Itekin innostuin, että pitäisköhän alkaa penkoa sukujuuria tarkemmin kuin vain isoäitiin asti.

      • Anonyymi

        Tosi mielenkiintoinen jakso! 👍


      • Anonyymi

        No kyllä moni suomalainen on myös apina ja toiset on homojakin.


      • Anonyymi

        Sukututkimus on todella mielenkiintoista, kannattaa alkaa tutkiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä moni suomalainen on myös apina ja toiset on homojakin.

        Joo, mut he voi parantua siitä


    • Anonyymi

      Kerrankin rauhallista kerrontaa, eikä sähellystä, joka Hintikalle hyvin tyypillistä....

    • Anonyymi

      oli erittäin hyvä jakso, paras tähän mennessä ja mielekiintoinen henkilö

    • Anonyymi

      Heti, kun kylään saapuu joku sirkustaiteilija, suomalaisnaiset olivat jo 50-luvulla aktiivisia.

    • Anonyymi

      Mistä johtuu että Pete on enemmän mustan afrikkalaisen näköinen kuin isänsä joka on sentään puolikuukeri? Vahvat on nämä tummat geenit.

    • Anonyymi

      Pete sopisi kuumalle Martiniquelle täydellisesti. Olisipa papan baari vielä toiminnassa ja Pete lavalle esittämään Kohta sataa.

    • Anonyymi

      Minä olisin hyvin ylpeä Parkkosena juuristaan ja varmasti hän onkin. Ihminen ei voi sukuaan valita, mutta ylpeä se voi niistä olla. Itse olen juureni tutkinut niin pitkälle kuin ne yleensä Suomessa olevilla tiedoilla voi. Olen ylpeä jokaisesta heistä, jopa murhiin sortuneellekin (1800-luvulla) löytyy asiakirjoista se toinen puoli, hän oli kohtelias ja auttoi huono-osaisia. Pappeja on paljon 1800-luvulla ja siitä taaksepäin ja heidän jälkeläisillään on hyvin paljon aviottomia lapsia, monta omissa juurissanikin.

      • Anonyymi

        Oliko tuo ironiaa?


    • Anonyymi

      Alentaanko me nyt sitten dissata Peteä, koska maahanmuuttaja? Sama juttu Jukka Jalosella.

      • Anonyymi

        Varmasti pitäisi sitten meitä kaikkia kohdella maahanmuuttajina, myös niitä jotka luulevat olevansa "aitoja" mitä lie.
        Tuosta tissaamisesta minä en tiedä mitään, liekkö jotain uusia juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti pitäisi sitten meitä kaikkia kohdella maahanmuuttajina, myös niitä jotka luulevat olevansa "aitoja" mitä lie.
        Tuosta tissaamisesta minä en tiedä mitään, liekkö jotain uusia juttuja

        Maahanmuuttajia suomalaiset onkin, ajoivat röyhkeinä saamelaiset lappiin ja valtasivat heidän maansa

        Nyky suomalaisten esi- isät on tulleet tänne vähän joka suunnasta, pakoon muita ihmisiä lampaidensa kanssa.

        Ei kukaan normaali lähde kylmään ja pimeään maahan asumaan lampaidensa kanssa. Täällä ei ollut silloin vielä edes kelaa😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttajia suomalaiset onkin, ajoivat röyhkeinä saamelaiset lappiin ja valtasivat heidän maansa

        Nyky suomalaisten esi- isät on tulleet tänne vähän joka suunnasta, pakoon muita ihmisiä lampaidensa kanssa.

        Ei kukaan normaali lähde kylmään ja pimeään maahan asumaan lampaidensa kanssa. Täällä ei ollut silloin vielä edes kelaa😀

        Ei ollut Kelaa mutta oli kalaa


    • Anonyymi

      Eikös sitä ole yritetty tutkia mistä suomalaiset ovat tänne alunperin tulleet mutta täyttä varmuutta ei ole saatu.
      Petelle kuitenkin hieno juttu että arvoitus ratkesi ja toivottavasti pääsee jossain vaiheessa tapaamaankin löytyneitä sukulaisiaan.

      • Anonyymi

        Kyllä on selvää että ollaa Keski-Euroopan alkuperäiskansaa ja kieltä puhuvia


    • Anonyymi

      Tosi häpeällistä. Monen sukupolven jälkeen syntyy pikimustia ja rumannäköisiä ihmisiä. Ihminen kuuluu lihansyöjiin- eläimiin vai väiittääkö joku toisin.
      Totuutta Sanna Marin nuori ja kokematon nainen, ei vastaa järkevästi kysymyksiin, vaan kiertelee, luettelee syitä, uhkailee, lavertelee, mikä ei kuulu nykyaikaan, eikä ole kuulunut entisaikaankaan, ainoastaa rikolliset tekevät juuri niin ja asianajajat lakimiehet.Ihminen on asettanut itselleen rajoituksia. Sanna Marin on ylentänyt itse itsensä muiden syytöstensä yläpuolelle. No miten tämä, nyt littyy asiaan, ei mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe