Outolintu vai hetero hukassa?

Anonyymi

Apua, olen tässä viime aikoina tutkiskellut itseäni ja seksuaalisuuttani enemmän huomatakseni miten hämmentynyt oikeastaan olen. En ole koskaan luokitellut itseäni juuri mihinkään sillä olen jotenkin kokenut että seksuaalinen suuntautuminen on paljon enemmän kuin luokittelua johonkin tiettyyn ryhmään, lapsesta asti en ole osannut erotellut ihmisiä seksuaalisuuden mukaan vaan arvostan kaikkia ihan vain ihmisinä ja persoonina. Nyt kuitenkin olen hiljalleen kiinnostunut siitä että kukahan minä oikein olen seksuaaliselta suuntautumiseltani loppupeleissä.

Olen siis nainen ja aina ollut kiinnostunut pääsääntöisesti miehistä. Olen aina rakastunut syvästi miehiin mutta myös naiset ovat viehättäneet minua kuitenkin niin paljon etten ole tuntenut oloani täysin heteroksi. Varsinkin viime aikoina useiden miessuhteissa tulleiden pettymysten jälkeen olen alkanut katselemaan naisia jälleen aivan uusin silmin, enemmän siis kuin koskaan aiemmin.. Ihailen naiskauneutta ja tavallaan pystyn ihastumaan myös naisiin jotka koen persoonaltaan ulkonäöltään itseäni vähääkään viehättäväksi. Voisin helposti nauttia suutelusta ja hellimisestä mutta kuitenkaan en jotenkin osaa kuvitella harrastavani seksiä naisen kanssa. Osin olen miettinyt sen johtuvan siitä että en koe olevani itse tarpeeksi viehättävä nainen toisten naisten silmissä ja saan siitä isommat paineet jo ajatustasolla kuin miesten kanssa yleensä. Olen myös täysin kokematon naisten kanssa mutta silti kuitenkin alkanut kiinnostumaan millaista olisi deittailu tai jopa parisuhde.

Ihastun yleensäkkin äärimmäisen harvoin edes keneekään mieheen (mutta sitten palavasti kun niin käy) ja vaatii todellakin tunnelatausta että voisin harrastaa seksiä edes heidän kanssaan. Tavallaan tipahdan johonkin a/demi-seksuaalisuuden muotoon sillä en koe seksiä välttämättä niin tärkeänä asiana vaikkakin se oikeissa olosuhteissa on nautinnollista mutta toisaalta se voi johtua myös siitä että en ole koskaan kokenut saaneeni seksiä harrastaessa toiselta ihmiseltä sitä mitä olisin tarvinnut tullakseni oikeasti tyydytetyksi.

Tuntuu että olen kovin hukassa seksuaalisen identiteettini kanssa ja vaikka en siitä sinällään paineita ota niin silti kaipaisin jonkinlaista vertaistukea löytämään itseni siltä saralta. Oikeassa elämässä tuntuu myös vaikealta puhua tästä sillä tuntuu että aina on joku leimaamassa tai vähättelemässä.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kela valvoo lasten tilejä.

        Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
        Yhteiskunta
        236
        2560
      2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

        Nyt tällä hetkellä?
        Ikävä
        120
        1539
      3. Nainen, tervetuloa

        Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
        Ikävä
        10
        1454
      4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

        Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
        Maailman menoa
        16
        1362
      5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

        Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
        Maailman menoa
        96
        1295
      6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

        Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
        Suomalaiset julkkikset
        7
        1140
      7. Väliämme on noin 6 km

        Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
        Ikävä
        9
        882
      8. Odotatko vielä

        Häntä?????
        Ikävä
        60
        852
      9. Mikä biisi

        Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
        Ikävä
        56
        848
      10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

        Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
        Ensitreffit alttarilla
        1
        805
      Aihe