Skoda Octavia on edelleen vuoden 2021 ostetuin automalli

Anonyymi

Helmikuun jälkeen rekisteröinnit ovat 997 kappaletta ja sillä irtoaa ykkössija. Uusi Octavia on paikkansa ottanut eikä siitä luovu.

21

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan Octavialla ajaminen loistokasta verrattuna Tohjota Varikseen. Octaviaa saa sitäpaitsi töpseliautona, Varis on parhaimmillaankin vain mukahybridi.

      • Anonyymi

        Tiedätkö mitä hybridi tarkoittaa? Sellaista kuin ”mukahybridi” ei ole olemassa. Ihan vain vinkkinä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä hybridi tarkoittaa? Sellaista kuin ”mukahybridi” ei ole olemassa. Ihan vain vinkkinä..

        Aha. Menikö herne nenään. Itselataava "hybridi" ei ole minun mielestäni mikään oikea hybridi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Menikö herne nenään. Itselataava "hybridi" ei ole minun mielestäni mikään oikea hybridi.

        Näinhän ne mielipiteet menee. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa, ei edes mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Menikö herne nenään. Itselataava "hybridi" ei ole minun mielestäni mikään oikea hybridi.

        Ei mennyt. Hybrid tarkoittaa kahta voimanlähdettä esimerkiksi sähkömoottoria ja polttomoottoria. Onneksi kaltaisesi älykön mielipide ei ole minkään arvoinen yhtään missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän ne mielipiteet menee. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa, ei edes mielipiteitä.

        Huomasin kyllä, ettei sinulle ole kauhalla annettu.


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä Octavian toimitusaika on minimissään noin 3-4 kuukautta. Se rajoittaa rekisteröintien määrää ja ylivoima olisi huomattavasti suurempi jos Suomeen saataisiin enemmän autoja.

      • Anonyymi

        Jostain syystä Skoda on etelän vihersuvakkivassaripiipertäjien suosikki, mutta tähän tulee muutos, kun kommunismi ja sen tunnusmerkit kielletään. Tämä on isänmaallisten porvareiden taholta luvattu.


      • Anonyymi

        Toyotan jokaisen mallin toimitusaika on vähintään 3 kk. Miten se rajoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan jokaisen mallin toimitusaika on vähintään 3 kk. Miten se rajoittaa.

        Skodisti on tottunut jatkuviin rajoituksiin. Hän kuvittelee, että kaikki elävät jatkuvassa venäläisessä pulataloudessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä Skoda on etelän vihersuvakkivassaripiipertäjien suosikki, mutta tähän tulee muutos, kun kommunismi ja sen tunnusmerkit kielletään. Tämä on isänmaallisten porvareiden taholta luvattu.

        Äläs nyt. Kommunistinen puoluekin on saatu rekisteröityä uudelleen. SKP palaa puoluerekisteriin lähiaikoina, kun oikeusministeriö on tarkastanut sille toimitetut kannattajakortit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan jokaisen mallin toimitusaika on vähintään 3 kk. Miten se rajoittaa.

        Tojot on bulkkiautoja ja niitä tehdään Turkissa samalla kaavalla iso nippu joka rahdataan Suomeen. Niitä on tojoliikkeiden pihassa osdottamassa ottajaansa.

        Octaviat tehdään tehdastilauksena juuri sellaisilla varusteilla kuin tilaaja sen haluaa. Räätälintyötä kuin mittatilauspuku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt. Kommunistinen puoluekin on saatu rekisteröityä uudelleen. SKP palaa puoluerekisteriin lähiaikoina, kun oikeusministeriö on tarkastanut sille toimitetut kannattajakortit.

        Joo mutta Skodalla ja kommunismilla ei ole mitään tekoa keskenään, vaikkakin kommarit olisivat niin mielellään kaappaamassa Skodan takaisin vaikutuspiiriinsä, niin ei onnistu enää.

        Kommarit joutuvat tyytymään viimeiseen itäautoon Toyotaan ja se kun niitä raskaasti rassaa. Tälläkin palstalla näkyy kuinka Toyotaterot yrittävät omia Skodaa. Aika säälittävää.
        Myöntyisivät nyt vaan vassariaatteestaan ja tekisivät autovalinnan ihan omasta harkinnasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä Skoda on etelän vihersuvakkivassaripiipertäjien suosikki, mutta tähän tulee muutos, kun kommunismi ja sen tunnusmerkit kielletään. Tämä on isänmaallisten porvareiden taholta luvattu.

        Kaikki oikeistolaiset ostavat LÄNSIMAISIA VOITTAJA SKODIA SIKANA JA SAAVAT PARHAAN IHMISEN TEKEMÄN AUTON!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojot on bulkkiautoja ja niitä tehdään Turkissa samalla kaavalla iso nippu joka rahdataan Suomeen. Niitä on tojoliikkeiden pihassa osdottamassa ottajaansa.

        Octaviat tehdään tehdastilauksena juuri sellaisilla varusteilla kuin tilaaja sen haluaa. Räätälintyötä kuin mittatilauspuku.

        Katsopas vaikka Autotalli.com sivustolta montako ’räätälillä” tehtyä uutta Octaviaa on rivissä odottamassa ostajaa. Vai räätälin tekemiä..Buahahaa!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hatusta vedin kun ahistaa niin maan perusteellisesti!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tojohepulin luetun ymmärtäminen tökkii. Kyseesä siis alkuvuoden rekisteröinnit yhteensä.
        Octavia 997 autoa, Yaris 981 autoa, Corolla 841 autoa.


    • Anonyymi

      Kyllä ovat vanhat kommunistit nyt investoineet uuteen itäskoodaan, onkohan puolue mukana rahoittamassa? Tämä voi myös johtua putinin tukemisessa Navalnya vastaan. Eihän vanha itäautoilija jätä suurta itäystävää pulaan, siitä kertoo sekin että skoodan tehtaat tilasi sputnikkirokotetta tehtaan kaikille työläistovereille.

      • Anonyymi

        Eikö ole hienoa, että työväki rokotetaan, näin varmistetaan autojen tuotanto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe